Krokodilletje B.V.

Krokodilletje B.V. Ook benieuwd naar feedback over de webshop Krokodilletje B.V.? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company81
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Krokodilletje B.V. met 9.1/10. Gebaseerd op 81 ervaringen.

J. Altena

Krokodilletje verzorgd de betalingen tenminste zo als het hoort, duidelijk snel en overzichtelijk. ook de rest van de administratie en taken worden goed ingevuld door dit bureau. kan ze dan ook zeker aanraden en ik heb al genoeg bureaus versleten waarover ik niet tevreden was.

Zelia
Zelia
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke site met goeie informatie. ook hele vele gastouders waaruit ik kon kiezen toen ik zocht naar gastouder. .
zelia.

Michelle

Actief bureau die altijd veel nieuwe aanvragen heeft voor mij, ik heb momenteel door hun 5 verschillende gezinnen waarvoor ik de opvang verzorg..
michelle.

Martijn
Martijn
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend gastouderbureau met goede dienstverlening en een scherp maandtarief!.

Harm de V.
Harm de V.
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede organisatie en perfecte invulling van de kassiersfunctie!.
gegroet,.
harm de v.

Geesje

Hoi,.
onze gastouder had haar been gebroken en wij zaten met de handen in het haar, het gastouderbureau heeft binnen 1 dag een vervangende gastouder voor ons weten te regelen, kan niet anders zeggen dan geweldig.

Famillie Rutjes

Ze hebben een gigantisch snelle werkwijze en dat is geweldig. wij zijn net overgestapt van een ander bureau en moeten alles snel geregeld hebben. ik heb mij ingeschreven met mijn gastouder en 20 min. later hadden wij de inlogcodes en overeenkomsten al ontvangen. en ze komen over drie dagen al langs!.

Hassna
Hassna
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuke medewerkers , snelle reactietijd, goed administratie en urensysteem! fijne organisatie.

Jennifer
Jennifer
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Betalingen lopen altijd erg soepel en op tijd, dat vindt ik een groot pluspunt, ook is de overige service prima.
gr,.
jennifer.

Tevreden gastouder
Tevreden gastouder
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ben nu drie jaar bij krokodilletje en zowel ik als mijn gezinnen kunnen krokodilletje zeker aanbevelen!.
tevreden gastouder.

Bedrijfsinformatie

Kleinschalige opvang met veel persoonlijke aandacht. Gastouderopvang geeft rust en flexibiliteit voor u en uw kind. Gastouderbureau Krokodilletje heeft een groot bestand van gastouders in heel Nederland.
Adres
Solingenstraat 67