Dijkgastjes

Slecht bereikbaar bij het maken van nieuw wachtwoord.

Marion Kamperman

Niet zo duur, als je belt of mailt, krijg je dezelfde dag nog antwoord, niet te veel "bemoeizucht"

Beste Marion,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze positieve review.

Hartelijk groet,

Marloes

Lage bureaukosten, reageren snel op mail, telefonisch goed bereikbaar, betalingen lopen probleemloos. Maar belangrijker nog, er is destijds goed meegedacht over een passende gastouder voor onze...

Beste Marloes,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn te vernemen dat je zo tevreden bent over jullie gastouder en over onze dienstverlening!

astrid overkamp

Vriendelijke benadering

Beste Astrid,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze positieve review.

Dirkje post

Alles goed

Beste Dirkje,

Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen een review te plaatsen. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening!

Paulien Jansen van Doorn

Altijd bereikbaar. Geeft duidelijk uitleg op mijn vragen. Mail wordt snel beantwoordt

Beste Paulien,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review!
Fijn te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlening.

Dappere dodo

Betrouwbaar

Beste Renate,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review!

Femke bomers

Goedkoop

Beste Femke,

Hartelijk dank voor uw recensie en goed om te vernemen dat u ons onze lage bureaukosten waardeert. Mocht u nog tips voor ons hebben dan vernemen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Rens

Lianda Bakker

We hebben weinig contact met het gastouderbureau. Dat komt ook omdat het met onze gastouder prima verloopt

Beste Lianda,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Fijn te vernemen dat de opvang van uw kindje bij uw gastouder naar tevredenheid verloopt.
We komen jaarlijks tenminste twee keer bij onze gastouders en we voeren jaarlijks een evaluatiegesprek met onze vraagouders. Hier zijn, in uw geval, geen bijzonderheden uit naar voren gekomen.
Echter, als u iets mist in het contact met ons verneem ik dat graag!

Reink - Spijkstra

Zeer correct.

Beste Jantine,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlening!