Sanne

Als je gewoon een goed gastouderbureau zoekt die kwaliteit levert voor maar €35,- per maand dan zou ik het Krokodilletje aan iedereen adviseren.

Famillie van Daalen

Goed prijs, velen zijn echt gigantisch duur. Dit is een prijs waar ik echt zeer tevreden over ben. De overeenkomsten zijn ook erg helder zonder boeteclausules of andere addertjes onder het gras,... Goed prijs, velen zijn echt gigantisch duur. Dit is een prijs waar ik echt zeer tevreden over ben. De overeenkomsten zijn ook erg helder zonder boeteclausules of andere addertjes onder het gras, kortom een aanrader!

Henriette

Ik vindt het een goede organisatie met aardige en enthousiaste medewerkers. De service is super want ze reageren altijd erg snel en je krijgt ook een "goed" antwoord. Ook zijn al mijn gezinnen erg... Ik vindt het een goede organisatie met aardige en enthousiaste medewerkers. De service is super want ze reageren altijd erg snel en je krijgt ook een "goed" antwoord. Ook zijn al mijn gezinnen erg tevreden en ze werken met een vast en duidelijk betaalschema. Hierdoor weet ik precies wanneer ik krijg uitbetaald.

Hartelijke groet,

Henriette Stam

Sandra en Jan

Geweldig bedrijf! Wij zijn ook net overgestapt en dat verliep vlekkeloos! Ons oude gastouderbureau was werkelijk rampzalig maar bij Krokodilletje verloopt het allemaal gesmeerd.

Een...

Een tevreden ouder

Linda

Heel erg tevreden over gastouderbureau Krokodilletje!!! Onlangs de overstap gemaakt van een ander bureau naar Krokodilletje, dit hadden we al veel eerder moeten doen. Fijn en open contact, alles... Heel erg tevreden over gastouderbureau Krokodilletje!!! Onlangs de overstap gemaakt van een ander bureau naar Krokodilletje, dit hadden we al veel eerder moeten doen. Fijn en open contact, alles wordt snel en goed geregeld en de kosten zijn laag!

Evelien van der Heijden

Een professionele organisatie met veel ervaring. Ik wordt altijd correct en snel geholpen en ze zijn voor mij met een groot gezin erg goedkoop met maar €35,- bemiddelingskosten per maand.

Jeanette

Snelle reacties, vlot en duidelijke betalingen, komen afspraken na en ze weten waar ze het over hebben! Perfect!

Anneke

Zit nu als gastouder vijf jaar bij krokodilletje en wat erg fijn is is dat de uitbetalingen werkelijk altijd op tijd zijn. Ze werken met een vast schema en dat is perfect. Ik kan zelfs in mijn... Zit nu als gastouder vijf jaar bij krokodilletje en wat erg fijn is is dat de uitbetalingen werkelijk altijd op tijd zijn. Ze werken met een vast schema en dat is perfect. Ik kan zelfs in mijn account zien of en wanneer mijn ouders de factuur hebben voldaan!

schenning moorman

Prima organisatie

mayke

Alles lekker vlot en goed geregeld, vooral ook het betalingsverkeer. Ook hadden wij een misverstand met onze gastouder. Krokodilletje heeft hierin goed bemiddeld!