Marian de Wit

Prettig en correct.

Gastouder Petra

Het is fijn dat jullie bereikbaar zijn .

L. Bos

Ik ben ongeveer 3,5 jaar bij krokodilletje. hele aardige mensen. Maar af en toe loopt de communicatie vast, of is mijn post kwijt.

van Oostveen

Administratief prima, echter niet als bemiddelaar of in onderhoudend contact met zijn klanten aan te bevelen.

Reactie Krokodilletje B.V.:

Beste Miriam,
Beste Miriam,
Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas blijkt uit uw review dat u niet geheel tevreden bent over enkele van onze diensten en dat vinden wij spijtig om te vernemen. Wij hebben dit echter niet eerder van u mogen vernemen en daardoor hebben wij niet de gelegenheid gehad om dit met u op te lossen. Een medewerker van ons zal alsnog contact met u opnemen om dit te bespreken.
Met vriendelijke groeten,
Team Krokodilletje

Gerda Korthof-Grasmeijer

Zakelijk, ontvankelijk, goede inzichten, meelevend, betaalbaar en altijd bereikbaar

Manja van Ameijde

Goede dienstverlening, goed faciliterend in kassiersrol, snel reagerdend bij vragen, meedenkend bij problemen, scherp getarifeerd voor GOB.

Paulien Jansen van Doorn, Het Gastuiltje.

Mijn ervaring is tot nu toe positief. Als ik een vraag heb via de mail, krijg ik dezelfde dag of de volgende dag hierop antwoord.
Snelle service, duidelijke website.

EM Scheuller

Goede ervaring en goedkoop vergeleken met andere bureau's.
Niet veel contact met het bedrijf, maar wel met de gastouder natuurlijk.

Lenneke Jonker

Positief, komen afspraken na.

Irene Mingelers

Ik heb goede ervaringen met het Krokodilletje, de communicatie verloopt voornamelijk via de mail.
Als ik vragen heb, krijg ik altijd snel antwoord.
Bij de huisbezoeken is het contact...
Als ik vragen heb, krijg ik altijd snel antwoord.
Bij de huisbezoeken is het contact ook goed.