Janneke van Beurden

Ik heb op een prettige manier contact gehad met Krokodilletje.

Henriette

Goed, zit er nog niet zo lang! Maar alles krijg ik optijd! Top!

Renate hendriks

Prima bemiddelingsbureau,
Reageert altijd direct op vragen en helpt zonodig mee met bedenken van een oplossing.
De prijs voor de bemiddeling is TOP

Gastouder

Goed Communicatie met de medewerkers van krokodilletje

Henriette

Goed, zit er nog niet zo lang! Maar alles krijg ik optijd! Top!

Schut

Luisterend oor als moet
HElaas kwamen we niet helemaal uit

Reactie Krokodilletje B.V.:

Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te vernemen dat u aangeeft dat wij voor u klaar staan als het moet. Helaas hebben we ondanks alle inspanningen en door contractuele afspraken tussen u en uw... Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te vernemen dat u aangeeft dat wij voor u klaar staan als het moet. Helaas hebben we ondanks alle inspanningen en door contractuele afspraken tussen u en uw gastouder voor u niet het gewenste resultaat weten te behalen bij de bemiddeling van het meningsverschil welke tussen uw beiden was ontstaan. Gelukkig bent u er samen uiteindelijk wel uitgekomen en was het door ons aangeboden bemiddelingsgesprek overbodig.

Marieke

Goede ervaring. Bij vragen en veranderingen altijd snelle respons.

De Arnhemse Kaboutertjes/ Marijke Bolder-Bos

Meestal heb ik met medewerkster Mayke te maken en over haar ben ik heel erg tevreden.

F.Blommers-Bragt

Toen mijn schoondochter weer aan het werk ging, na een periode van werkeloosheid, vroeg ze of ik weer, zoals voorheen op haar twee kinderen wilde passen. Zij heeft toen contact opgenomen met... Toen mijn schoondochter weer aan het werk ging, na een periode van werkeloosheid, vroeg ze of ik weer, zoals voorheen op haar twee kinderen wilde passen. Zij heeft toen contact opgenomen met Krokodilletje en we zijn met hen in zee gegaan.
Toen mijn andere schoondochter zwanger werd, hebben we hun kindje ook aangemeld, dus hieruit blijkt dat we tevreden zijn.

Latifa elmoujahid. Gastouder

Zijn altijd bereikbaar telefonisch betalingen op tijd geen probleem met ze