Kristal-glas.nl

Kristal-glas.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Kristal-glas.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company59
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Kristal-glas.nl met 9/10. Gebaseerd op 59 ervaringen.

Djm
Djm

Vlot bestellen en betalen
Mooi Glas

Schiterend glas bol.

M.M. Kroon
M.M. Kroon

Ik kreeg twee mails met een verschillend factuurnummer, ik heb gebeld omdat ik een object besteld had en geen twee.
Ik kreeg geen mail hoe mijn bestelling verwerkt was en dat vond ik jammer. Ik heb een product ontvangen dus dat was wel goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn bestelling was binnen drie dagen afgeleverd en dat vond ik erg prettig.

J.buis
Voldoende (6/10)
J.buis

Een certificaat van echtheid en extra info van de kunstenaar is zeker op z'n plaats. Dit ontbrak. Jammer en door mij als een gemis ervaren.

Score voor Kristal-glas.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief is snelle en correcte levering.

Slotman

Snelle levering,goede verpakking,bij evt vragen van hun kant,netjes even een telefoontje gehad.

Website werkt soms lastig,als je een product aanklikt om te bekijken,is het lastig om weer terug te komen op de gehele collectie.
Klik je gehele collectie aan van de klikbare 'Home-gehele collectie-fles/vaas' dat boven de foto van de fles/vaas staat,dan begint hij weer bovenaan de gehele collectie ipv op de plek waar je de fles/vaas bekeken had.
Daardoor moet je weer naar beneden scrollen totdat je de fles/vaas weer vindt.
Ik mis een 'terug knop ,als je een product bekeken hebt,net zoals je de foto uitvergroot dat je die kunt kruisen(X) en dat je dan weer terug bent bij de info over het product,je zou hier ook een (X) moeten hebben om terug te gaan naar dit product in de gehele collectie.

Score voor Kristal-glas.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was voor mij de 2e aankoop bij dit bedrijf,het verliep weer prima net zoals de 1e keer.

LB Ancher
LB Ancher

Persoonlijk contact. Object werd, gezien de kwetsbaarheid gebracht. Flexibel, afleveradres kon op het laatst nog gewijzigd worden. Een aanrader!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wandobject gekocht. informatie op de website ruim voldoende. foto's geven een goede indruk van het gekochte. afrekenen met ideal.

Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Men is snel in het reageren op bestellingen en vragen daarover. Denkt goed mee in het vinden van alternatieven indien noodzakelijk.

Op de website aangeven of producten (nog) op voorraad zijn c.q. wanneer deze weer te leveren zijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positieve ervaring. mooie producten, prettige klantvriendelijkheid.

UWV Goes/C.J. Kragt
UWV Goes/C.J. Kragt

Service en vriendelijkheid

We hadden iets besteld wat niet meer op voorraad was, handig is het om de webwinkel up to date te houden. Een ander alternatief was zeer snel geregeld !

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bijzonder goede service en aardige mensen die hun best deden om het pakket op tijd te leveren.

Roseboom
Roseboom

Produkten zijn bijzonder.

Resultaat bv
N.v.t.
Resultaat bv

Taalfouten in de bevestiging.

Score voor Kristal-glas.nl:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heldere website en komen afspraken na.

N.v.t.
Slotman

Ze hebben tevoren telefonisch contact opgenomen om evt problemen te voorkomen prima!!
Zelfs een vervangend nieuw geblazen exemplaar aangeboden gekregen.

Misschien op de website wat meer foto's van de glazen objecten, vanuit verschillende standpunten.

Score voor Kristal-glas.nl:4.00/5

Goede service,snelle levering.

Bedrijfsinformatie

Welkom in de wereld van tijdloze schoonheid, de wereld van het zuiverste kristal en het mooiste glas uit Leerdam. In deze glas en kristalwinkel vindt u de grootste collectie kristal, ambachtelijk vervaardigd in de Koninklijke glasfabriek van Royal Leerdam Kristal. Naast al het mooie kristal vindt u hier ook glaskunst uit de glasblazerij van het Nationaal Glasmuseum Leerdam.
Adres
Hoogstraat 45