E Lammers

Prima bezorging goed verpakt en mooi!!!

Prima verpakking

Roelof Timmerman

De service is prima.

De bestelling, levering en alles wat daar bij hoort verloopt prima

Ja, vermelding van het aantal op de site klopt niet. Toen ik de bestelling plaatste, stond er nog 1 beschikbaar. Na de bestelling opnieuw ingelogd en toen stond er nog 5 beschikbaar!!!!

Tineke Langbroek

Bij het online bestellen kreeg ik, zoals er wel werd vermeld, geen email met bevestiging.
Ik heb gebeld en zij hebben hun best gedaan om mij terug te bellen.
De bestelling is keurig...
Ik heb gebeld en zij hebben hun best gedaan om mij terug te bellen.
De bestelling is keurig verpakt bezorgd.

Service gericht

Even controle mailverkeer, wat niet goed ging

Peter Dargel

Vandaag hebben wij voor de 2e keer Kristal-Glas bezocht en een schitterend object van Jessica Homich gekocht. De inrichting van de winkel is gewoon mooi en met zorg samengesteld. Alle artikelen... Vandaag hebben wij voor de 2e keer Kristal-Glas bezocht en een schitterend object van Jessica Homich gekocht. De inrichting van de winkel is gewoon mooi en met zorg samengesteld. Alle artikelen komen zeer goed tot hun recht. De eigenaar is zeer vakkundig en heel prettig in de omgang.

De passie van de eigenaar voor wat hij verkoopt is aanstekelijk.

Djm

Schiterend glas bol

Vlot bestellen en betalen
Mooi Glas

J.buis

Positief is snelle en correcte levering

Een certificaat van echtheid en extra info van de kunstenaar is zeker op z'n plaats. Dit ontbrak. Jammer en door mij als een gemis ervaren.

M.M. Kroon

Mijn bestelling was binnen drie dagen afgeleverd en dat vond ik erg prettig

Ik kreeg twee mails met een verschillend factuurnummer, ik heb gebeld omdat ik een object besteld had en geen twee.
Ik kreeg geen mail hoe mijn bestelling verwerkt was en dat vond ik jammer....
Ik kreeg geen mail hoe mijn bestelling verwerkt was en dat vond ik jammer. Ik heb een product ontvangen dus dat was wel goed.

Slotman

Het was voor mij de 2e aankoop bij dit bedrijf,het verliep weer prima net zoals de 1e keer.

Snelle levering,goede verpakking,bij evt vragen van hun kant,netjes even een telefoontje gehad.

Website werkt soms lastig,als je een product aanklikt om te bekijken,is het lastig om weer terug te komen op de gehele collectie.
Klik je gehele collectie aan van de klikbare 'Home-gehele...
Klik je gehele collectie aan van de klikbare 'Home-gehele collectie-fles/vaas' dat boven de foto van de fles/vaas staat,dan begint hij weer bovenaan de gehele collectie ipv op de plek waar je de fles/vaas bekeken had.
Daardoor moet je weer naar beneden scrollen totdat je de fles/vaas weer vindt.
Ik mis een 'terug knop ,als je een product bekeken hebt,net zoals je de foto uitvergroot dat je die kunt kruisen(X) en dat je dan weer terug bent bij de info over het product,je zou hier ook een (X) moeten hebben om terug te gaan naar dit product in de gehele collectie.

LB Ancher

Wandobject gekocht. Informatie op de website ruim voldoende. Foto's geven een goede indruk van het gekochte. Afrekenen met ideal.

Persoonlijk contact. Object werd, gezien de kwetsbaarheid gebracht. Flexibel, afleveradres kon op het laatst nog gewijzigd worden. Een aanrader!

Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Positieve ervaring. Mooie producten, prettige klantvriendelijkheid.

Men is snel in het reageren op bestellingen en vragen daarover. Denkt goed mee in het vinden van alternatieven indien noodzakelijk.

Op de website aangeven of producten (nog) op voorraad zijn c.q. wanneer deze weer te leveren zijn.