Renée Bakker

10/10

Mijn ervaring is prima. Het glasobject heeft mij goed verpakt en intact bereikt en ik geniet ervan met volle teugen.

Zeer goed verpakt en snel bezorgd m.

Frits de Jong

4/10

Ik heb op 12 januari 2018 op de website van Kristal-Glas een serie van 3 door Frans Molenaar ontworpen kristallen vazen onder de naam serica besteld en gisteren 16 januari 2018, dus snel en... Ik heb op 12 januari 2018 op de website van Kristal-Glas een serie van 3 door Frans Molenaar ontworpen kristallen vazen onder de naam serica besteld en gisteren 16 januari 2018, dus snel en uitstekend verpakt, ontvangen. Maar bij uitpakken en inspectie viel de serie op een aantal punten tegen. De oranje en de gele vaas zijn mat doorzichtig gekleurd terwijl de blauwe vaas kristal helder doorzichtig is. De oranje en de blauwe vaas zijn op hun bodem gegraveerd met de naam Frans Molenaar en een grafisch teken bestaande uit een rechtopstaande en daarnaast omgekeerde trechtervorm van elkaar door een gebroken streep gescheiden. De gele vaas heeft echter helemaal geen enkele gravering. De gele vaas heeft bovendien op de zijkant een donker insluitsel en daarnaast een oppervlakkige matte beschadiging. Kortom de serie lijkt uit verschillende series mat en helder samengesteld aangevuld met een niet gesigneerde vaas met imperfectie. Dit heb ik niet verwacht toen ik de serie aanschafte. Het zou Kristal-Glas gesierd hebben als de informatie die ik nu opgeschreven heb ook door Kristal-Glas bij de te koop aangeboden serie vazen vermeld was. De serie is nu beslist minder waard dan de 395 Euro die ik heb moeten betalen. Ik ben benieuwd naar uw reactie.

verpakking, snelheid van levering, aanbod om de zending verzekerd te verzenden waarvan ik gebruik gemaakt heb

eerlijke omschrijving van het aangebodene, zie mijn opmerkingen hierboven