Nora Blom

Goed! Heel snelle levering. Goed verpakt en prettige informatieverstrekking!

Jesse

Snel en verzorgt geleverd, prachtig product !

Bram Boertjens

Prima en betrouwbaar

goede website

de bereikbaarheid was in het weekend niet zo goed.

Renée Bakker

Mijn ervaring is prima. Het glasobject heeft mij goed verpakt en intact bereikt en ik geniet ervan met volle teugen.

Zeer goed verpakt en snel bezorgd m.

Frits de Jong

Ik heb op 12 januari 2018 op de website van Kristal-Glas een serie van 3 door Frans Molenaar ontworpen kristallen vazen onder de naam serica besteld en gisteren 16 januari 2018, dus snel en... Ik heb op 12 januari 2018 op de website van Kristal-Glas een serie van 3 door Frans Molenaar ontworpen kristallen vazen onder de naam serica besteld en gisteren 16 januari 2018, dus snel en uitstekend verpakt, ontvangen. Maar bij uitpakken en inspectie viel de serie op een aantal punten tegen. De oranje en de gele vaas zijn mat doorzichtig gekleurd terwijl de blauwe vaas kristal helder doorzichtig is. De oranje en de blauwe vaas zijn op hun bodem gegraveerd met de naam Frans Molenaar en een grafisch teken bestaande uit een rechtopstaande en daarnaast omgekeerde trechtervorm van elkaar door een gebroken streep gescheiden. De gele vaas heeft echter helemaal geen enkele gravering. De gele vaas heeft bovendien op de zijkant een donker insluitsel en daarnaast een oppervlakkige matte beschadiging. Kortom de serie lijkt uit verschillende series mat en helder samengesteld aangevuld met een niet gesigneerde vaas met imperfectie. Dit heb ik niet verwacht toen ik de serie aanschafte. Het zou Kristal-Glas gesierd hebben als de informatie die ik nu opgeschreven heb ook door Kristal-Glas bij de te koop aangeboden serie vazen vermeld was. De serie is nu beslist minder waard dan de 395 Euro die ik heb moeten betalen. Ik ben benieuwd naar uw reactie.

verpakking, snelheid van levering, aanbod om de zending verzekerd te verzenden waarvan ik gebruik gemaakt heb

eerlijke omschrijving van het aangebodene, zie mijn opmerkingen hierboven

Reactie Kristal-glas.nl:

Bedankt voor uw feedback, jammer dat de handgemaakte objecten niet aan uw verwachtingen voldoen. Zoals telefonisch aangegeven kunt u wanneer de objecten niet naar wens zijn, ten alle tijden de... Bedankt voor uw feedback, jammer dat de handgemaakte objecten niet aan uw verwachtingen voldoen. Zoals telefonisch aangegeven kunt u wanneer de objecten niet naar wens zijn, ten alle tijden de objecten retour zenden en het gehele aankoopbedrag inclusief de kosten voor de retourzending terug gestort krijgen.

J.Neuschwanger

Vriendelijk en een goede service

Goede informatie hoe om te gaan met gekochte artikel

NVT

Marcella van Bergem

In één woord: TOP! Snel geleverd, zorgvuldig ingepakt, in originele Kosta Boda doos. En het object zelf was ook helemaal gaaf, geen butsjes of krassen. Ik ben er zeer gerust op dat wanneer ik nog... In één woord: TOP! Snel geleverd, zorgvuldig ingepakt, in originele Kosta Boda doos. En het object zelf was ook helemaal gaaf, geen butsjes of krassen. Ik ben er zeer gerust op dat wanneer ik nog eens iets bestel, het heel en veilig aankomt. Bedankt!

Zorgvuldigheid en snelle levering

H Slingerland

Mooie objecten

snelle levering en prachtige objecten

jammer dat er bij het object geen certificaat is met de naam van de blazer en designer.

Dorine

Heel mooie objecten, prima verpakt verstuurd.

Nelly en Paul denOuden

Zondag besteld maandagavond werd het persoonlijk afgeleverd, een zeer goede service