Dit bedrijf heeft mij zeer goed geholpen in het op tijd leveren van een glasobject.

Zeer klantvriendelijk. Er is diverse malen telefonisch contact geweest om mij te helpen. Daarbij is duidelijke informative gegeven. Het bestelde kreeg ik ruim op tijd geleverd en daarbij was het ook... Zeer klantvriendelijk. Er is diverse malen telefonisch contact geweest om mij te helpen. Daarbij is duidelijke informative gegeven. Het bestelde kreeg ik ruim op tijd geleverd en daarbij was het ook nog eens heel mooi ingepakt. Ook was er zorg besteed aan de verzending/verpakking.

Ik heb geen verbeterpunten. Alles naar tevredenheid.

M van Batenburg

Zeer Goed

Klant vriendelijk

Nee het is uitstekend

Mijntje Smulders

Heel goed. Supersnel geleverd, netjes verpakt, daardoor heel aangekomen. Prachtig kunstwerk.

Alles is precies gebeurd zoals vermeld. Sneller geleverd dan verwacht.

peter inklaar

Servicegericht, prima gewerkt!!

klant contact

w.j.a.lammers

Die zijn prima

snelle levering

ga zo door

Peter Inklaar

Bestelling uitstekend bezorgd. Omdat het in kadoverpakking is geleverd, die wij pas 5 juli gaan geven, hebben we nog niet kunnen kijken naar de mooie schaal die we hebben gekocht. Na die datum... Bestelling uitstekend bezorgd. Omdat het in kadoverpakking is geleverd, die wij pas 5 juli gaan geven, hebben we nog niet kunnen kijken naar de mooie schaal die we hebben gekocht. Na die datum kunnen we er meer van zeggen (als u daar behoefte aan heeft tenminste).

Telefonisch contact naar aanleiding van een opmerking in onze bestelprocedure.

Hennie

De bestelling was keurig verzorgd en ontzettend vlug in huis, ik had verwacht dat het langer zou duren maar ondanks ook nog het gravereb( waarvoor er eerst nog netjes gebeld werd waar het precies... De bestelling was keurig verzorgd en ontzettend vlug in huis, ik had verwacht dat het langer zou duren maar ondanks ook nog het gravereb( waarvoor er eerst nog netjes gebeld werd waar het precies moest komen)binnen drie dagen al in huis. Mijn complimenten

Eerst hebben zemij netjes gebeld vond ik een geweldige service

Nee

m.bookelmann bookelmann

Heel goed

snelheid van antwoorden en leveren

goed zo

RIJNSWOU

Duidelijke informatie, snelle levering

Anneke van Wingaarden

Vlotte levering, deskundig verpakt.

Gratis verzending.