Reviews

8.3 / 10
7583 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

7583 Reviews

Leila Jacobs

8/10

Eerste keer super snel en goed verpakt. Nu afwachten bij tweede bestelling..


José

10/10

Wat een super Nette service zeg. Snelle levering en elke lego doos zat netjes ingepakt met noppenfolie zodat er nooit een lego doos met een deuk aan kan komen. Echt goed verpakt! Super!


Geertruida Monsma van Dijk

8/10

Heel goed


Jan Kerdijk

9/10

Prima prijs, snelle levering


R. J. J. Van Diest

6/10

Prima product maar verkeerde levering


Design

8/10

Snelle reactie op mail/tevreden klant! Levertijd wordt op de site niet goed getoond.


Rob van der Horst

10/10

Vriendelijk en leveren snel


Wijlhuizen

6/10
(Bewerkt)

Op site stond dat product op voorraad was en volgende dag binnen zou zijn. Na een week gebeld waar het bleef, kreeg als antwoord dat verstuurd was vanuit ander magazijn en na het weekend binnen zou... Op site stond dat product op voorraad was en volgende dag binnen zou zijn. Na een week gebeld waar het bleef, kreeg als antwoord dat verstuurd was vanuit ander magazijn en na het weekend binnen zou komen bij ons. Dinsdag er na weer gebeld, zou uitgezocht worden waar het bleef en terugkoppeling ontvangen. Niks meer gehoord.

Reactie Krijtbordenwebshop.nl:

Beste meneer Wijlhuizen,
Nogmaals dank voor uw feedback! Helaas verliep uw bestelling niet helemaal vlekkeloos, door een technische fout tussen ons hoofdmagazijn en het externe magazijn vanuit...
Beste meneer Wijlhuizen,
Nogmaals dank voor uw feedback! Helaas verliep uw bestelling niet helemaal vlekkeloos, door een technische fout tussen ons hoofdmagazijn en het externe magazijn vanuit waar werd verzonden. Fijn dat u ons even heeft gebeld, omdat in ons systeem de status op "verzonden" stond. Wij hebben u hier nog even over gebeld en u een creditnota gestuurd met een korting om tegemoet te komen in de vertraging.
Wij hopen volgende keer beter van dienst te kunnen zijn en danken nogmaals voor uw bestelling en feedback!
Met vriendelijke groet,
Goodstore afdeling Verkoop


Marjo Overbeek

2/10

Correct

Reactie Krijtbordenwebshop.nl:

Beste Marjo,
Dank voor het invullen van de Review en delen van uw feedback. Wij hebben een aantal keren geprobeerd even telefonisch met u in contact te komen om de levering van uw bestelling te...
Beste Marjo,
Dank voor het invullen van de Review en delen van uw feedback. Wij hebben een aantal keren geprobeerd even telefonisch met u in contact te komen om de levering van uw bestelling te evalueren, echter krijgen telkens geen gehoor.
Volgens ons systeem heeft u op 29-09 een bestelling geplaatst via de webwinkel en hebben wij op 29-09 direct een DHL zending aangemaakt. Op 30-09 is er volgens DHL af afgeleverd en bezorgd in de brievenbus. Daar zit denk de mismatch, omdat de producten die u besteld heeft in een doos zitten die helemaal niet in een brievenbus passen!
Ondanks overmacht toch bij deze excuses voor de verwarring en fijn dat u alsnog uw kassarollen heeft gevonden. Hopelijk gaat een eventueel volgende bestelling wat voorspoediger!
Met vriendelijke groet,
Verkoopteam Goodstore