Briels Technics

Eerste bestelling zijn top

M Buth

Aan te bevelen … fijne samenwerking

Annabel van Leeuwen

Het is oke maar slechte informatie voorziening

Reactie Krijtbordenwebshop.nl:

Beste Annabel,
Beste Annabel,
Hartelijk dank voor uw beoordeling op feedback company. Wij hebben per e-mail en telefonisch contact met u gehad. Hier hebben wij gevraagd om foto's van het beschadigde artikel toe te sturen, echter heeft u zelf aangegeven dat u de bestelling niet juist heeft gecontroleerd bij ontvangst. Om toch tot een oplossing te komen hebben wij een voorstel aangeboden, helaas hebben wij hierop geen terugkoppeling mogen ontvangen.
Noa van Goodstore

Snel en correct

Bea Riedijk

Snelle levering, goed verpakt, product van goede kwaliteit

Patrick De Neef

Mooie en overzichtelijke site, goeie prijzen en snelle verzending.
Zeker 5 sterren waard !!

Dora Vreeswijk

Snelle levering!

Veton iseni

Niet goed

Reactie Krijtbordenwebshop.nl:

Beste Veton,
Beste Veton,
Hartelijk dank voor uw beoordeling op feedbackcompany. U heeft bij het plaatsen van de bestelling aangegeven dat u de gehele bestelling zelf wenste af te halen bij ons te Pijnacker terwijl u zelf in België zit.
Wij zien dat diverse collega’s u geprobeerd hebben telefonisch te bereiken na het plaatsen van de bestelling, maar helaas zonder resultaat.
Daarop zijn e-mails verzonden met het verzoek ons terug te bellen en dit is dan ook net is door u gedaan, zodat wij u voor de eerste keer spraken en toen kwam inderdaad naar voren dat u het pakket niet af wenste te halen maar dat dit verzonden moest worden.
Wij hanteren één vast tarief voor onze klanten in België ongeacht de afmeting en hoeveelheden van een product, dit moest dan nog betaald worden en na het opmaken van de factuur is dit ook gedaan.
Dat een bestelling daardoor vertraagd wordt geleverd is begrijpelijk, maar dit heeft ook te maken dat bij het plaatsen van de bestelling wordt aangegeven dat u de bestelling zelf wenst af te halen bij ons.
Als wij zien dat klanten vanuit België dit aanvinken in het bestelproces wensen wij hen altijd eerst te spreken voordat wij de spullen klaar leggen en iets anders gewenst was.
Marco van Goodstore

Wilma Giesen

Snelle levering, goed ingepakt

Ton Olsthoorn

Uitstekend!! Bijzonder snelle service, en de producten zijn altijd onberispelijk verpakt, zodat ze zonder enige schade aankomen.