Sander Knoben

Super prijzen met een super snelle verzending!

Anouk ten Brummelhuis

Duurde veel langer dan aangegeven op website, minimale proactieve communicatie

Reactie Krijtbordenwebshop.nl:

Beste Anouk,
Beste Anouk,
Bedankt voor de beoordeling op Feedback Company. Wij hebben uw bestelling nagekeken, echter betreft dit een maatwerk artikel. De levertijd van maatwerk artikelen zijn vaak wat langer, dit staat ook vermeld op onze website. Vervelend te horen dat u niet tevreden bent met de communicatie, ondanks de e-mails en telefonische conversaties. Hopelijk kunnen wij bij een volgende bestelling uw beter van dienst zijn.
Noa van Goodstore

Aniek Wintjens

Goede en snelle levering!

Wat was mijn naam nu weer?

Gewoon goed

Peter Heusden

Heel snel!

Pieter

Alles perfect verlopen!

Malick Mbaye

Goodbricks leek me een goede website om nieuwe lego te kopen voor mijn collectie wat uit te breiden. In het begin had ik nog wat twijfels aan deze website, maar toen mijn pakketje (zonder... Goodbricks leek me een goede website om nieuwe lego te kopen voor mijn collectie wat uit te breiden. In het begin had ik nog wat twijfels aan deze website, maar toen mijn pakketje (zonder verzendkosten) werd geleverd aan mijn huis en ik het opende, was ik er van overtuigd dat ik mijn volgende aankoop hier ook moest doen!
Ik had geen problemen en het pakketje stond op de gegeven datum aan mijn voordeur!
Jullie zullen nog wel eens van mij horen (in een goede manier hé)!