Henk

Goede aanbieding en correcte afhandeling

Jeffrey Bakvis

Jammer dat de beloofde levertijd niet werd nagekomen en dat ik als klant niet geïnformeerd ben over eventuele vertragingen. Na zelf een mail te hebben gestuurd, antwoord gekregen en een dag later... Jammer dat de beloofde levertijd niet werd nagekomen en dat ik als klant niet geïnformeerd ben over eventuele vertragingen. Na zelf een mail te hebben gestuurd, antwoord gekregen en een dag later als nog mijn lego pakket binnen gekregen. Het was een goede prijs, maar hoop in de toekomst op een snellere service.

Wilfried Van Wassenhove

Levering op de gestelde datum.
Snelle reactie op een gestuurde mail.
Voordelige prijzen.

Ralf Hubbers

2 Lego sets besteld en beide in prima verpakte doos geleverd

Annemarie Verhoef

Vriendelijk nette bezorging

Annemieke van den Bosch - den Hollander

Snelle levering, fijn contact

Johan

Verzenden duurte veel langer dan wat op website is vermeld.

Jesse

Ik had een pre-order gedaan op de nieuwe sets van 1 maart. Stond bij dat deze ook op 1 maart geleverd zouden worden.

Helaas was dit niet het geval, zaterdag contact opgenomen met...

Helaas was dit niet het geval, zaterdag contact opgenomen met goodbricks en kreeg toen dinsdagochtend reactie met dat ze hun best gingen doen om het pakket woensdag te bezorgen.

Woensdag gelukkig wel mijn pakket gekregen dus ze hebben zich wel aan hun woord gehouden.

Het was jammer dat ik niet gelijk antwoord kreeg op mijn mail en wel pas 4 dagen later dan de dag dat ik eigenlijk mijn pakket zou ontvangen, maar na de reactie was alles wel snel gegaan.

Danny Aalbers

Uitstekend