CCM van Trijp

Correct en vlot

Monique Bultman

Duurde erg lang voor levering

?

Onvolledige informatie van glasmagneetbord.
Magneten uit souvenirwinkels zijn te zwaar en glijden van het bord.
Dit wordt niet vermeld bij de info van het glasbord. Jammer.
Ik heb...
Onvolledige informatie van glasmagneetbord.
Magneten uit souvenirwinkels zijn te zwaar en glijden van het bord.
Dit wordt niet vermeld bij de info van het glasbord. Jammer.
Ik heb inmiddels bij andere winkel een krachtig magneet bord moeten kopen.

Jan Willem Schippers

Goede producten tegen een redelijke prijs

Bas Van nikkelen kuijper

In principe prima, echter is het bestelde product niet het product wat wij dachten te kopen.

Snelheid bestelling

Duidelijker vermelden dat het product wat wij hebben gekocht een magneetbord niet daadwerkelijk een bord is maar een rol magneet papier.

Reactie Krijtbordenhandel:

Goedemiddag Bas,
Hartelijk dank voor de review.
Wij hebben elkaar zojuist gesproken en het misverstand is inmiddels uit de weg geholpen.
Er was ook een magnetische krijtsticker besteld...
Goedemiddag Bas,
Hartelijk dank voor de review.
Er was ook een magnetische krijtsticker besteld in plaats van een krijtbord.
In ieder geval fijn dat het nu opgelost is en alvast een prettig weekend!
Linsey

Na foutieve levering van de stoepborden, telefonisch contact opgenomen met bedrijf. Ze hadden een mail met foto nodig (uiteraard geen probleem) nadat deze waren verzonden bleef het een aantal dagen... Na foutieve levering van de stoepborden, telefonisch contact opgenomen met bedrijf. Ze hadden een mail met foto nodig (uiteraard geen probleem) nadat deze waren verzonden bleef het een aantal dagen stil. 3 keer telefonisch contact gehad, maar vanwege de drukte (meer dan 200 mails) kon het wel even duren. Uiteindelijk is er contact gelegd en is alles netjes opgelost.

Ellen

Super goede ervaring

Peter Boymanns

Dit bedrijf is in een woord te omschrijven Super!

Jocelijn Mares

Positief

Snelle service

Karin

Goede ervaring!

Charday van Kan

Snelle afhandeling en onverwacht super snelle levering, vonden het moeilijk om iets te kopen bij een winkel die je niet kent omdat je er niet in thuis bent maar wij zijn aangenaam verrast en zullen... Snelle afhandeling en onverwacht super snelle levering, vonden het moeilijk om iets te kopen bij een winkel die je niet kent omdat je er niet in thuis bent maar wij zijn aangenaam verrast en zullen in de toekomst als eerste bij Singerie kijken! Zondag besteld en dinsdag in huis!