Fam. Stooker

Nadat wij zijn opgelicht door een ander schildersbedrijf heeft Kras Schilderwerken ons uit de brand geholpen. Na contact en bezoek kregen wij al snel een eerlijke offerte en kort daarna kwamen zij... Nadat wij zijn opgelicht door een ander schildersbedrijf heeft Kras Schilderwerken ons uit de brand geholpen. Na contact en bezoek kregen wij al snel een eerlijke offerte en kort daarna kwamen zij al langs om de schilderwerken uit te voeren. Contact met het bedrijf is prettig en snel, afspraken worden nagekomen en ze werken netjes en vakkundig. Ons huis is rondom helemaal opgeknapt en ook binnen ziet het schilderwerk er netjes uit. Wij zullen zeker in de toekomst nogmaals gebruik maken van hun diensten.

Kras schilderwerken.

Goed bedrijf. Werkt netjes, is flexibel en houdt zich aan afspraak. Heel blij met het eindresultaat. Zou het bedrijf zeker aanraden.

Heel aardige mensen ,snel en goed geschilderd.

Familie Huisman, De Rijp

Raymond en Kees leveren keer op keer vakwerk af. Ze werken met hart en ziel aan hun projecten en zijn gezellig in de omgang. Ons Rijksmonument ziet er weer als nieuw uit!

C v/d Velde

De ervaring met KRAS is zeer goed. Met hun communiceren is eenvoudig. Afgeleverd werk is top. Werkhouding is ook positief.

Wij hadden eerdere ervaring met andere stucadoors en zagen...

Wij hadden eerdere ervaring met andere stucadoors en zagen direct het verschil in afwerking van KRAS.
Alles netjes gedaan en ook netjes achtergelaten.

De volgende klus is al ingepland (buiten schilderen). We zullen ze zeker vragen om meer werk te doen voor onze renovatiewerken.

Brigitte Suurmond

Nette schilder, komt zijn afspraken na! En het schilderwerk ziet er uitstekend uit!

Edwin van der Plaats (van der Plaats Coaching)

Schilderen trapkast, trap en badkamer

Edwin van der Plaats / van der Plaats Coaching

De mensen van Kras Schilderwerken hebben bij ons binnen de gang, trapkast en trap geschilderd. Deze vakmensen zijn vriendelijk, komen afspraken na en leveren kwaliteit. Kan ze van harte aanbevelen,... De mensen van Kras Schilderwerken hebben bij ons binnen de gang, trapkast en trap geschilderd. Deze vakmensen zijn vriendelijk, komen afspraken na en leveren kwaliteit. Kan ze van harte aanbevelen, Edwin van der Plaats

Aletta Nijboer

Jarenlang heeft Rikus, de vader van Raymond, voor mij prachtig schilderwerk afgeleverd. Niet alleen bijvoorbeeld een deur schilderen, maar ook creatief topwerk, zoals marmeren of een tafelblad... Jarenlang heeft Rikus, de vader van Raymond, voor mij prachtig schilderwerk afgeleverd. Niet alleen bijvoorbeeld een deur schilderen, maar ook creatief topwerk, zoals marmeren of een tafelblad kunstzinnig bewerken. Zoon Raymond heeft beslist het talent van zijn vader. Mijn trap ziet er weer uit als nieuw, evenals mijn deuren. Afspraken worden nagekomen, er wordt vlot gewerkt én hij en zijn collega zijn heel prettig gezelschap. Blij mee!

Hele huis geverfd. De mannen hebben topkwaliteit geleverd.