Patrick Aerts

Aankoop inbouwreservoir Oli

Materiaal voorradig

?

LVRS Consultancy

Dure Italiaanse Gessi keukenkraan gekocht van Euro 205. Het binnenwerk van deze kraan was vanaf het begin al vrij stroef en werd eigenlijk steeds stroever en schokkiger tijdens openen van de kraan.... Dure Italiaanse Gessi keukenkraan gekocht van Euro 205. Het binnenwerk van deze kraan was vanaf het begin al vrij stroef en werd eigenlijk steeds stroever en schokkiger tijdens openen van de kraan. Na 2 jaar heeft de kraan het begeven; kon niet meer goed worden gesloten. Kraan verwijderd en maar weer een perfekte Grohe kraan geinstalleerd (ook nog 50% goedkoper). Kranenspecialist biedt alleen maar aan om het binnenwerk onder garantie te vervangen. Dat is voor mij alleen maar meer werk met de kans op weer een slechte kraan. In 50 jaar heb ik nog nooit een slechte kraan gehad, maar nu wel met de eerste Italiaanse kraan.Mijn advies is geen Italiaanse Gessi kraan kopen. Binnenwerk is slecht.
Aanbod van kranenspecialist is beneden de maat.

veel kranen, maar wel onbekende merken

Ook Grohe kranen verkopen (marktleider)

Jan

Spullen snel en op tijd afgeleverd.

Een verwijzing naar site met installatie instructies zou handig zijn

Tijs Van Roy

Niet flexibel naar kopers vanuit het buitenland (België)

Duidelijk maken dat je indien je met "Intracommunautair EU-levering" te maken hebt. Je eerst een account moet aanmaken. Klantendienst verwijst achteraf snel naar link op de site zonder moeite te... Duidelijk maken dat je indien je met "Intracommunautair EU-levering" te maken hebt. Je eerst een account moet aanmaken. Klantendienst verwijst achteraf snel naar link op de site zonder moeite te doen om dit recht te zetten. Dit is allesbehalve klantvriendelijk te noemen en eerder misleidend. We hebben voor onze bestelling 21% te veel betaald. Echte schande!!!

Paul van de Logt

Snelle levering. Het juiste product.

Ga zo door.

Bob Ickenroth

Enorm aanbod en snelle service

Zeer uitgebreide informatie en assortiment

Nico Kersic

Zeer goed

helder/duidelijk en goede , snelle afhandeling

nvt

H. de Goeij