Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Uitstekend advies en de installatie is keurig uitgevoerd.

Goede kennis van zaken. Heel vriendelijke en meedenkende mensen die hun vak verstaan.
De verkoper is aanwezig voor de aanvang van de installatie voor het plan van aanpak, zodat de installateurs precies weten wat er moet gebeuren.
Zelfs na de installatie neemt de verkoper contact op om te vragen of alles naar wens is verlopen.
Helemaal top.

Nee, blijf op dit kwaliteits-niveau doorgaan.

J.W. Clasen

Fijn bedrijf, zeer snelle afhandeling van de offerte aanvraag. Betrokken kundige mensen. We hebben ook goed advies gekregen.

Snelle reaktie, klantvriendelijk, proffesioneel, goede uitleg, betrokken.

Huizeling

Top

Prettig contakt

Nvt

Goede services. Monteurs werken zeer netjes en nauwkeurig.

Doen wat ze zeggen.

Hans de Kruijf

De ervaring met het bedrijf is prima verlopen. Via positivie recensies op internet bij Kouveld terecht gekomen en het heeft me niet teleurgesteld!

Overall komt het bedrijf en medewerkers professioneel over. Men heeft goed geluisterd naar mijn wensen en de uitvoering is goed uitgevoerd.

De communicatie tijdens werkzaamheden vanuit het bedrijf (dus niet de montagemedewerkers!) kan iets beter.

Fijne ervaring. Alles is correct afgehandeld. Het bedrijf en de verkoper zijn goed bereikbaar. Tijdens het plaatsen van de airco is er netjes gewerkt. Alles is keurig opgeruimd en netjes...

Het bedrijf is heel toegankelijk. Je wordt terug gebeld.

Keurig bedrijf. Ik ben er zeer tevreden over.

Professioneel advies gekregen tijdens het eerste gesprek, en wat is afgesproken is geleverd.

Vakmensen, klantgerichte instelling.

Tot nu toe is de samenwerking prettig, wij krijgen snel antwoorden op vragen en kostenramingen worden snel aangeleverd

Volledigheid in aanbieding

In de afgelopen drie situaties zijn geen verbeteringen te noemen

Vriendelijke mensen. Als er vragen zijn wordt je goed geholpen. Werken netjes en houden zich aan hun afspraken

Vriendelijk en behulpzaam en geduldig

Offerte ging iets fout, waardoor er dingen niet zo duidelijk waren. Dit werd wel goed opgepakt, maar had wellicht voorkomen kunnen worden.

De aanschaf van de airco is probleemloos verlopen.

Goed advies. Keurige behandeling. Afspraken worden nagekomen.
Heel goed dat de verkoper aan het begin van de plaatsing ook aanwezig is!
Prima dat op de volgende dag iemand belt om te vragen of alles naar de zin is.