Offerte
Nazorg
Communicatie

Just Polkamp

Goed.

Goed communicatie voor en na installatie en tevens over het gebruik van de apparaten zoals energiegebruik en dergelijke.

Geen.

B penninkx

Zeer goed

Netjes wordt er gewerkt in goed overleg

A. Langelaan

Fantastische services

goed georganiseerde communicatie

Bram Dingemans / International Orange BV

Altijd goede en vriendelijke telefonische service. Gesprekken met verkoop ook altijd transparant en goed. De uiteindelijke installateurs zijn zeker verbeterd en doen hun werk naar tevredenheid.

Communicatie, nette mensen op diverse vakgebieden, vriendelijk, professioneel.

Wellicht iets meer aandacht geven aan het bespreken van verschillende producten. De een is wellicht wat beter geschikt dan een ander product. Uiteraard verschilt dat per type klant.

Dyon Keupink

Kouveld heeft bij onze buren een Airconditioning systeem geïnstalleerd. De installatie verliep erg goed, en de buren zijn erg tevreden over het hele proces. Hierdoor wilden wij ook een... Kouveld heeft bij onze buren een Airconditioning systeem geïnstalleerd. De installatie verliep erg goed, en de buren zijn erg tevreden over het hele proces. Hierdoor wilden wij ook een Airconditioning systeem door Kouveld hebben laten installeren. Ook bij ons verliep het hele proces erg goed.

- Duidelijke productbeschrijving in offerte
- Airco professioneel geinstalleerd en netjes weg gewerkt
- Duidelijke productbeschrijving in offerte
- Airco professioneel geinstalleerd en netjes weg gewerkt
- Installateur (met name Thomas) was erg prettig in de omgang en kundig in de installatie

- Prijs voor de installatie is aan de hoge kant. Nu wisten wij al op basis van de ervaring van de buren dat wij de installatie door Kouveld wilden laten doen. Voor nieuwe potentiële klanten kan het... - Prijs voor de installatie is aan de hoge kant. Nu wisten wij al op basis van de ervaring van de buren dat wij de installatie door Kouveld wilden laten doen. Voor nieuwe potentiële klanten kan het wellicht net de doorslag geven om akkoord te geven wanneer in de offerte duidelijker wordt gemaakt hoe die prijs tot stand komt.

particulier

Uitstekende communicatie

l

Top

Zeer prettig

Duidelijke communicatie. Goed advies. Vakbekwame installateurs

A.bode

Goede ervaring, afspraken tot nu toe nagekomen.

Duidelijkheid

Geen verbeterpunt, misschien door drukte erg vol geboekt dus langere wachttijd. Maar dit is wel begrijpelijk.

Cora

Netjes gewerkt, wel wat lang moeten wachten voordat de airco geleverd werd. Goede uitleg gehad, niet goedkoop maar wel erg blij mee.

nette rustige werkwijze, goede communicatie.

snellere levertijd zou een pluspunt zijn

Marcel

Goed advies, snel geleverd, prima airco!

Heldere communicatie, bij offerte en ook montage.
Afspraak is afspraak.
Zorgvuldige montage, die pas ok is als monteur het zelf goed vind.
Daarvoor was het nodig om nog even een paar...
Heldere communicatie, bij offerte en ook montage.
Afspraak is afspraak.
Zorgvuldige montage, die pas ok is als monteur het zelf goed vind.
Daarvoor was het nodig om nog even een paar uurtjes terug te komen. Top!