Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Hesseling - Nafzger

Vorige week is er een airco op mijn werkkamer aangelegd. De voorbereiding en de aanleg zijn soepel verlopen.

Van tevoren: duidelijke afspraken
Ter plekke: plezierige omgang, behoorlijk netjes gewerkt

Jammer genoeg bleek de oude airco (die weggehaald moest worden) olie te lekken. Gelukkig was dat bij ons buiten op tegels die over een paar maanden vervangen gaan worden. Maar wellicht is het goed... Jammer genoeg bleek de oude airco (die weggehaald moest worden) olie te lekken. Gelukkig was dat bij ons buiten op tegels die over een paar maanden vervangen gaan worden. Maar wellicht is het goed om ervan uit te gaan dat zo'n oude airco kan lekken.
Een ander punt: Op zo'n werkdag moet er heel vaak heen en weer gelopen worden naar de auto. De airco moest bij ons op de 2e verdieping geplaatst worden plus de buitenunit op de 1e verdieping. Dat betekent heel veel lopen over de trapbekleding. Misschien had ik het allemaal moet afdekken met oude doeken. Is dat van jullie uit op te lossen? Natuurlijk zo dat het voor degenen die het werk moeten doen geen gevaar oplevert.

Wouts bloemenshop

Heel goed ,ervaren en super afwerking

Vakkundig personeel,komen afspraken na ,goede service en betrokkenheid

Geen eigenlijk

J.W. de Rooij

Uitstekend

prettig personeel

nog iets meer communiceren

C. Kennis van de Pol

Erg tevreden over Kouveld. Op een paar kleine puntjes alles goed verlopen.

Duidelijk is dat Kouveld erg veel ervaring heeft met het instaleren van airco's.

Zou zo geen verbeterpunten aan kunnen geven

Giliam

advisering

S van Maarseveen

Super net werk. Mooi aangelegd.

airco leidingen worden zo mooi mogelijk weg gewerkt. Denken goed mee

Jan Willem de Rooij

Goed bedrijf

email wanneer de airco geïnstalleerd wordt!

Renewi CCD Nieuwegein

snelle reactie op vragen en denken mee,

niet

Ralf Wychgel

Airco split unit offerte afgesproken en laten installeren, erg tevreden over het totaal, zeer netjes afgewerkt binnen en buiten.

kwaliteit, afspraken nakomen, klantvriendelijk, wijze van factureren geeft vertrouwen

nota voor onderhoud ontvangen voordat apparaat geleverd en geinstalleerd was. Daarover gebeld en dit is in orde gekomen.

Tevreden Klant

Midden in hartje Utrecht heeft Kouveld Klimaatbeheersing onze Airco- / Warmtepompinstallatie aangelegd. Het installeren verliep allemaal erg soepel en relaxed. En het resultaat ziet er ook nog eens... Midden in hartje Utrecht heeft Kouveld Klimaatbeheersing onze Airco- / Warmtepompinstallatie aangelegd. Het installeren verliep allemaal erg soepel en relaxed. En het resultaat ziet er ook nog eens keurig uit. Ook het grove werk van het boren door het dikke beton ging soepel en super netjes. Wij zijn zeer tevreden!

Vakkundig, Relaxed en netjes werken