Offerte
Nazorg
Communicatie

Erik Ulrich

Uitstekend

Kouveld straalt professionaliteit en kwaliteit uit vanaf de offerte fase tot de montage. Gemaakte afspraken komt men na, de installatie was netjes en er werd doorgewerkt door kundige en plezierige... Kouveld straalt professionaliteit en kwaliteit uit vanaf de offerte fase tot de montage. Gemaakte afspraken komt men na, de installatie was netjes en er werd doorgewerkt door kundige en plezierige medewerkers kortom de prijs / kwaliteit is goed.

Bij aanpassing van montage data worden de standaard documenten telkens meegezonden. Dat leidt tot verwarring want die waren al afgetekend en geretourneerd.

Comma Vastgoed

Positief! Zeer professionele en ervaren medewerkers.

Goed meedenken met de klant, goede bereikbaarheid en nette communicatie.

nvt

Erik

Fijne ervaring, aardige installateurs.

Meedenken in de situatie.

Jacqueline Van Vliet

Een uitgebreid advies aan huis ontvangen, meerdere opties uitgebreid besproken. Installatie ging soepel en in goed overleg, goed meegedacht over onze wens om het geheel zoveel mogelijk aan het oog... Een uitgebreid advies aan huis ontvangen, meerdere opties uitgebreid besproken. Installatie ging soepel en in goed overleg, goed meegedacht over onze wens om het geheel zoveel mogelijk aan het oog te onttrekken, zowel binnen als buiten.

Vakkundigheid, betrouwbaarheid, klantgerichtheid tijdens het plaatsen. Wij waren zelf op vakantie, op afstand nog even afgestemd/doorgesproken.

Na ontvangst van de offerte reageerde men niet op twee verzoeken (per mail) om de offerte (zoals aangeboden) telefonisch door te spreken. Uiteindelijk wel op telefonisch contact na zoveelste... Na ontvangst van de offerte reageerde men niet op twee verzoeken (per mail) om de offerte (zoals aangeboden) telefonisch door te spreken. Uiteindelijk wel op telefonisch contact na zoveelste verzoek, met excuses vanwege de drukte. Hierdoor dreigde de plaatsing pas na de zomer te kunnen plaatsvinden. Dit besproken waarna we alsnog ingepland konden worden, weliswaar tijdens onze vakantie, prima opgelost.
Verbeterpunt zou voor mij zijn: een offerte die iets meer leesbaar is, met een duidelijker (korte) uitleg, en dan de technische details in een bijlage.
Bijvoorbeeld: ‘u heeft 2 opties, A en B.
Bij A krijgt u…. Bij B krijgt u….gevolgd door korte samenvatting verschillen, voor-/nadelen. Gewoon verwoorden zoals het tijdens het adviesgesprek wordt uitgelegd. Dat scheelt u ook weer tijd aan uitleg achteraf.

Beleefde communicatie, duidelijke afspraken die stipt werden nagekomen. nette afwerking.

geen opvallend sterke punten

geen verbeterpunten of tips

Joost de Jongh

Heel positief

nette installateurs

Brinkman

In het begin liep het contact wat moeizaam. Paar keer moeten bellen, waarbij werd aangegeven dat ik zou worden teruggebeld. Dat is meerdere maken niet gebeurt. Uiteindelijk wel goed contact... In het begin liep het contact wat moeizaam. Paar keer moeten bellen, waarbij werd aangegeven dat ik zou worden teruggebeld. Dat is meerdere maken niet gebeurt. Uiteindelijk wel goed contact gehad.
Aangepaste offerte liet langer op zich wachten dat was toegezegd.

Goed advies gekregen en airco is netjes geïnstalleerd waarbij alle rommel keurig is opgeruimd.

Daadwerkelijk terugbellen als dat wordt beloofd en toezeggingen na komen, of aangeven dat het toch wat langer gaat duren.

Schoonhoven

Vandaag airco geplaatst. Monteurs hebben oog voor detail, denken proactief mee, netjes, alles wordt opgeruimd, zeer vriendelijk en deskundig.

Klantgericht.

Nvt

Klein

Zeer positieve ervaring vanaf het eerste moment van contact tot aan de oplevering. Er werd snel contact opgenomen in het offerte proces. Het installatieteam was zeer professioneel en hield ons goed... Zeer positieve ervaring vanaf het eerste moment van contact tot aan de oplevering. Er werd snel contact opgenomen in het offerte proces. Het installatieteam was zeer professioneel en hield ons goed op de hoogte.

Goed en snel contact.

Nee