Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jaap H.

Vriendelijke mensen, kennis van zaken, goede advisering, en perfect aangesloten airco en echt ALLES opgeruimd en schoongemaakt.

monteurs die meedenken en perfect aansluiten.

géén

Els de Vries

De aanloop naar het bestellen verliep met wat traag. Ik moest elke keer na lang wachten zelf bellen en werd dan vervolgens weer niet teruggebeld. Uiteindelijk verliep het gelukkig beter en werd... De aanloop naar het bestellen verliep met wat traag. Ik moest elke keer na lang wachten zelf bellen en werd dan vervolgens weer niet teruggebeld. Uiteindelijk verliep het gelukkig beter en werd alles snel en vriendelijk geregeld.
Het plaatsen door de monteurs verliep prima.

Na een start met hindernissen verliep de communicatie prima en vriendelijk. Dat geldt zeker ook voor de monteurs.

Goed nakomen van afspraken over terugbellen

Groene Hart Service Personeelsdiensten

Monteur in overleg met opdrachtgever

Dick

Uitstekende installatie en service

Nemen echt de tijd om alles goed in te stellen en uit te leggen.

Bruno Ramos

Zeer tevreden. Alles was top gedaan door allemaal aardige mensen.

Alles zoals afgesproken, op tijd en naar verwachting. Monteurs altijd aardig en deskundig.

Het instellen van de wifi app, met het aanmaken van een account en het verbinden met mijn router is niet echt eenvoudig, waardoor zelfs de monteur niet zeker wist hoe het werkte. Dat begrijp ik 100%... Het instellen van de wifi app, met het aanmaken van een account en het verbinden met mijn router is niet echt eenvoudig, waardoor zelfs de monteur niet zeker wist hoe het werkte. Dat begrijp ik 100% aangezien het altijd anders is met verschillende merken/modellen. Ik kon het zelf oplossen zonder veel moeite omdat ik zelf handig ben met computers, maar misschien voor andere klanten kan het een beetje ingewikkeld zijn.

Een model kiezen was ook niet helemaal makkelijk: de offerte had voldoende informatie, maar ik heb geen airco kennis om de beste keuze te maken.

Tom

Heel erg prettig

Bedrijf geeft vanaf start vertrouwen

Betere afstemming tussen afdeling verkoop en de monteurs.

P.Meuwese

Zeer goed

deskundige en bekwame installatie
wensen klant worden gerespecteerd

Jeroen

Betrouwbaar, professioneel, vaardig én prettige medewerkers!

Professioneel en eerlijk

Hans van Dinteren

Goede afspraken, vakkundige installatie

Zeer tevreden over de monteurs die de installatie gemonteerd hebben. (Santi en Michael).

Nee

Vissinga

Erg prettig

Service, denken mee, gaan niet voor gemak!

Vraag de klant om spullen van airco ergens op te mogen leggen, leg niet zomaar alles op het bed!