Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jacqueline Van Vliet

Een uitgebreid advies aan huis ontvangen, meerdere opties uitgebreid besproken. Installatie ging soepel en in goed overleg, goed meegedacht over onze wens om het geheel zoveel mogelijk aan het oog te onttrekken, zowel binnen als buiten.

Vakkundigheid, betrouwbaarheid, klantgerichtheid tijdens het plaatsen. Wij waren zelf op vakantie, op afstand nog even afgestemd/doorgesproken.

Na ontvangst van de offerte reageerde men niet op twee verzoeken (per mail) om de offerte (zoals aangeboden) telefonisch door te spreken. Uiteindelijk wel op telefonisch contact na zoveelste verzoek, met excuses vanwege de drukte. Hierdoor dreigde de plaatsing pas na de zomer te kunnen plaatsvinden. Dit besproken waarna we alsnog ingepland konden worden, weliswaar tijdens onze vakantie, prima opgelost.
Verbeterpunt zou voor mij zijn: een offerte die iets meer leesbaar is, met een duidelijker (korte) uitleg, en dan de technische details in een bijlage.
Bijvoorbeeld: ‘u heeft 2 opties, A en B.
Bij A krijgt u…. Bij B krijgt u….gevolgd door korte samenvatting verschillen, voor-/nadelen. Gewoon verwoorden zoals het tijdens het adviesgesprek wordt uitgelegd. Dat scheelt u ook weer tijd aan uitleg achteraf.

Score voor Kouveld Airconditioning: 4.5/5
Zou u Kouveld aanbevelen? Ja