Offerte

Plaatsing nieuwe Airco's

Alles is vlekkeloos verlopen

Woonhuis

Prima. Goede service

Duidelijke uitleg over de installatie

Wel erg ver van tevoren aanbetalen.

Dyon Deckers

Goede service

Goede communicatie, passend advies

Michels

In het algemeen een plezierige organisatie om zaken mee te doen

Klantenservice altijd goed bereikbaar

Financiele administratie moest voor te hoge laatste termijn driemaal gemaand worden en reageerde na 6 weken met een betalingsherinnering van de directie i.p.v. excuses

mocking woninginrichting

fijne samenwerking

Eveline

Heldere communicatie, sympathieke monteurs met verstand van zaken

Levering/montage duurde even door drukte, zou fijn zijn als dat sneller had gekunt. Informatie door verkoper was niet 100% in lijn met monteurs, bijv de exacte plaats waar de buitenunit zou komen te... Levering/montage duurde even door drukte, zou fijn zijn als dat sneller had gekunt. Informatie door verkoper was niet 100% in lijn met monteurs, bijv de exacte plaats waar de buitenunit zou komen te staan en mijn info dat alle buitenmuren van hard beton waren was niet doorgekomen bij de monteurs waardoor die toch voor een onaangename verrassing kwamen te staan.

Mariska Abbo

Erg prettig bedrijf, persoonlijk contact. Installatie is keurig uitgevoerd. Alles werd netjes schoon gemaakt na de installatie.

Goed bereikbaar. Snel een medewerker aan de telefoon.
Prettig intake gesprek waarin alles duidelijk werd gemaakt.

Van te voren hadden we afgesproken dat de elektriciteit vanuit de garage door getrokken zou worden. Van te voren had ik dus de garage geheel leeg gemaakt aan 1 zijde, waar twee hoge kasten stonden.... Van te voren hadden we afgesproken dat de elektriciteit vanuit de garage door getrokken zou worden. Van te voren had ik dus de garage geheel leeg gemaakt aan 1 zijde, waar twee hoge kasten stonden.
Bij de installatie gebruikte ze de elektra vanuit de slaap kamer. Had dus voor niets de garage leeg gemaakt.

Simone

In een appartement gelden vaak voorwaarden voor het aanleggen van airco. Rene Kouveld heeft mij op professionele wijze uitgebreid geadviseerd welke mogelijkheden pasten binnen deze voorwaarden en... In een appartement gelden vaak voorwaarden voor het aanleggen van airco. Rene Kouveld heeft mij op professionele wijze uitgebreid geadviseerd welke mogelijkheden pasten binnen deze voorwaarden en binnen mijn specifieke wensen. Na meerdere gesprekken in mijn appartement en in de showroom hebben we in overleg de beste en mooiste oplossing gekozen. Monteurs Jurre en Sven, ondersteund door Tjeb en elektricien Wilco hebben in twee dagen een prachtig, fluisterstil multi-split systeem aangelegd. Rustige, opgewekte en zeer beleefde mannen. Alle plekken waar leidinggoten zichtbaar zijn, werden eerst getoond en er werd overlegd wat ik het mooiste vond. Zeer secure montage en zeer netjes alles opgeruimd. Jurre en Sven, chapeau voor het eindresultaat, het is schitterend!

Rene geeft professioneel advies en legt duidelijk uit wat het advies inhoudt.
De monteurs die bij mij hebben gewerkt zijn deskundig, secuur en werken zeer netjes.

Simone de Mooij

In een appartement zijn voorwaarden verbonden aan het plaatsen van een airco. Rene Kouveld heeft mij uitstekend geadviseerd wat de beste mogelijkheid is binnen de gestelde voorwaarden. Rene heeft... In een appartement zijn voorwaarden verbonden aan het plaatsen van een airco. Rene Kouveld heeft mij uitstekend geadviseerd wat de beste mogelijkheid is binnen de gestelde voorwaarden. Rene heeft ook uitstekende oplossingen bedacht voor mijn specifieke wensen.
De monteurs Jurre, Sven, Tjeb en elektricien Wilco hebben perfect werk geleverd. De heren hebben eerst laten hoe het eindresultaat wordt, werken erg netjes en secuur, ruimen alles op, maken alles schoon, zijn zeer beleefd en maken geen onnodig lawaai. Kortom: Kouveld heeft in mijn appartement een topprestatie geleverd die elke cent waard is. Mijn buren hebben zojuist op hun balkon beluisterd hoe de installatie klinkt op vol vermogen: niets van te horen! Een groot compliment voor dit bedrijf!

Deskundig advies van de eigenaar.
Deskundige monteurs.

Fred van de Pasch

Kouveld heeft goed werk afgeleverd. Van opname tot en met het plaatsen van de airco. Ook de telefonische interesse na het plaatsen is zeer gewaardeerd.

Goede en nette monteurs met kennis die goed werk hebben afgeleverd. (Stefan en Jeroen)

Ga zo door