Offerte
Nazorg
Communicatie

Fulanko

Snelle servies, goed bereikbaar

geen, die ik zo kan bedenken

Onno Feringa

Prima airco installatie advies, keurig aangelegd en opgeleverd.

Goed advies over merkkeuze.

Mireille De Koeijer-Damen

Goede en snelle service. Fijne communicatie en er wordt zeer netjes gewerkt

Vriendelijk, duidelijk en goed overleg

Geen wat mij betreft.

Arie Smits

Zeer goed

Snelle offerte, zeer deskundig en vriendelijke medewerkers

Nvt

Dick Nellestijn

Met betrekking tot de verkoop alsmede de plaatsing zijn wij zeer tevreden.

Afspraken en tijdstip van handelen en deskundigheid

Financiële afwikkeling en afspraken duidelijker afstemmen, in ons geval kregen we een aanmaning voor betaling van de tweede factuur, deze factuur is nimmer door ons ontvangen en een verkoop afspraak... Financiële afwikkeling en afspraken duidelijker afstemmen, in ons geval kregen we een aanmaning voor betaling van de tweede factuur, deze factuur is nimmer door ons ontvangen en een verkoop afspraak over het eerste jaar geen onderhoudscontract te betalen en wij toch hiervoor een factuur ontvingen.

Oscar

Een fijn bedrijf met aandacht voor de klant komen eerst kijken en dan een offerte bij plaatsing vriendelijke monteurs en netjes op geleverd

Eerst bij de klant gaan kijken

Anja van den Heuvel

Denken in oplossingen.

Prettige hardwerkende medewerkers die de werkruimten netjes hebben achtergelaten

Als de werkzaamheden twee dagen in beslag nemen zou het fijn zijn als op de tweede dag dezelfde medewerkers komen als op de eerste dag.

Stan de Koning

Helemaal Top!!

Klantgericht denken

Niet echt alles in tip top in orde!

Loef BV

Klantvriendelijke

alle monteurs (airco en electra) hebben gewerkt alsof ze thuis aan het werken zijn. Kijken naar de mooiste en beste oplossing.

Nee

Fam Mulder

Kouveld Airconditioning, de verkoper heeft heel goed mee gedacht hoe wij de installatie van de airco wilden hebben, we hebben de ideeën naast elkaar gelegd en besloten om de binnen unit net boven de... Kouveld Airconditioning, de verkoper heeft heel goed mee gedacht hoe wij de installatie van de airco wilden hebben, we hebben de ideeën naast elkaar gelegd en besloten om de binnen unit net boven de grond te plaatsen, super oplossing

Een heel goed team (Stefan en Luiz) de installatie te laten plaatsen,
hele rustige aardige mensen, ik zou ze zo weer willen laten komen voor een nieuwe installatie.

Ik heb geen verbeterpunten, ga op deze manier vooral door.