Offerte
Nazorg
Communicatie

Ron Mathot

Goed, professioneel, vriendelijk

Duidelijkheid technische informatie, nette installatie

Veel verschillende facturen, had wat mij betreft iets meer gebundeld mogen worden.

Jim Boot

Goed bereikbaar, snelle en helder offerte, installatiewerk op tijd en zoals afgesproken uitgevoerd. Alles schoon achtergelaten.

Proactief en correct

Geen, ga zo door!

W.J.H. de Groot

Offerte, begeleiding en installatie zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Heel goede communicatie, vooral van back office.
Technisch ervaren installateurs

meer onderlinge communicatie op kantoor.
Over hetzelfde onderwerp ben ik soms door verschillende personen gebeld.

Heel tevreden

Voor de tweede keer van de diensten van Kouveld gebruik gemaakt. Fijne medewerkers, keurige installatie. Blij met resultaat.

Niet

Fros

Deskundig

Meedenken, opruimen

Actie = "Mocht u iemand als klant aanbrengen bij ons, belonen wij u met een korting van 50% op uw onderhoudsabonnement".
Heb een nieuwe klant (mijn dochter) aangebracht, zij heeft het...
Heb een nieuwe klant (mijn dochter) aangebracht, zij heeft het contactformulier ingevuld, resultaat : NIETS.

Hesseling - Nafzger

Vorige week is er een airco op mijn werkkamer aangelegd. De voorbereiding en de aanleg zijn soepel verlopen.

Van tevoren: duidelijke afspraken
Ter plekke: plezierige omgang, behoorlijk netjes gewerkt

Jammer genoeg bleek de oude airco (die weggehaald moest worden) olie te lekken. Gelukkig was dat bij ons buiten op tegels die over een paar maanden vervangen gaan worden. Maar wellicht is het goed... Jammer genoeg bleek de oude airco (die weggehaald moest worden) olie te lekken. Gelukkig was dat bij ons buiten op tegels die over een paar maanden vervangen gaan worden. Maar wellicht is het goed om ervan uit te gaan dat zo'n oude airco kan lekken.
Een ander punt: Op zo'n werkdag moet er heel vaak heen en weer gelopen worden naar de auto. De airco moest bij ons op de 2e verdieping geplaatst worden plus de buitenunit op de 1e verdieping. Dat betekent heel veel lopen over de trapbekleding. Misschien had ik het allemaal moet afdekken met oude doeken. Is dat van jullie uit op te lossen? Natuurlijk zo dat het voor degenen die het werk moeten doen geen gevaar oplevert.

Wouts bloemenshop

Heel goed ,ervaren en super afwerking

Vakkundig personeel,komen afspraken na ,goede service en betrokkenheid

Geen eigenlijk

J.W. de Rooij

Uitstekend

prettig personeel

nog iets meer communiceren

C. Kennis van de Pol

Erg tevreden over Kouveld. Op een paar kleine puntjes alles goed verlopen.

Duidelijk is dat Kouveld erg veel ervaring heeft met het instaleren van airco's.

Zou zo geen verbeterpunten aan kunnen geven

Giliam

advisering