K. MEIJER

Wij hebben 6 eettafel stoelen gekocht bij Kötter. We wilden alleen nog even weten hoe de poten eruit zagen en of ze makkelijk zouden schuiven over onze vloer. Dus toen ik spontaan bij hun langs ging... Wij hebben 6 eettafel stoelen gekocht bij Kötter. We wilden alleen nog even weten hoe de poten eruit zagen en of ze makkelijk zouden schuiven over onze vloer. Dus toen ik spontaan bij hun langs ging namen ze me zonder moeite mee naar het magazijn om direct naar die poten te kijken. Heel prettig en zeer klantvriendelijk. Ook bij het uitzoeken van de stoelen hadden we een heel goed gevoel en goede hulp gehad door de verkoopster. Kortom ik zou zeker deze winkel aanbevelen aan andere mensen.

Janneke Wijnberg

Zeer vriendelijke, behulpzaam en meedenkend. Erg tevreden met de geleverde service, zowel in de winkel als tijdens de bezorging.

Erna

Helemaal tevreden met onze aankoop.
Fijne en deskundige verkoop, levering volgens afspraak en een aanwinst in ons interieur

Annelies Dekkers

Prachtige winkel met veel keus. Service is uitstekend

Delana

Fijne adviseurs en goede service

Els Lüth

We werden erg goed geholpen bij het uitzoeken van ons interieur en kleuren in huis. Vakmensen die goed naar je ideeën luisteren en hier een goed advies bij geven.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor deze mooie review Els, daar doen we het voor :-) Blije klanten! Heel veel plezier met jullie meubels :) Groet, Elles van team Kötter Living

Pot

Zeer positief. De meubelen werden keurig geleverd. Fijne afhandeling

Reactie Kötter Living:

Goed om te horen Leo, dankjewel voor deze mooie review! Heel veel plezier met jullie meubels :) Groet, Elles van team Kötter Living

Theo en Irma spoolder nieuw heeten

Heel fijn geholpen goed advies gastvrij en netjes afgeleverd en geplaatst

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor deze mooie review Theo en Irma! Heel veel plezier met jullie meubels :) Groet, Elles van team Kötter Living

Obelink

TOP

Dankjewel!! Groet, Elles van team Kötter Living

Inge

Zeer tevreden over de levering maar ook de service

Goed om te horen Inge, dankjewel :) Groet, Elles van team Kötter Living