M vd Kolk

Fam mw de ruiter

Heel goed ! Zo blij met
Onze stoelen

Reactie Kötter Living:

Dankjewel voor je leuke review, veel plezier met de eetkamerstoelen :-) Groet, Elles namens team Kötter Living

Marco Schuit

Mooie bank en stoelen in onze nieuwe woning, perfect op tijd geleverd en hij zit heerlijk.

Stefanie Meijer

Plezierig. Nemen de tijd voor je.

Reactie Kötter Living:

Dat is mooi om te horen Stefanie, dankjewel voor je goede review :-) Groet Elles, team Kötter Living

Suzan

Goed geadviseerd, mooie tafel

Reactie Kötter Living:

Dankjewel Suzan, goed om te horen! Veel plezier met jullie nieuwe tafel :-) Groet Elles, team Kötter Living

Ingrid Oude Weernink

We waren weer zeer enthousiast en hebben en hebben met de fijne hulp van Daphne een supergaaf interieur uitgezocht voor ons mooie huis 🤩🤩.
Heel erg blij mee

Reactie Kötter Living:

Wat een superleuke reactie Ingrid en dankjewel voor de mooie foto's van jouw nieuwe inrichting die jaar naar ons hebt gestuurd. We zien altijd graag het eindresultaat :-D Heel veel plezier met... Wat een superleuke reactie Ingrid en dankjewel voor de mooie foto's van jouw nieuwe inrichting die jaar naar ons hebt gestuurd. We zien altijd graag het eindresultaat :-D Heel veel plezier met jullie nieuwe meubels! Groet Elles, team Kötter Living

fam. H. Rozendom

Na problemen te hebben gehad met onze hoekbank is alles keurig opgelost.

Reactie Kötter Living:

Dat is fijn om te horen Hans! Veel plezier met jullie bank! Groet, Elles van Kötter Living

Anne ten Dam

Fijne ervaring. Bank gekocht, waarvan een deel verkeerd geleverd was. Na melding hiervan, werd dit meteen opgelost. En is het verkeerde deel keurig vervangen. Fijne service.

Reactie Kötter Living:

Dankjewel Anne voor je mooie review, uiteraard denken we graag met de klant mee. Veel plezier met de bank! Groet, Elles van Kötter Living