S Brussaard

Heel erg fijne betrokken service

Beschrijf hier uw ervaring

Nemen echt de tijd voor je en ik had het gevoel dat ze mijn verzoek echt serieus namen.

Wil van Doorn

Geweldig een tien geef ik nooit, maar een dikke negen is hier zeker op zijn plaats.

Beschrijf hier uw ervaring

jazeker, ik had niet de moed vanwege privéomstandigheden om nog verder te gaan .Op e.e.a. andere manier vonden zij de juiste toon, om mij te motiveren toch doortezetten, datgene te doen wat ik al jaren van plan was, maar er niet van kwam.
Ze hielpen mij verder en ben heel blij dat het zo afgehandeld is. CHAPEAU voor jullie allen.

paula van kankvelt

Jammer dat het niet gelukt is de aanslag in mindering te krijgen

Beschrijf hier uw ervaring

ik heb het vermoeden dat jullie er alles aan gedaan hebben om het bedrag in mindering te krijgen

A.P. den Hertog

Ze doen wat ze beloven.
Goede communicatie naar de klant.

Diana ter Braake

Prima.
Duidelijk hoe het werkt en correcte afhandeling.

D.C.Schenk

Helaas geen vermindering maar de werkwijzen van Kosteloosbezwaar.nl geen klachten

Klaver

Goede service, snel gereageerd en professioneel.

Beschrijf hier uw ervaring

Weet hoe ze de Gemeente moeten benaderen.

Michael Gijzen

Prima communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Wat ik hiervoor ook al aangaf, prima communicatie en zeer professioneel

dhr. van Luytelaar

Beschrijf hier uw ervaring

Het bedrijf bereid het bezwaar uitstekend voor.
uitleg; Een eerdere protest van mezelf hielp niet, een eerdere protest via een ander buro werd afgewezen. Maar dit buro wist door een goede voorbereiding mijn bezwaren tegen de hoge WOZ waarde om te zetten in het juiste woorden die door de gemeente wel erkend werden.

R.C.G. Evers

Kosteloos Bezwaar hebben hun belofte helemaal waar gemaakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos Bezwaar heeft het onderste uit de kan weten te halen. De hele procedure heeft in totaal ruim 7 maanden in
beslag genomen maar met een uitstekend eindresultaat voor mij. Er wordt heel goed werk door hun verricht en je wordt
altijd heel vriendelijk te woord gestaan. Als er weer iets dergelijks voor komt ga ik zeker hun hulp weer inroepen.