jpc poulussen

Kosteloos bezwaar heeft snel en accuraat aangetoond dat onze WOZ te hoog was. bedankt hiervoor.

Beschrijf hier uw ervaring

zo wordt je geholpen met iets wat je zelf niet voor elkaar kan krijgen . heel fijn.

O. Steensma

Ik ben tevreden over het afgelegde traject en het uiteindelijke resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was aanvankelijk sceptisch over de te volgen stappen. Met name het opsturen van foto's van de binnenkant van ons huis dat stuitte mij tegen de borst. Later heb ik mijn bezwaren op een rijtje... Ik was aanvankelijk sceptisch over de te volgen stappen. Met name het opsturen van foto's van de binnenkant van ons huis dat stuitte mij tegen de borst. Later heb ik mijn bezwaren op een rijtje gezet en uitgelegd dat ik geen foto's wilde opleveren. Dit werd zonder problemen geaccepteerd

Jurriën Tap

Helemaal top

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend geholpen. Bovenop mijn eigen bezwaar ook via Kosteloosbezwaar bezwaar gemaakt en met succes!

Sako Knottnerus

Prima communicatie en prettig om mee samen te werken

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere en correcte communicatie.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Wij vonden het jammer dat ons bezwaarschrift niet heeft geleid tot een verlaging van de WOZ-waarde, maar zijn blij dat u onze communicatie waardeert!

Teunisse Michiel

Goede communicatie, digitaal archief en duidelijke begrijpelijke schrijftaal

Zie beoordeling

Smilde

Gewoon goed

Beschrijf hier uw ervaring

Doen wat ze zeggen, ook aanwijzingen als er een brief vd gemeente aankomt

H.A.M. Catto

Een goede uitkomst.

Beschrijf hier uw ervaring

Digitaal contact was perfect. Kort, zakelijk, duidelijk en to the point.
Dank voor de prettige samenwerking en goede afwikkeling.

E E vd Heide

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk uitgelegd allemaal, stapje voor stapje meegenomen in het proces. Nadien alle besparingen netjes voorgerekend.

Jan

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

werd steeds op de hoogte gehouden van de voortgang

Willie

Tevreden en zeer blij