Hein van Hamersveld getthebest.nu

Goede service en duidelijke antwoorden

Beschrijf hier uw ervaring

Ze hebben het goed uitgezocht en daarna duidelijk uitgelegd. En dat nog echt geheel kosteloos ook

W.de Beet

Be heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Zonder veel gedoe een een verlaging van 45.000 euro.

Robert

Kosteloos bezwaar = inderdaad kosteloos en boek goede resultaten

Beschrijf hier uw ervaring

Maak al een paar jaar gebruik van kosteloos bezwaar.nl en elk jaar weer goede resultaten. Elk jaar probeert de gemeente mijn WOZ te verhogen en elk jaar wordt dit verlaagd als ik kosteloos bezwaar... Maak al een paar jaar gebruik van kosteloos bezwaar.nl en elk jaar weer goede resultaten. Elk jaar probeert de gemeente mijn WOZ te verhogen en elk jaar wordt dit verlaagd als ik kosteloos bezwaar inschakel

J. Lin

Mooi resultaat op bezwaarschrift bereikt!

Beschrijf hier uw ervaring

Dankzij Kosteloos bezwaar.nl een flinke verlaging van de totale lasten.

H.F.G.Goijarts

Goed werk geleverd, juiste bewoording toegepast.

Beschrijf hier uw ervaring

ben zeer tevreden met Uw bemiddeling.

Do Hoeijmans

Top, prima communicatie en informatievoorziening gedurende het hele traject. Uitkomst ook positief.

?

L.v.d.Berg

Goed contact ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

duidelijke informatie en op de hoogte gehouden van de aanvraag

De Rooij

Geweldige resultaat en uitstekende bereikbaarheid.
Super website. Hebben heel prettig kunnen samenwerken, Top.

Beschrijf hier uw ervaring

Vind het uitermate belangrijk dat iemand goed telefonisch bereikbaar is en er snel geschakeld kan worden. Communicatie met Kosteloos bezwaar is uitstekend en professioneel . Medewerkers zijn kundig... Vind het uitermate belangrijk dat iemand goed telefonisch bereikbaar is en er snel geschakeld kan worden. Communicatie met Kosteloos bezwaar is uitstekend en professioneel . Medewerkers zijn kundig en gemotiveerd.

Koos van Delft

Uitstekende dienstverlening

Beschrijf hier uw ervaring

Prima dienstverlening; Kosteloos Bezwaar kent precies de relevante criteria voor een goed onderbouwde bezwaarprocedure.

Nienke

Duidelijke informatie, tevreden met het resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos bezwaar heeft ons geholpen bij de aanpassing van de WOZ waarde. Duidelijke informatie, tevreden met het resultaat.