annechienbouwman60@gmail.com

Heel goed juridizch begeleid

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, m.u.v. direct digital inzicht in uw systeem

P de Graaf

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

Eerst wel veel gegevens aanleveren maar met prima resultaat

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Geachte heer De Graaf,
Bedankt voor uw positieve feedback. Wij verbeteren onze organisatie namelijk graag.
Geachte heer De Graaf,
Ik begrijp dat u het gevoel heeft dat u wel erg veel gegevens moet aanleveren, maar in de meeste gevallen geldt, hoe groter het aantal gegevens is waarover wij beschikken, des te groter is de kans op een goed resultaat. Ik denk dat wij in uw geval ook goed gebruik hebben kunnen maken van de informatie die u aan ons heeft verstrekt.
Waarvoor dank.

Gerritsen

Prima geholpen via korte en duidelijk instructies

Beschrijf hier uw ervaring

Even gedacht dat de beoogde vermindering in de molen zou blijven hangen, maar niets is minder waar. We zijn blij met het resultaat en ook blij dat we ons niet zelf in het ambtelijke circuit hoefden... Even gedacht dat de beoogde vermindering in de molen zou blijven hangen, maar niets is minder waar. We zijn blij met het resultaat en ook blij dat we ons niet zelf in het ambtelijke circuit hoefden te storten.

de Zwart

Prima samenwerking en werkwijze

Beschrijf hier uw ervaring

Ze werken heel efficient en we hadden prettig contact

Tran

Top service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en communicatie alles duidelijk omschreven

J. Smeding

Goede service en overzichtelijke terugkoppeling

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb er zelf nauwelijks omkijken naar gehad.

Jan de Hoon

Een prettige samenwerking
Eindresultaat geweldig

Alles positief ervaren
Ga zo door

a keijzer

Doen grondig werk

Beschrijf hier uw ervaring

vragen zoveel mogelijk informatie ter ondersteuning

Menno van der Vat

Professioneel, heldere communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos Bezwaar doet haar uiterste best om een WOZ-beschikking omlaag te krijgen of een duidelijke onderbouwing te verkrijgen van het vastgestelde bedrag. Communicatie is helder en prettig.

W. de Geus

Fantastisch.

Beschrijf hier uw ervaring

Met een aantal eenvoudig aan te leveren gegevens, wordt er enorm veel rompslomp en ergernis van de schouders weggenomen.