Erik

Professionele begeleiding in het bezwaar traject.

Beschrijf hier uw ervaring

Zonder veel moeite een mooi resultaat

nvt

Goede organisatie, met goede resultaten. Geven regelmatig updates van de stand van zaken. De moeite waard.

Beschrijf hier uw ervaring

WOZ-verlaging aanvragen kost je bij deze organisatie weinig moeite! Goede resultaten en goede service.

A.Reitsma

Doel behaald

Beschrijf hier uw ervaring

Ontzettend duidelijk en overzichtelijk.
Geen "addertjes onder het gras".
Ontzettend duidelijk en overzichtelijk.
Geen "addertjes onder het gras".
Wat gegevens invullen, foto's uploaden. Dat is alles qua eigen aandeel. De rest verzorgen zij. Tussendoor wordt je keurig op de hoogte gehouden. En het resultaat was dat de woz verlaagd werd.

HH

Het bezwaar goed opgepakt en uitgevoerd.

keurig

Niet van toepassing

Gewoon goed, resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Weinig contact maar wel een goed resultaat

Marjan Simons

We zijn uitstekend geholpen door Kosteloos Bezwaar

Beschrijf hier uw ervaring

De inzet van Kosteloos Bezwaar heeft ertoe geleid dat onze WOZ waarde met ruim € 100.000 is verlaagd. Dit levert niet alleen een vermindering van de ozb op maar ook een vermindering van andere... De inzet van Kosteloos Bezwaar heeft ertoe geleid dat onze WOZ waarde met ruim € 100.000 is verlaagd. Dit levert niet alleen een vermindering van de ozb op maar ook een vermindering van andere heffingen zoals IB en rioolrecht. Wij zijn zeer tevreden.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

De verlaging is inderdaad een heel mooi resultaat! Fijn dat we u op deze manier kunnen helpen om geld te besparen op uw belastingen.
Team Kosteloosbezwaar.nl
Renate

Ralphy

De moeite waard

Beschrijf hier uw ervaring

Voor elkaar gekregen om de WOZ waarde te verlagen met maarliefst 9,3%! Tussendoor goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Zeer tevreden.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Fijn dat u tevreden bent over onze communicatie. De verlaging is inderdaad een mooi resultaat!
Team Kosteloosbezwaar.nl
Renate

Vlaming P

Dank voor uw inzet en uiteraard het behaalde resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

Blijkt dat de gemeentelijke overheden er maar een slag naar slaan

Laurens

Eenvoudig en efficiënt

Beschrijf hier uw ervaring

Vakkundig geholpen. Het uploaden van alle informatie was makkelijk te doen en weinig poespas om de zaak aanhanging te maken.

van Amelsfort

Zeer goed, zelf al 2 keer geprobeerd, lukte niet

Beschrijf hier uw ervaring

omdat we voor de tweede keer bezwaar aantekenden via jullie hoefden we niets meer uit te zoeken en we werden goed op de hoogte gehouden