Zorgvuldige werkwijze, met positief resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

De communicatie is correct verlopen.

Liesbeth

Bijzonder prettige samenwerking, je wordt volledig begeleidt!

Beschrijf hier uw ervaring

De WOZ waarde was echt te hoog, ben 83 en geen jurist, moest ik het maar accepteren, toch Kosteloos bezwaar geprobeerd, stapje voor stapje, zelf moet je ook wat doen! eind resultaat is geweldig De WOZ waarde was echt te hoog, ben 83 en geen jurist, moest ik het maar accepteren, toch Kosteloos bezwaar geprobeerd, stapje voor stapje, zelf moet je ook wat doen! eind resultaat is geweldig
Kinderen buiten de stad, staan te kijken! Opvallend is steeds de snelle antwoordmailtjes, daar was ik erg blij mee. Ik blijf klant.

Peter

Goede aanpak en heldere communicatie en informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben tevreden over de aanpak en het resultaat van de bezwaarprocedure. met een duidelijke uitleg en communicatie.

Harm Egbers

Beschrijf hier uw ervaring

Bezwaarschriftenprocedure keurig behandeld. Kon zaak volledig los laten, KB hield strak de regie op de termijnen.

Met betrekking tot mijn beoordeling kan ik beamen dat u uitstekend mijn belangen hebt behartigd.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb het contact met als prettig en duidelijk ervaren. U hebt mij helder en duidelijk op de hoogte gehouden van het verloop van de zaak.

Ales

Duideliijk en effectief

Beschrijf hier uw ervaring

in de afgelopen jaren heb ik geprobeerd de WOZ waarde met de gemeente zelf te bespreken en te verlagen. Het is niet gelukt. Dit jaar vroeg ik Kosteloos Bezwaar om mij te helpen en dat is gelukt. De... in de afgelopen jaren heb ik geprobeerd de WOZ waarde met de gemeente zelf te bespreken en te verlagen. Het is niet gelukt. Dit jaar vroeg ik Kosteloos Bezwaar om mij te helpen en dat is gelukt. De verlaging was niet zo groot, maar het feit dat de gemeente de lage WOZ waarde moest accepteren, maakt me blij

Werken snel zonder onnodige communicatie

positief

Mark

Eenvoudig benaderbaar, goed contact, snelle reacties en deskundige hulp.

Beschrijf hier uw ervaring

Deze organisatie heeft mij al twee keer goed geholpen.

Enorm betrokken, professioneel, accuraat en vriendelijk geholpen met de verlaging van onze WOZ waarde

Beschrijf hier uw ervaring

na een veel te hoge vaststelling van de WOZ waarde heeft kosteloosbezwaar.nl ons enorm professioneel geholpen met een succesvolle verlaging. Het proces is heel duidelijk, je wordt heel netjes en... na een veel te hoge vaststelling van de WOZ waarde heeft kosteloosbezwaar.nl ons enorm professioneel geholpen met een succesvolle verlaging. Het proces is heel duidelijk, je wordt heel netjes en snel te woord gestaan en het proces wordt zeer professioneel aangepakt.

Henk Oosterhuis

Goede begeleiding, alle zorg uit handen.

Prettig contact via mail. Duidelijk