Toon

Goed geholpen en op de hoogte gehouden

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb rustig afgewacht en mijn WOZ waarde is verlaagd

Bas van der Ven

Grandioze club

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk toegankelijk en het levert wat op. Geen kleine lettertjes

B.L.M. Jansen

Adequaat en toegankelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Als gevolg van de interventie van Kosteloos Bezwaar is mijn aanslag OZB teruggebracht van Eur 510.000 naar Eur 458.000, een afname van ruim 10%! De procedure was overzichtelijk en de website... Als gevolg van de interventie van Kosteloos Bezwaar is mijn aanslag OZB teruggebracht van Eur 510.000 naar Eur 458.000, een afname van ruim 10%! De procedure was overzichtelijk en de website toegankelijk. Tussentijdse melding van gebeurtenissen in het dossier was goed geregeld.

Mijn ervaring is met de dienstverlening is dus positief.
B.L.M. Jansen
Lith

Anja

Goed werk geleverd. Helder in communicatie en informatievoorziening.

Beschrijf hier uw ervaring

Deskundig met een positief resultaat.

Bas de Brouwer

Fijne en zonder veel aandacht dossier kunnen aanmaken. geen omkijken naar

mooie uitkomst!

Gilissen M.

De verlaging is belangrijk voor de Belastingaangifte, denk ik. Ik heb enkele jaren geklaagd; telkens waren er smoezen zoals te laat ingediend terwijl ikzelf de envelop tijdig in hun brievenbus had... De verlaging is belangrijk voor de Belastingaangifte, denk ik. Ik heb enkele jaren geklaagd; telkens waren er smoezen zoals te laat ingediend terwijl ikzelf de envelop tijdig in hun brievenbus had gedeponeerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Dankzij Kosteloos Bezwaar is de verlaging tot stand gekomen. Mijn dank daar voor.

Jos van Tilburg

Een uitstekend resultaat. Chapeau!

Beschrijf hier uw ervaring

Alles tot in de puntjes geregeld met een positief resultaat tot gevolg.

B. Rompelberg

Zeer goed !

Beschrijf hier uw ervaring

Handelen alles netjes en goed af, hoeft zelf weinig tot niets te doen ! Super

R.P. Zeij

Ben tevreden met uw inzet.

Beschrijf hier uw ervaring

ik ben ruimschoots door het bedrijf geĆÆnformeerd en bij een telefonisch onderhoud correct te woord gestaan.

W. Broeders

Snel, correct en veel uit handen gehaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Na aanmelding is het hele proces goed verlopen. Niet lastig gevallen met allerlei bijkomende zaken. Via het persoonlijk dossier goed op de hoogte gehouden. Resultaat is natuurlijk ook bevredigend.