G.Jonkers

Mijn compliment voor de kundige afhandeling van de hele gang van zaken die heeft geresulteerd in een verlaging
van de WOZ waarde. Uw werkwijze heb ik ervaren als zeer vakkundig en...

H.M. van der Wardt

L.S
Wat was ik verrast toen ik uw bericht las.Het cijfer is een 10.
Hartelijk dank .
Met vriendelijke groet , H.van der Wardt

Anuschka Vermeulen

Heel eenvoudig in te dienen, heldere behandeling - en voor ons prima resultaat!

Beschrijf hier uw ervaring

Wat opvalt is de doorzichtige vraagstelling op aanvullende punten en de open en vriendelijke communicatie. Aanbevolen!

Freek Smits

Goede service; kosteloze bemiddeling en WOZ waarde is inderdaad door hun toedoen verlaagd

Patrick Pieck

Super goed geregeld, lang wachten maar uiteindelijk bespaar ik !

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Bedankt voor uw positieve reactie. Het is altijd leuk om te vernemen dat klanten blij zijn met de verlaging die wij voor hen hebben gerealiseerd.

Het is inderdaad een beetje jammer dat de belastingsamenwerking (Cocensus) erg traag was met het doen van uitspraak in uw zaak. Gelukkig is uw geduld beloond!

R.C. Hijink

Voorafgaande van dit ingediende bezwaar had ik twijfels, en ook de tijdsduur is behoorlijk, maar verklaarbaar (bijna half jaar), maar de procedure is naar volle tevredenheid doorlopen.

Beschrijf hier uw ervaring

Men heeft aan het begin duidelijke beknopte info verschaft en ook de eindbrief geeft nog wat extra informatie. de procedure duurt best lang, maar dat is bekend. De lastenverlichtingen als gevolg van dit bezwaar zijn ook al uitgevoerd. Ik kan het dus een ander aanraden.

Yvo

Prima duidelijke correcte en vriendelijke benadering.

Kees de Haas

Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken het gemak hoe dit verlopen is ben ik/wij zeer tevreden over
Ook de klant vriendelijkheid staat mij/ons zeer aan.

Beschrijf hier uw ervaring

een no nonsens bedrijf doen wat ze beloven dat is al heel wat tegenwoordig

Frans westdorp

Prima duidelijk contact via mail en prima resultaat

Piet van Loon

Adequate afhandeling. Goede communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke en snelle communicatie.