jeroen

nee

J. Oosterbaan

Duidelijk en persoonlijk contact

Beschrijf hier uw ervaring

Uitgebreide duidelijke mails waarin zij alles goed uitleggen. Aan de telefoon altijd vriendelijk en netjes te woord gestaan. Prettige samenwerking.

A. Lüchtenborg

Wij zijn heel content met de diensten die u verleend heeft en uiteraard ook met het resultaat.
Na het aanleveren van de diverse documenten en foto's, welke nodig zijn voor het onderbouwen van...

Beschrijf hier uw ervaring

Op basis van vragen aangaande de status van het pand en aanleveren van foto's is het bezwaar geformuleerd. Wij werden regelmatig op de hoogte gehouden van de status en uiteindelijk geïnformeerd over het resultaat.
De consequenties t.a.v. de belastingen zijn ook in een +/- bedrag aangegeven.
Bijgeleverd is ook een document welke door de accountant in de afhandeling van de belasting aangifte zal worden gebruikt.

marcel blok

Ging zeer gemakkelijk, werdt goed op de hoogte gehouden via mail, resultaat was prima !

Beschrijf hier uw ervaring

Weinig blabla, goed resultaat.

JTM Nieling

De beoordeling van ons aan Kosteloos Bezwaar is zeer goed, in cijfers een 9 á 10.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij vonden het erg fijn dat wij door u gelijk serieus genomen werden, terwijl we door de gemeente afgescheept werden.
Wij hadden goede hoop, maar zijn blij verrast dat we zoveel gezakt zijn.
Bedankt hiervoor.

Cyril

Men is helder over je opties, geeft goede feedback over de voortgang en communiceert helder.
En men heeft onze WOZ waarde significant naar beneden kunnen bijstellen :-)

Zeer positief.

de Jong

Volhardend en uiteindelijk met resultaat!

H. Luik

Goede service

RvdW

Kleine moeite, groot resultaat

Deskundig en resultaatgericht

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Bedankt voor uw reactie en mooie compliment!

valkenaars

Ben correct en snel behandelt.

Beschrijf hier uw ervaring

hulpvaardig en niet willen opgeven