Marc Janssen

Zeer tevreden over de gehele afhandeling.

Beschrijf hier uw ervaring

Van begin tot eind van de procedure zijn we volledig en duidelijk op de hoogte gehouden. Communicatie verloopt prima.

Fer Finders

Zeer gebruikersvriendelijk en duidelijke communicatie. Heldere samenwerking en goed resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

veel kennis van zaken en vooral duidelijke uitleg.

Dick Teunis

Ik heb geen inzicht in hoe een en ander aangepakt is. Hier kan ik dus niets over zeggen. Wel kan ik aangeven dat ik zeer tevreden ben met het resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

Het proces verliep helder en eenvoudig.

W. Venderbos

Kosteloos Bezwaar werkt efficiënt en heel effectief. Het heeft ons een aanzienlijk bedrag opgeleverd aan vermindering van belasting.

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos bezwaar heeft ons goed geholpen, alles via internet, heel deskundig.

pierre

Super geholpen, de WOZ-waarde is aanzienlijk verlaagd

hennie lubbers

Heel erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Hebben sterke punten aangedragen waardoor onze waarde sterk naar beneden is gegaan

Mark

Zeer tevreden over de communicatie en het resultaat!

Helene

Goed, kwalitatief en mooi resultaat!

Beschrijf hier uw ervaring

Ben zeer tevreden. In begin was ik wat twijfelachtig omdat het contact vnl per mail loopt en je geen gezicht hebt gezien maar dat was zeker niet nodig. Ze hebben goed werk verricht. Mijn WOZ waarde is met 16.000 verlaagd. Dat scheelt jaarlijks toch weer zo’n 73 euro aan gemeentelijke en waterschapsheffingen.

P de Fouw

Niet alleen worden maar zeker daden.
Zeer accuraat en doeltreffend bedrijf.
Aan teraden als u ook onrecht word aangedaan!

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos bezwaar is er gelijk ingesprongen, en heeft het tot een uitstekend resultaat geholpen.

PF. Luijken

Toch mooi 120 euro per jaar minder ozb

Beschrijf hier uw ervaring

mensen weten goed waar ze mee bezig zijn paar kleine dingen aanleveren en zij doen de rest voor je