V.V. de Gier

Uitstekend! Absoluut een aanrader.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende service en het heeft ook tot een goed resultaat geleid: een verlaging van de WOZ-waarde. Blij dat we Kostenloosbezwaar hebben ingeschakeld.

L Kuulkers

Netjes en serieus geholpen met positief resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

Professioneel geholpen en beleefd team. Fijne support. De benodigde gegevens verzamelen en aanleveren is wel wat werk.

Bram

Goed geholpen, WOZ verlaging naar wens

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke uitleg via telefoon en mail, hierdoor WOZ waarde verlaagd naar gewenste waarde.

J.J. Tuijtel

Ik, vind het fijn dat er mensen zijn die op de hoogte zijn van de wet en die daar ook op inspringen als er iets fout gaaat

Beschrijf hier uw ervaring

Ze zijn duidelijk , vriendelijk en geduldig

Stippel

Geweldig resultaat geboekt

Beschrijf hier uw ervaring

Met eindeloos geduld heeft Kosteloos Bezwaar onze bezwaren voorgelegd aan de gemeente. En met succes. De WOZ-waarde is naar normale proporties teruggebracht!

Salci

Snelle reactie

Beschrijf hier uw ervaring

De mails zijn duidelijk je weet wat je moet doen en wat ze voor jou gaan doen om te kijken of de woz waarde wel klopt.

vdBosch

Door geringe inzet van mijn kant en een grote inzet aan de kant van Kosteloos Bezwaar, toch maar mooi de WOZ waarde naar beneden gekregen. Scheelt weer wat in de portemonnee.

Beschrijf hier uw ervaring

Door enkel informatie en foto's aan te leveren heeft Kosteloos Bezwaar een voor mij positief resultaat geleverd.

Dijk

Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn bezwaar door Kosteloos Bezwaar

mijn bezwaar is zorgvuldig en adequaat behandeld door Kosteloos Bezwaar

van der M

Snel, behulpzaam, en goede & geduldige ondersteuning en begeleiding.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg prettig, fijn om op hun regie te kunnen vertrouwen.

N. OUT

Dank u voor uw hulp

Beschrijf hier uw ervaring

kosteloos bezwaar heeft mij uitstekend geholpen bij het bezwaar maken tegen de woz-WAARDE VAN MIJN WONING