Ferry

Ik ben zeer content met Kosteloosbezwaar en ik vind ze een goede en duidelijke dienst leveren.

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie en werkwijze is zeer goed,duidelijk en vriendelijk.

Leon

Het indienen verloopt erg soepel en ze doen er ook echt moeite voor heb ik het gevoel. Je wordt goed op de hoogte gehouden.... Toegegeven; men wordt best goed betaald door de gemeenten, maar als er...

Beschrijf hier uw ervaring

Men houdt je goed op de hoogte; complimenten!

R. Gingnagel

Kosteloos bezwaar heeft het huis mijn moeder in Purmerend de WOZ 13.000 Euro kunnen verlagen een mooi resultant!

H. van Lent

We zijn erg tevreden over de communicatie zoals die gelopen is. Dank daarvoor!

Goede communicatie!

Jan Nelissen

Ik heb Kosteloos bezwaar ingeschakeld om bezwaar aan te tekenen tegen de WOZ waarde van het appartement van mijn dochter in den Haag. Kosteloos bezwaar heeft dat prima gedaan. De waarde is...

F. Somuncu

Heel hartelijk dank voor de succesvolle begeleiding in de afgelopen periode!

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is mij uit handen genomen zoals het bezwaar indienen bij de gemeente, telefonische hoorzitting, etc. Ik zie altijd heel erg op tegen dit soort confrontaties. Ik hoefde alleen maar aan te geven waarom ik de woz waarde te hoog vond (deze werd van 199K ineens verhoogd naar 279K!) en foto's in te sturen van de staat van mijn woning. Alle informatie werd snel en vakkundig teruggekoppeld naar mij, tot en met de uitkomsten en de consequenties waarvan ik me nog niet bewust was. De gerealiseerde verlaging van de woz waarde heeft nl. ook gevolgen voor de inkomstenbelasting, de zuiveringslasten. In totaal zijn mijn jaarlijkse lasten met 152 euro omlaag gegaan. Nogmaals heel hartelijk dank voor de succesvolle begeleiding.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Geachte mevrouw Somuncu,

Bedankt voor uw leuke reactie! Het is altijd leuk om te lezen dat ons werk wordt gewaardeerd. Daarnaast is leuk om te zien dat onze begeleidend mail bij de uitspraak op het bezwaarschrift leidt tot meer bewustwording over de gevolgen van een verlaagde WOZ-waarde.

Marc Janssen

Zeer tevreden over de gehele afhandeling.

Beschrijf hier uw ervaring

Van begin tot eind van de procedure zijn we volledig en duidelijk op de hoogte gehouden. Communicatie verloopt prima.

Fer Finders

Zeer gebruikersvriendelijk en duidelijke communicatie. Heldere samenwerking en goed resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

veel kennis van zaken en vooral duidelijke uitleg.

Dick Teunis

Ik heb geen inzicht in hoe een en ander aangepakt is. Hier kan ik dus niets over zeggen. Wel kan ik aangeven dat ik zeer tevreden ben met het resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

Het proces verliep helder en eenvoudig.

W. Venderbos

Kosteloos Bezwaar werkt efficiënt en heel effectief. Het heeft ons een aanzienlijk bedrag opgeleverd aan vermindering van belasting.

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos bezwaar heeft ons goed geholpen, alles via internet, heel deskundig.