L. A. de Kruif

Prima resultaat behaald; bedankt!

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk is dat u veel ervaring heeft met dit soort zaken; de vergelijkbare woningen ergens in de wijk vond ik opmerkelijk.

RAmakers .J

Prima resultaat.!

Beschrijf hier uw ervaring

De digitale communicatie is prima verlopen

A.W. Guijt

Neemt vakkundig veel werk uit handen en weet exact welke bezwaren ingebracht moeten worden om succesvol te zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Na wat werk te hebben gehad met de aanlevering van stukken, heb ik daarna eigenlijk geen omkijken meer gehad aan mijn bezwaar. Eigenlijk vind ik nog steeds dat mijn woz-waarde een € 20.000,- te hoog... Na wat werk te hebben gehad met de aanlevering van stukken, heb ik daarna eigenlijk geen omkijken meer gehad aan mijn bezwaar. Eigenlijk vind ik nog steeds dat mijn woz-waarde een € 20.000,- te hoog is vastgesteld, maar met de nieuwe vaststelling kan ik leven.

G. Lapaer-de Vlieger

Grandioos

professioneel gehandeld

Jan van Vliet

Wil uw organisatie van harte aanbevelen aan iedereen die een probleem heeft met een te hoge WOZ waarde

Beschrijf hier uw ervaring

Deskundige ondersteuning in de bureaucratische gemeentelijke regels

annechienbouwman60@gmail.com

Heel goed juridizch begeleid

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, m.u.v. direct digital inzicht in uw systeem

P de Graaf

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

Eerst wel veel gegevens aanleveren maar met prima resultaat

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Geachte heer De Graaf,
Bedankt voor uw positieve feedback. Wij verbeteren onze organisatie namelijk graag.
Geachte heer De Graaf,
Ik begrijp dat u het gevoel heeft dat u wel erg veel gegevens moet aanleveren, maar in de meeste gevallen geldt, hoe groter het aantal gegevens is waarover wij beschikken, des te groter is de kans op een goed resultaat. Ik denk dat wij in uw geval ook goed gebruik hebben kunnen maken van de informatie die u aan ons heeft verstrekt.
Waarvoor dank.

Gerritsen

Prima geholpen via korte en duidelijk instructies

Beschrijf hier uw ervaring

Even gedacht dat de beoogde vermindering in de molen zou blijven hangen, maar niets is minder waar. We zijn blij met het resultaat en ook blij dat we ons niet zelf in het ambtelijke circuit hoefden... Even gedacht dat de beoogde vermindering in de molen zou blijven hangen, maar niets is minder waar. We zijn blij met het resultaat en ook blij dat we ons niet zelf in het ambtelijke circuit hoefden te storten.

de Zwart

Prima samenwerking en werkwijze

Beschrijf hier uw ervaring

Ze werken heel efficient en we hadden prettig contact

Tran

Top service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en communicatie alles duidelijk omschreven