Piet van Loon

Adequate afhandeling. Goede communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke en snelle communicatie.

W.A. Wolthuis-Brouwer

Een enorme hulp. Zonder Kosteloosbezwaar zou deze WOZ-verlaging niet mogelijk zijn geweest.

B. deWit

Neemt een deel van het werk op deskundige wijze uit handen.

Beschrijf hier uw ervaring

Nee. Wel een paar zaken die ik anders had verwacht. Zelf moest ik toch veel werk doen. Ik had gedacht dat er iemand langs zou komen om de staat van het huis vast te leggen, maar ik moest zelf beschrijving en foto's leveren. Naar nu blijkt is het hout in het souterrain ernstig aangetast door boktorren, houtworm en rot. Dat wist ik toen niet, maar had een deskundige allicht wel gesignaleerd, waardoor de waarde nog aanzienlijk lager was uitgekomen. Hoeveel bestrijding en herstel gaat kosten weet ik nog niet, maar valt voor mij misschien niet eens meer te betalen. En ik kan niet zien of de omgeving en overlast bij de uiteindelijke beoordeling van invloed zijn geweest. Terwijl die allebei zeer veel negatieve invloed op het "woongenot" hebben. Wel vind ik de berichten die ik ontving keurig opgesteld.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Bedankt voor uw feedback.

Wij vinden het vervelend dat u de verwachting had dat er een deskundige langs zou komen. In uw geval was het niet nodig om een deskundige langs te sturen en waren de foto's die wij van u ontvingen meer dan voldoende. Wij hopen niet dat wij de verwachting bij u hebben geschept dat er een deskundige langs zou komen.

Wij hebben de omgeving en overlast in het bezwaarschrift betrokken (u kunt dit terugvinden in de bijlage van de mail die wij op 7 juni 2018 aan u hebben verstuurd). Echter, gemeenten en belastingsamenwerkingen zijn in hun uitspraken op de bezwaarschriften helaas vaak erg kort en gaan niet in op alle grieven (argumenten) die wij aanvoeren. Dit wil niet zeggen dat zij er geen rekening mee hebben gehouden. Ik denk dat de belastingsamenwerking in uw geval, bij de vaststelling van de nieuwe verlaagde WOZ-waarde wel rekening heeft gehouden met de negatieve veranderingen in uw omgeving. Het betreft de vervanging van de groenzone door nieuwbouw met alle gevolgen van dien. De belastingsamenwerking is huiverig om de negatieve uitwerking van de nieuwbouw op papier te erkennen omdat u hier dan wellicht rechten aan kunt ontlenen, in bijvoorbeeld een planschadeprocedure.

Wij hopen dat u tevreden bent met het uiteindelijke resultaat, zijnde een verlaging van de WOZ-waarde met enkele tienduizenden euro's.

G.H.Bakker-de Vries

Ik ben blij met het eindresultaat.
Ik moet wennen aan het zakelijke, niet persoonlijke contact,
dat maakt het voor mij wat onwerkelijk.
U hebt mij op de hoogte gehouden als er...

Beschrijf hier uw ervaring

Alleen maar een mail als er iets te melden viel, geen onnodige paperassen.

M.Vehof

Voortreffelijke dienstverlening. Geheel onafhankelijk hebben zij het bezwaar ingediend met goed resultaat.
Ik ben erg tevreden.

jeroen

Netjes

nee

J. Oosterbaan

Duidelijk en persoonlijk contact

Beschrijf hier uw ervaring

Uitgebreide duidelijke mails waarin zij alles goed uitleggen. Aan de telefoon altijd vriendelijk en netjes te woord gestaan. Prettige samenwerking.

A. Lüchtenborg

Wij zijn heel content met de diensten die u verleend heeft en uiteraard ook met het resultaat.
Na het aanleveren van de diverse documenten en foto's, welke nodig zijn voor het onderbouwen van...

Beschrijf hier uw ervaring

Op basis van vragen aangaande de status van het pand en aanleveren van foto's is het bezwaar geformuleerd. Wij werden regelmatig op de hoogte gehouden van de status en uiteindelijk geïnformeerd over het resultaat.
De consequenties t.a.v. de belastingen zijn ook in een +/- bedrag aangegeven.
Bijgeleverd is ook een document welke door de accountant in de afhandeling van de belasting aangifte zal worden gebruikt.

marcel blok

Ging zeer gemakkelijk, werdt goed op de hoogte gehouden via mail, resultaat was prima !

Beschrijf hier uw ervaring

Weinig blabla, goed resultaat.

JTM Nieling

De beoordeling van ons aan Kosteloos Bezwaar is zeer goed, in cijfers een 9 á 10.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij vonden het erg fijn dat wij door u gelijk serieus genomen werden, terwijl we door de gemeente afgescheept werden.
Wij hadden goede hoop, maar zijn blij verrast dat we zoveel gezakt zijn.
Bedankt hiervoor.