Salci

Snelle reactie

Beschrijf hier uw ervaring

De mails zijn duidelijk je weet wat je moet doen en wat ze voor jou gaan doen om te kijken of de woz waarde wel klopt.

vdBosch

Door geringe inzet van mijn kant en een grote inzet aan de kant van Kosteloos Bezwaar, toch maar mooi de WOZ waarde naar beneden gekregen. Scheelt weer wat in de portemonnee.

Beschrijf hier uw ervaring

Door enkel informatie en foto's aan te leveren heeft Kosteloos Bezwaar een voor mij positief resultaat geleverd.

Dijk

Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn bezwaar door Kosteloos Bezwaar

mijn bezwaar is zorgvuldig en adequaat behandeld door Kosteloos Bezwaar

van der M

Snel, behulpzaam, en goede & geduldige ondersteuning en begeleiding.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg prettig, fijn om op hun regie te kunnen vertrouwen.

N. OUT

Dank u voor uw hulp

Beschrijf hier uw ervaring

kosteloos bezwaar heeft mij uitstekend geholpen bij het bezwaar maken tegen de woz-WAARDE VAN MIJN WONING

G.C.Kruit

Prima resultaat behaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Blijven vragen bij de gemeente hoe de stand van zaken is.

Jan Siebers

Prima geregeld.

Hartelijk dank

van den Boomen

Het heeft lang geduurd maar we zijn blij met het resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

tussendoor vervelende mails gehad van belastingsdienst oost brabant met verzoek om foto's etc.

Roebroeks

Mooi resultaat, het is wel geen kapitaal, maar elke euro telt in deze tijd. Tevens wordt dit bedrag in diverse belastingen gebruikt.

Beschrijf hier uw ervaring

De taxatie van de woning voor het energielabel kwam uit op een verkoopwaarde van 205.000. dan is het toch niet gebruikelijk dat de WOZ waarde daar nog boven ligt.

A.C. de Ruiter

Wij vinden dat er op nette en consistente wijze voor ons bemiddeld is door Kosteloos bezwaar.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens het proces zijn we goed geĆÆnformeerd. Blij dat we jarenlange verhogingen van de WOZ nu hebben kunnen stoppen.