Glorius

Fantastisch resultaat, perfect geholpen!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond de hoogte van de WOZwaarde van gemeente Meierijstad echt te hoog, via google kwam ik bij Kosteloos Bezwaar terecht en zij hebben mij vanaf begin prima op de hoogte gehouden van alle... Ik vond de hoogte van de WOZwaarde van gemeente Meierijstad echt te hoog, via google kwam ik bij Kosteloos Bezwaar terecht en zij hebben mij vanaf begin prima op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen en met een perfect resultaat

Jacobi

Super geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Deze vakmensen behalen resultaat.

Een geweldig resultaat behaalt, mijn dank hiervoor.

Beschrijf hier uw ervaring

Het heeft lang geduurt, maar de aanhouder wint.

Koelman Mw. M.A.

Accuraat en daadkrachtig

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer content met de zeer zorgvuldige behandeling van mijn WOZ-bezwaren.

Peter Groot

Uitmuntend behandeld

Beschrijf hier uw ervaring

Perfecte procedure met prima resultaat

Gerard Noorlander

Fantastisch, eindelijk gerechtigheid.

Beschrijf hier uw ervaring

Na jaren schriftelijk gebokst te hebben tegen die bureaucratie en onwil van de gemeente. Kreeg nu een mooie kans via Kostenloos Bezwaar en GEWONNEN, heerlijk. Ben erg blij. Bedankt.

Prima gedaan!

Beschrijf hier uw ervaring

Het is zonder al te veel rompslomp prima door jullie behandeld en afgehandeld!

privé persoon

Goed werk!

Beschrijf hier uw ervaring

Ze hebben op correcte wijze de zaken afgehandeld. Tijdig, goede adviezen etc.

M.Zoeteman

Zeer deskundig en proffesioneel, top !

Beschrijf hier uw ervaring

Werkelijk een prima service !

J.A.W. van Leeuwen

Zeer tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos bezwaar heeft mij op uitstekende wijze vertegenwoordigd bij het maken van bezwaar tegen mijn WOZ-beschikking. Daarbij is het Kosteloos bezwaar gelukt om de WOZ-waarde van mijn woning... Kosteloos bezwaar heeft mij op uitstekende wijze vertegenwoordigd bij het maken van bezwaar tegen mijn WOZ-beschikking. Daarbij is het Kosteloos bezwaar gelukt om de WOZ-waarde van mijn woning aanzienlijk te verlagen. Ik heb alleen mijn gegevens hoeven door te geven en verder geen moeite hoeven doen. Kosteloos heeft alle handelingen voor zijn rekening genomen.