Marcello

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Bij geen verlaging WOZ waarde is de gemeente geen bezwaar kosten verschuldigd. Bij mij heeft het bezwaar voor mij niks opgeleverd, dus zou de gemeente en ik niks hoeven te betalen. Maar ze komen wel... Bij geen verlaging WOZ waarde is de gemeente geen bezwaar kosten verschuldigd. Bij mij heeft het bezwaar voor mij niks opgeleverd, dus zou de gemeente en ik niks hoeven te betalen. Maar ze komen wel met twee rekeningen ( zogenaamde rompslomp) totaalbedrag €1150,-

J.Liedtke

Eenvoudig te doen

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas werd het bezwaar niet geaccepteerd, de communicatie en de aanpak van kosteloos bezwaar was wel goed.

Jansen

Slechte organisatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Doordat het bezwaar door Kostenloos Bezwaar te laat is ingediend, maar ik het wel optijd heb aangegeven is het bezwaar afgewezen.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

U heeft een fout gemaakt in de aanmelding waar u werd gevraagd of het ging om meerdere objecten en u heeft slechts één object aangegeven. Neem even contact met ons op dan leggen wij het verder uit.

David

Oplichters

Beschrijf hier uw ervaring

3 jaar lang hebben ze de gemeente op kosten gejaagd zonder ook maar enige idee te hebben hoe deze aanvraag verwerkt moest worden. uiteindelijk heb ik het zelf met de gemeente geregeld in paar uurtjes

Hennie cleutjens

Prima en vote afwerking.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had nog nooit van uw of een ander adviesbedrijf gebruik gemaakt.
Ik wilde dit wel eens uitproberen en met succes. Waarvoor dank.

V gerwen

Hebben bezwaar gemaakt, maar bleek toch niet gegrond

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring, wordt op de hoogte gehouden.

Rein Beckers

Prima verlopen.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service. Duidelijke en prettige communicatie.

M.Riley

Uitstekend resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Na een lange (en slepend) strijd met de gemeente is het Kosteloos Bezwaar eindelijk gelukt (door het inzetten van vakkennis en deskundigheid) om een uitstekend resultaat te behalen nl. het verlagen... Na een lange (en slepend) strijd met de gemeente is het Kosteloos Bezwaar eindelijk gelukt (door het inzetten van vakkennis en deskundigheid) om een uitstekend resultaat te behalen nl. het verlagen van de WOZ-waarde van mijn woning.

Machielse

Erg behulpzaam.

Beschrijf hier uw ervaring

Doen veel moeite voor hun klanten.

Particulier

Plezierig , no nonsense, correcte en snelle terugkoppeling.

Beschrijf hier uw ervaring

Aanschrijven op correcte niet opdringerige wijze , plezierige wijze van communiceren