Ben Dejoode

Geweldig dank voor u inspanningen goed resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Blij dat er mensen zoals jullie zijn

Wim van Rooij

Prima resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

weinig contact met bedrijf gehad tot er plotseling een mail binnenkwam met het positieve resultaat.

Robbert Quispel / R.C. Quispel Beheer B.V.

Eindresultaat is volgens verwachting.

Beschrijf hier uw ervaring

In een relatief korte tijd naar een goed eindresultaat.

Richard van den Hout

Jullie doen goed werk, zo zie je maar weer hoger beroep loont

Beschrijf hier uw ervaring

Je wordt goed op de hoogte gehouden, van de voortgang van het bezwaar, ook wat u wel en niet moet doen.

Vos

Fantastisch resultaat,

Beschrijf hier uw ervaring

De WOZ-waarde van mijn woning is aanzienlijk teruggebracht, dit heeft mij niets gekost. Kosteloos bezwaar heeft grondig onderzoek verricht en meerdere taxatie opgevraagd, ondanks een afwijzing van... De WOZ-waarde van mijn woning is aanzienlijk teruggebracht, dit heeft mij niets gekost. Kosteloos bezwaar heeft grondig onderzoek verricht en meerdere taxatie opgevraagd, ondanks een afwijzing van de gemeente heeft er na de bezwaarprocedure vermindering van de WOZ-waarde plaatsgevonden.

Joost van Ravensteijn

Heel goed werk verricht

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, duidelijke en volledige communicatie, ik kan iedereen aanraden om contact met jullie op te nemen die hetzelfde ervaren. Erg bedankt hiervoor.

Willem Nesse

Goed, bekwaam, duidelijk, adequaat

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, uitstekend geholpen met een resultaat waar ik blij van word.

Gruppen

Een zaak waar velen soms jaren mee bezig zijn werd nu in enkele maanden naar volle tevredenheid opgelost

Beschrijf hier uw ervaring

prima behandeling van ons bezwaar, duidelijke communicatie

Willem Nak

Niet verwacht dat het zou lukken, maar de WOZ waarde is toch verlaagd!

Beschrijf hier uw ervaring

To the point communicatie. Helder, heel effectief en niet te lastig.

Mike

Traag en weinig communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

3 maanden geleden bezwaar ingediend. Na eerste snelle reacties is het stil geworden. Volg ens mij zou er al een uitspraak moeten zijn maar ik hoor niets meer van deze club. En als er nog geen... 3 maanden geleden bezwaar ingediend. Na eerste snelle reacties is het stil geworden. Volg ens mij zou er al een uitspraak moeten zijn maar ik hoor niets meer van deze club. En als er nog geen uitspraak is kan op z’n minst een klein berichtje gestuurd worden over de stand van zaken.
Krijg sterk de indruk dat ze alleen aan hun eigen portemonnee denken.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Bedankt voor uw feedback. Wij gaan hiermee aan de slag.
Bedankt voor uw feedback. Wij gaan hiermee aan de slag.
Vervelend dat u de indruk heeft dat er al een uitspraak binnen zou moeten zijn. Wij zullen in onze mails voortaan iets duidelijker aangeven dat wij geheel afhankelijk zijn van de gemeente v.w.b. de datum waarop zij uitspraak doet.
Er is sinds het versturen van het bezwaarschrift nog geen reactie gekomen van uw gemeente en wij kunnen die reactie ook niet afdwingen.
De reden dat u een tijdje niet van ons heeft gehoord is omdat wij mensen niet onnodig willen belasten met mails zonder nieuws, u in uw digitale dossier gemakkelijk de status van het dossier in kan zien en ons altijd kunt bellen of mailen.