Fam. Knoppers

Goed.
Altijd duidelijk en op een nette manier geïnformeerd over de stand van zaken.

Beschrijf hier uw ervaring

Succesvol bezwaar aangevraagd voor onze woz-waarde.
Via mail altijd duidelijk uitleg gekregen over de stand van zaken en de vervolg stappen.

Hans Kuipers

Snel, deskundig, informatief

Vakmanschap

R J Bosm

Lang geduurd, wel effectief, voortdurend adequate inf

Beschrijf hier uw ervaring

Heeft geleid tot verlaging woz

Henk van der Schoot / Beukentraat 12 / 5492 EP Sint-Oedenrode

Fijn nu een positieve uitslag in WOZ-waarde vermindering van €331.000,00 naar €325.000,00 te hebben binnen gekregen door uw bemiddeling.
Geeft me weer een meer rechtvaardig gevoel dat ik minder...
Geeft me weer een meer rechtvaardig gevoel dat ik minder gepiepeld ben door natte vinger werk van de WOZ-waarde beoordelaars.

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een goede ervaring, dat er met bezwaar maken tegen een te hoge WOZ-waarde beoordeling, via jullie organisatie
"Kosteloos Bezwaar", nog rechtvaardigheid te behalen is.
Ik bedank...
"Kosteloos Bezwaar", nog rechtvaardigheid te behalen is.
Ik bedank jullie ook hierbij tevens voor de fijne afhandeling!

Otto

Goede service. Dank. Fijne, heldere communicatie.

Goed!

A. Knapen

Levert goed werk. Communicatie uitstekend.

Tevreden

Kapteijns

Erg goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere communicatie en niet telkens weer nieuw aan te leveren stukken.

M.A.E. van den Boer

De behandeling van de bezwarenprocedure is erg professioneel en deskundig.

Beschrijf hier uw ervaring

het verstrekken van de gevraagde gegevens is voldoende om de procedure in gang te zetten.

Damen

Fantastisch en fijn dat we steeds op de hoogte gehouden zijn. Bedankt.

Fantastisch.

Kelleners-Zeegers P.P.L.

K.B.nl heeft mij uitstekend geholpen. Goede communicatie. Overzichtelijke site. Er wordt mij als client het gevoel gegeven dat de kwestie echt serieus wordt genomen en er ook naar gehandeld wordt.... K.B.nl heeft mij uitstekend geholpen. Goede communicatie. Overzichtelijke site. Er wordt mij als client het gevoel gegeven dat de kwestie echt serieus wordt genomen en er ook naar gehandeld wordt. in mijn geval zelfs met fantastisch resultaat!

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring is erg positief. Op de site staat alles nog uitgebreid in het persoonlijk archief en de communicatie is goed en correct. Men doet er moeite voor de zaak.