A. Knapen

Levert goed werk. Communicatie uitstekend.

Tevreden

Kapteijns

Erg goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere communicatie en niet telkens weer nieuw aan te leveren stukken.

M.A.E. van den Boer

De behandeling van de bezwarenprocedure is erg professioneel en deskundig.

Beschrijf hier uw ervaring

het verstrekken van de gevraagde gegevens is voldoende om de procedure in gang te zetten.

Damen

Fantastisch en fijn dat we steeds op de hoogte gehouden zijn. Bedankt.

Fantastisch.

Kelleners-Zeegers P.P.L.

K.B.nl heeft mij uitstekend geholpen. Goede communicatie. Overzichtelijke site. Er wordt mij als client het gevoel gegeven dat de kwestie echt serieus wordt genomen en er ook naar gehandeld wordt.... K.B.nl heeft mij uitstekend geholpen. Goede communicatie. Overzichtelijke site. Er wordt mij als client het gevoel gegeven dat de kwestie echt serieus wordt genomen en er ook naar gehandeld wordt. in mijn geval zelfs met fantastisch resultaat!

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring is erg positief. Op de site staat alles nog uitgebreid in het persoonlijk archief en de communicatie is goed en correct. Men doet er moeite voor de zaak.

J.W.Schotmans

Professioneel, helder en snel.

Zeer positieve ervaring.

R.Vermeulen

Kosteloos bezwaar heeft prima geholpen. Vorig jaar zelf geprobeerd en standaard afwijzing van Gemeente Nijmegen ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring

Behoorlijke vermindering van WOZ.

F.M.E. Lemmers

Prima en resultaat gerichte (die ook worden behaald) bureau

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk en zakelijk en voortdurend op de hoogte gehouden door Roxanne Van der Eijk. Na de nodige inspanningen van Kosteloos Bezwaar is de WOZ-waarde met 10% verlaagd. En natuurlijk moet jezelf... Vriendelijk en zakelijk en voortdurend op de hoogte gehouden door Roxanne Van der Eijk. Na de nodige inspanningen van Kosteloos Bezwaar is de WOZ-waarde met 10% verlaagd. En natuurlijk moet jezelf ook de nodige informatie aanreiken. Maar ja als je resultaat wil moet je er ook iets voor doen. Prima bureau die echt voor je vecht!

Laan

Goed werk

Doen wat ze beloven

Pauline Huidekoper

Heel goed en zeker aan te bevelen

Beschrijf hier uw ervaring

Hele prettige samenwerking en hele serieuze inzet voor de zaak