Willem

Goed. Ben zeer tevreden over de geleverde service.

Betrouwbaar en eerlijk.

Ruud van Outersterp

Mooi bedrijf en super klantervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Super eenvoudig om aanvraag in te dienen en goede feedback gedurende de procedure.

Vlug

Fijn bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ondersteuning en goed resultaat, volgende keer zeker weer woz bezwaar via kosteloos bezwaar!

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Graag gedaan!

Petrus

Goede service, blij met de verlaging

Beschrijf hier uw ervaring

Blij met de verlaging van de woz , en de snelle goede service

CJ Beuks

Geweldig!

Fijn geholpen.

Sharon Tonikoe

Helaas werd mijn WOZ-waarde niet verlaagd maar ik heb ook niets betaald.
Helaas werd mijn WOZ-waarde niet verlaagd maar ik heb ook niets betaald.
Ik kreeg een duidelijke uitleg waarom mijn WOZ niet werd verlaagd. Ik ben blij dat ik nu in ieder geval weet dat ik in ieder geval niet teveel betaal.

Beschrijf hier uw ervaring

Je wordt goed op de hoogte gehouden en kunt je dossier inzien. Geen verborgen agenda. Open en eerlijke mensen.

E. Robben

Uw inzet en betrokkenheid vind ik ondermaats.

Beschrijf hier uw ervaring

Niet positief, daar naar mijn mening een verhoging van 34% voldoende reden is om extra inzet te tonen.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Geachte heer Robben,
Geachte heer Robben,
Bedankt voor uw feedback. Ik heb u gebeld naar aanleiding hiervan om één en ander te verduidelijken en ben blij dat dit gelukt is. We reageerde op uw laatste mail niet binnen één dag zoals u van ons gewend bent in verband met de vele aanmeldingen die binnenstroomde. Wij hebben er bij uw gemeente alles aan gedaan om zo snel mogelijk uitspraak te krijgen op het bezwaarschrift en de WOZ-waarde te verlagen. Echter in uw geval zijn er woningen in de buurt verkocht die uw huidige WOZ-waarde wel aannemelijk maken waardoor wij hebben besloten om geen beroep in te stellen tegen de uitspraak op het bezwaarschrift. De verhoging op zichzelf is vreemd en wij denken dat dit komt doordat de WOZ-waarde het jaar voor ons bezwaar te laag was. We kunnen geen rechten ontlenen aan een foutief stijgingspercentage, zo blijkt uit eerdere uitspraken van de Rechtbank.

Pieter

Ik word heel vrolijk van de verlaging. Deze mensen stoppen er echt energie in. Eindelijk Gerechtigheid.

Beschrijf hier uw ervaring

Transparantie en ze hebben goede vergelijkingen gezocht van woningen die verkocht waren. Ik had dit zelf nooit zo goed kunnen doen.

Kalvijn van Iersel

Heerlijk transparant, duidelijk verhaal en eerlijke mensen met goed resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Perfect. Ze nemen de tijd voor je en houden je goed op de hoogte en laten goed zien wat ze aanvoeren. Je kunt het met vertrouwen bij hun achterlaten en je hebt er eigenlijk geen omkijken meer naar... Perfect. Ze nemen de tijd voor je en houden je goed op de hoogte en laten goed zien wat ze aanvoeren. Je kunt het met vertrouwen bij hun achterlaten en je hebt er eigenlijk geen omkijken meer naar nadat je in het begin even alles goed in het digitale dossier zet.

Rennie

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn contact, duidelijke afhandeling en ook tijdens drukte behulpzaam