Boom

Topservice!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed contact, en duidelijke info over de stand van zaken. We werden continu op de hoogte gehouden van het gehele proces.

W.A.A.J.Bijl

Prima resultaat

prettig kontakt

Pieter van Arkel

Goed werk verricht

Beschrijf hier uw ervaring

Toch gelukt om woz naar beneden te krijgen

Jacques

Geweldige service

Beschrijf hier uw ervaring

Het mooie resultaat totaal niet verwacht.

WvL

Duidelijk en zakelijke samenwerking

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos Bezwaar heeft gelijk de regie genomen en me geïnformeerd wanneer dat relevant was. Prettige samenwerking

Peter Bos

Ik vind dit een goede organisatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Gedreven en gemotiveerde mensen.

Judith Rengers

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

De inschatting is correct geweest en de voortgang bewaakt waarbij ook de cliënt goed op de hoogte werd gehouden. Uiteindelijk heeft het geresulteerd in een verlaging van de WOZ-waarde maar ook... De inschatting is correct geweest en de voortgang bewaakt waarbij ook de cliënt goed op de hoogte werd gehouden. Uiteindelijk heeft het geresulteerd in een verlaging van de WOZ-waarde maar ook indien dat niet het geval zou zijn geweest ben ik Kosteloos Bezwaar dankbaar dat zij dit voor mij hebben opgepakt.

P. de Korte

Prima geregeld, met simpele handelingen en bewoordingen, toch een bezwaar ingediend

Beschrijf hier uw ervaring

Na wat heen en weer gemail, om redenen van de gemeente, toch voor een deel(-tje) onze zin gekregen.

Ilja Kuipers

Geweldige service en zeer klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben uitermate tevreden over de werkzaamheden van Kosteloos Bezwaar. Ik werd tussentijds op de hoogte gehouden en het bezwaar is ook gegrond verklaard waardoor ik nu jaarlijks € 200,00 bespaar.

Van Beurden

Aan te bevelen en snel reacties

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben goede ervaringen met Kosteloos Bezwaar, we hebben het aanvechten van onze WOZ waarde aan heb uit handen gegeven nadat we alle gegevens en foto's hadden aangeleverd. Zij hebben de rest... We hebben goede ervaringen met Kosteloos Bezwaar, we hebben het aanvechten van onze WOZ waarde aan heb uit handen gegeven nadat we alle gegevens en foto's hadden aangeleverd. Zij hebben de rest gedaan en gelijk gekregen, prima resultaat dus.
Enige verbeterpunt dat we kunnen aanvoeren is misschien dat het fijn is als er een vast persoon op een zaak komt, nu hebben we vrij veel contactpersonen gehad (geen idee waardoor), de ene reageerde meteen, de ander liet langer op zich wachten, maar al met al aan te bevelen.