Peter Bos

Ik vind dit een goede organisatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Gedreven en gemotiveerde mensen.

Judith Rengers

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

De inschatting is correct geweest en de voortgang bewaakt waarbij ook de cliënt goed op de hoogte werd gehouden. Uiteindelijk heeft het geresulteerd in een verlaging van de WOZ-waarde maar ook... De inschatting is correct geweest en de voortgang bewaakt waarbij ook de cliënt goed op de hoogte werd gehouden. Uiteindelijk heeft het geresulteerd in een verlaging van de WOZ-waarde maar ook indien dat niet het geval zou zijn geweest ben ik Kosteloos Bezwaar dankbaar dat zij dit voor mij hebben opgepakt.

P. de Korte

Prima geregeld, met simpele handelingen en bewoordingen, toch een bezwaar ingediend

Beschrijf hier uw ervaring

Na wat heen en weer gemail, om redenen van de gemeente, toch voor een deel(-tje) onze zin gekregen.

Ilja Kuipers

Geweldige service en zeer klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben uitermate tevreden over de werkzaamheden van Kosteloos Bezwaar. Ik werd tussentijds op de hoogte gehouden en het bezwaar is ook gegrond verklaard waardoor ik nu jaarlijks € 200,00 bespaar.

Van Beurden

Aan te bevelen en snel reacties

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben goede ervaringen met Kosteloos Bezwaar, we hebben het aanvechten van onze WOZ waarde aan heb uit handen gegeven nadat we alle gegevens en foto's hadden aangeleverd. Zij hebben de rest... We hebben goede ervaringen met Kosteloos Bezwaar, we hebben het aanvechten van onze WOZ waarde aan heb uit handen gegeven nadat we alle gegevens en foto's hadden aangeleverd. Zij hebben de rest gedaan en gelijk gekregen, prima resultaat dus.
Enige verbeterpunt dat we kunnen aanvoeren is misschien dat het fijn is als er een vast persoon op een zaak komt, nu hebben we vrij veel contactpersonen gehad (geen idee waardoor), de ene reageerde meteen, de ander liet langer op zich wachten, maar al met al aan te bevelen.

A. Siep

Weer een van de vele bedrijfjes die niet waarmaken wat ze beloven

Beschrijf hier uw ervaring

"Kosteloosbezwaar.nl", één van de vele "bureautjes" op internet die je bezwaar tegen de WOZ kunnen overnemen (zgn. "gratis"). Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf, je levert allerlei zaken aan... "Kosteloosbezwaar.nl", één van de vele "bureautjes" op internet die je bezwaar tegen de WOZ kunnen overnemen (zgn. "gratis"). Helaas geen goede ervaring met dit bedrijf, je levert allerlei zaken aan en verder blijft het angstwekkend stil. Online je dossier inzien is het weinige wat je kan doen, maar mailen of bellen? Helaas zijn ze, in mijn geval, nooit bereikbaar geweest en lijkt het wel of mijn dossier totaal niet is doorgezet naar de gemeente. Had hogere verwachtingen op basis van recenties, maar wederom enorm teleurgesteld. Hopelijk dat mijn ervaringen een beter beeld schetsen van dit bedrijf.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Vervelend dat u dit zo ervaart. U geeft aan dat wij nooit bereikbaar zijn. Op uw laatste twee mails is echter netjes binnen 24 uur gereageerd. De bezwaarprocedure loopt uiteraard nog steeds. Zoals... Vervelend dat u dit zo ervaart. U geeft aan dat wij nooit bereikbaar zijn. Op uw laatste twee mails is echter netjes binnen 24 uur gereageerd. De bezwaarprocedure loopt uiteraard nog steeds. Zoals wij u eerder ook hebben aangegeven per mail, hebben wij een ontvangstbevestiging ontvangen van de belastingsamenwerking. Voor meer vragen kunt u ons bellen op 073-7514182 of mailen naar info@kosteloosbezwaar.nl. Wij zijn zoals aangegeven geheel afhankelijk van de belastingsamenwerking. De wet geeft de gemeenten en belastingsamenwerkingen helaas enorm lang de tijd om uitspraak te doen op het bezwaar en wij kunnen dit niet versnellen.

Corrie

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Heb gebeld met het bedrijf en de samenwerking ging super.

Marjan Bos

Makkelijk en ook al is er weinig kans, toch wordt er bezwaar gemaakt

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn dossier zou gesloten worden maar gelukkig gaan ze toch door met het indienen van bezwaar ondanks dat ze aangeven dat er waarschijnlijk weinig kans is. Hoop dat het lukt!

Marieke

In februari alles ingevuld en het lijkt compleet stil te staan. Om mijn mails wordt helaas niet gereageerd en telefonisch krijg ik ook niemand meer te pakken. Heel jammer want nu is het te laat om... In februari alles ingevuld en het lijkt compleet stil te staan. Om mijn mails wordt helaas niet gereageerd en telefonisch krijg ik ook niemand meer te pakken. Heel jammer want nu is het te laat om aan te vragen.

Beschrijf hier uw ervaring

Na mijn beoordeling werd ik meteen gemaild dat mijn aanvraag in werking is. De mail welke ze hadden verstuurd was niet aangekomen. Netjes opgepakt nu👌🏻

Martin

Er wordt adequaat gereageerd op vragen of opmerkingen.

Beschrijf hier uw ervaring

Vanwege WOZ drukte heb ik even moeten wachten tot er actie werd ondernomen om mijn bezwaar in te dienen, dit is vervolgens prima opgepakt door de medewerkers. Prima response dus.