G M

Onvoldoende

Beschrijf hier uw ervaring

-Gebruiken onjuiste referentiewoningen (andere regio).
-Voorstel WOZ verlaging was onrealistisch laag.
-Foto's zijn niet gevraagd, in de mail aangegeven als het nodig was
zou het...
-Gebruiken onjuiste referentiewoningen (andere regio).
-Voorstel WOZ verlaging was onrealistisch laag.
-Foto's zijn niet gevraagd, in de mail aangegeven als het nodig was
zou het door ons toegestuurd worden.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Bedankt voor uw review. Jammer dat het niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd.
Foto's worden wel degelijk gevraagd. U kunt inloggen in uw digitale dossier en ziet dan zelfs een smiley waarvan de mondhoeken naar beneden staan die aangeeft dat u nog foto's moet uploaden. Daarnaast wordt het ook letterlijk gevraagd in de mail.
Wat betreft de woningen die ver uit uw buurt lagen, dit was bewust. We moesten creatief zijn.

A.M. Versteegh

Wel even lang wachten, uiteindelijk bericht gekregen. Belastingtechnisch nog geen resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

mijn ervaring: voor mijn aangifte IB had ik weinig aan mijn bezwaar. Ik heb een forse aanslag gekregen van ongeveer E 6.000, met een belastbaar inkomen van E 18.000,-- per jaar. Ik heb hier... mijn ervaring: voor mijn aangifte IB had ik weinig aan mijn bezwaar. Ik heb een forse aanslag gekregen van ongeveer E 6.000, met een belastbaar inkomen van E 18.000,-- per jaar. Ik heb hier telefonisch herziening op gevraagd omdat ik kennelijk een verkeerde aangifte heb gemaakt. E.e.a. zou worden herzien, maar nog geen schriftelijke herziening ontvangen. Het is afwachten. De belastingdienst heeft geen haast. We zitten nou eenmaal in een feodaal tijdperk, waar de overheden het voor het zeggen hebben en ze de burgers naar believen kunnen behandelen. Ik sta positief over uw instantie maar zie weinig efficiëntie. In middels bedankt voor de moeite, mijn cijfer voor u is: 71/2

Arno van Orsouw

Ik ben heel tevreden over de diensten van Kosteloos bezwaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Het door Kosteloos bezwaar ingezette traject tegen de WOS-verhogen is perfect verlopen. Zowel het online aanleveren van documenten alsmede hun terugkoppeling is perfect. Het bereikte resultaat was... Het door Kosteloos bezwaar ingezette traject tegen de WOS-verhogen is perfect verlopen. Zowel het online aanleveren van documenten alsmede hun terugkoppeling is perfect. Het bereikte resultaat was positief en naar mijn tevredenheid. Ik ben blij dat ik van de diensten van Kosteloos bezwaar gebruik heb gemaakt.

N. van Herel

Heel fijn Lagere WOZ

Beschrijf hier uw ervaring

Het is makkelijk en het bespaart geld!

Caroliene de Gruijter

Elke stap werd goed voorbereid aangeleverd en met goed resultaat!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede communicatie, heldere uitleg over wat er stap voor stap zou gaan gebeuren met een heel mooi resultaat!

Boom

Topservice!

Beschrijf hier uw ervaring

Goed contact, en duidelijke info over de stand van zaken. We werden continu op de hoogte gehouden van het gehele proces.

W.A.A.J.Bijl

Prima resultaat

prettig kontakt

Pieter van Arkel

Goed werk verricht

Beschrijf hier uw ervaring

Toch gelukt om woz naar beneden te krijgen

Jacques

Geweldige service

Beschrijf hier uw ervaring

Het mooie resultaat totaal niet verwacht.

WvL

Duidelijk en zakelijke samenwerking

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos Bezwaar heeft gelijk de regie genomen en me geïnformeerd wanneer dat relevant was. Prettige samenwerking