Maessen

Mooi resultaat

Waarde verminderd met 70000 euro

bouaza

Correspondenties over en weer lopen prettig en goed

Beschrijf hier uw ervaring

een fijn bedrijf, doet wat het belooft

Marc Geenen

Rekening ontvangen van €592,- voor 'kosteloos bezwaar' van de WOZ-waarde.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel veel gegevens aan moeten leveren, matige, foutieve en erg late communicatie, en vervolgens na een een hele lange radiostilte doodleuk een rekening van bijna €600,- sturen.

Bedankt voor uw reactie.
Bedankt voor uw reactie.
Uw WOZ-waarde is verlaagd. U bent hiervan op de hoogte gesteld. Ik denk dat u één en ander verkeerd interpreteert en raad u aan in uw spamfolder te kijken, nu wij zien dat u wel degelijk op de hoogte bent gehouden.
Tot slot, ik denk dat u de 'rekening' niet goed interpreteert. U moet slechts de proceskosten die de gemeenten en belastingsamenwerking overmaakt op uw rekening, doorgeven aan ons zoals u weet. Het kost u dus per saldo niks en u bespaart jaarlijks een mooi bedrag.
Geniet van uw besparing en nog een fijne dag gewenst.

Gerard

Onbereikbaar en wacht al een maand op contact! Absoluut geen zaken mee doen.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat een waardeloos bedrijf. Probeer al bijna een maand in contact te komen per e-mail, telefoon maar nemen gewoon geen contact op terwijl ik meermaals heb verzocht om contact op te nemen; ronduit... Wat een waardeloos bedrijf. Probeer al bijna een maand in contact te komen per e-mail, telefoon maar nemen gewoon geen contact op terwijl ik meermaals heb verzocht om contact op te nemen; ronduit asociaal.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Vervelend dat het wat langer heeft geduurd (geen maand) voordat u bent teruggebeld. Excuses voor het ongemak.

Kruijswijk

Perfect,goede communicatie, duidelijk overzicht

Beschrijf hier uw ervaring

Eenvoudig zelf in te vullen, ben goed op de hoogte gehouden en nette afhandeling

N. de Kruijf

KB heeft voor ons bezwaar gemaakt tegen de exorbitante verhoging van de WOZ waarde van onze woning. Dat hebben ze goed gedaan en het heeft geleid tot een significante verlaging van de WOZ waarde

Beschrijf hier uw ervaring

KB heeft op basis van door ons verstrekte gegevens bezwaar gemaakt en op grond hiervan is de WOZ waarde met 37.000 € verlaagd. Dat is minder dan wij verwacht hadden (de WOZ waarde was in 1 jaar met... KB heeft op basis van door ons verstrekte gegevens bezwaar gemaakt en op grond hiervan is de WOZ waarde met 37.000 € verlaagd. Dat is minder dan wij verwacht hadden (de WOZ waarde was in 1 jaar met 63% gestegen) maar het is een acceptabel resultaat voor ons

Huub van Dooren

Meteen bereikbaar goed advies en van geen woorden maar daden

Beschrijf hier uw ervaring

Goed contact en houden zich aan de afspraken en laagdrempelig,

Bedankt!

Ester van Kuppevelt

Zeer tevreden met de verlaging van de WOZ waarde

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos Bezwaar heeft er voor gezorgd dat we een verlaging krijgen van de WOZ waarde van onze woning, met daarbij een mooie teruggave vanuit de Gemeente. We zijn erg tevreden met hun (gratis)... Kosteloos Bezwaar heeft er voor gezorgd dat we een verlaging krijgen van de WOZ waarde van onze woning, met daarbij een mooie teruggave vanuit de Gemeente. We zijn erg tevreden met hun (gratis) service. Tussentijdse communicatie was helder en de uitkomst positief en geldbesparend. Ik zou zeker nogmaals met hen in zee gaan.

M. Klaassen namens fam. Hooghof-Klaassen

Professioneel en vriendelijke benadering

Beschrijf hier uw ervaring

Professioneel en vriendelijk contact. Fijn en makkelijk digitaal dossier.

H van den Elzen

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Het was gemakkelijk om via Kosteloos bezwaar.nl bezwaar te maken,
met een prima resultaat.