J. Hofman

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Niet verwacht, maar toch gelukt om de woz-waarde van de BsGW aanslag omlaag te krijgen. Dank zij de vakbekwame medewerkers van Kosteloos Bezwaar. Het zou me zelf nooit gelukt zijn. Heel fijn dat een... Niet verwacht, maar toch gelukt om de woz-waarde van de BsGW aanslag omlaag te krijgen. Dank zij de vakbekwame medewerkers van Kosteloos Bezwaar. Het zou me zelf nooit gelukt zijn. Heel fijn dat een dergelijke organisatie bestaat!

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Bedankt voor uw mooie complimenten!

particulier

Geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring

Heel fijn hoe Kosteloos Bezwaar het werk gedaan heeft zonder dat ik daar zelf ( onkundig als ik ben op dat gebied) iets voor heb hoeven te doen behalve wat stukken toe te sturen.

sluijsmans l.j.m.

Zeer tevreden over de afwikkeling van mijn bezwaar

Beschrijf hier uw ervaring

bezwaar zeer correct opgepakt. uitstekende communicatie en informatieverstrekking.

Biermans

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Volhardend om iets te bereiken en ook goede terugkoppeling naar de klant.

R

Fijn dat het weer gelukt is

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos bezwaar heeft de WOZ waarde mooi met 80.000 Euro omlaag gekregen doordat de gemeente 'm blijkbaar elke keer zo hoog mogelijk wil hebben. Alsof burgers melkkoeien zijn om zoveel mogelijk... Kosteloos bezwaar heeft de WOZ waarde mooi met 80.000 Euro omlaag gekregen doordat de gemeente 'm blijkbaar elke keer zo hoog mogelijk wil hebben. Alsof burgers melkkoeien zijn om zoveel mogelijk geld uit te halen. Bedankt weer!

Bijlsma

Duidelijk wat je moet aanleveren. En op juiste waarde geschat, heel fijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Dat wij als klant weinig handelingen verrichten, het bedrijf doet de rest, zorgvuldig.

Kengen

Met dank aan Kosteloos Bezwaar een fantastisch resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

Door alle hulp het gewenst resultaat behaald.

J.M. Counotte

Super werk verricht TOPPERS

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd tijdig op de hoogte gesteld van de stand van zaken

Stammen

Super gedaan

Beschrijf hier uw ervaring

Ben heel blij met deze uitslag.

Piet

Correct en vasthoudend

Beschrijf hier uw ervaring

Correcte en reeele uitkomst bewerkstelligd op basis van feitelijke onderzoeksgegevens.