Keizer

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos bezwaar neemt alle werk uit handen en houdt de klant regelmatig op de hoogte van de voortgang. Een betrouwbaar en servicegericht bedrijf.
Zeker een aanrader!

Jack Heurkens

Correct, Goede tegenargumenten, Goed in verdiept

Positieve ervaring

Pim Nijhof

Uitstekend bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel professioneel, resultaat gericht en zeer goede communicatie.

Aad van Driel

Geweldige geholpen door Kosteloos Bezwaar

Beschrijf hier uw ervaring

mij opgegeven om mijn ozb lager te krijgen dan opgave gemeente en dit bereikt door Kosteloos Bezwaar.super bedankt.

P. Hogers

Succesvol bezwaar ingediend! :)

Beschrijf hier uw ervaring

Het hele proces van bezwaar maken is door Kosteloosbezwaar gedaan, nadat ik de betreffende gegevens verstrekt had. Uiteraard duurt het enige tijd tot je een uitslag hebt, maar het hele traject is... Het hele proces van bezwaar maken is door Kosteloosbezwaar gedaan, nadat ik de betreffende gegevens verstrekt had. Uiteraard duurt het enige tijd tot je een uitslag hebt, maar het hele traject is -zonder verder gedoe voor mij als klant- verlopen en succesvol afgerond. Dus ik ben zeer tevreden!

Han Leenhouts

Snel en accuraat!

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk te doen, goed te volgen en met gewenst resultaat

Anne

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Ze hebben precies gedaan wat ik hoopte en nodig had namelijk mijn WOZ waarde verlaagd. Communicatie was prima.

Piet Grim

WOZ waarde verlaagd met 47.00 euro dank zij kosteloos bezwaar.nl

Beschrijf hier uw ervaring

ben heel blij dat u mij goed hebben geholpen

Joris

Super

Goed en netjes geregeld

De Bruin

Tevreden met de afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Achteraf na eerste informatie voor bezwaar invullen werd bij mij duidelijk pas dat je bewijsstukken zoals foto's e.d. moest opleveren, op de website van Kosteloos Bezwaar had ik dat niet gelezen.... Achteraf na eerste informatie voor bezwaar invullen werd bij mij duidelijk pas dat je bewijsstukken zoals foto's e.d. moest opleveren, op de website van Kosteloos Bezwaar had ik dat niet gelezen. Via de website en het dossier kan je eenvoudig de bewijsstukken uploaden. Elke keer als er een nieuwe status is, krijg je een mail bericht. Via dossier is tevens een overzicht van alle opgeleverde documenten en correspondentie documenten tussen Kosteloos Bezwaar en de gemeente.