J. Heerding

Een duidelijke manier van berichtgeving etc.

Prettig

Baast

Fijne,snelle reakties

Snel contact, fijne mensen

C.A. van Wijk

Goed resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Er moesten wel veel data worden aangeleverd maar achteraf is het de moeite waard gebleken

Jos ten Buren

Super goed geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Het duurde even, maar opeens had de gemeente 52.00 euro terug betaald ,dankzij jullie.
Vriendelijk bedankt hiervoor.

B. Jansen

Gewenst resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Na het aanmelden werd mij gevraagd om de nodige gegevens te mailen. Vanaf dat moment ben ik goed geïnformeerd over de voortgang en uitkomst. Het resultaat is dat mijn WOZ waarde met Eur 43.000,- is... Na het aanmelden werd mij gevraagd om de nodige gegevens te mailen. Vanaf dat moment ben ik goed geïnformeerd over de voortgang en uitkomst. Het resultaat is dat mijn WOZ waarde met Eur 43.000,- is verlaagd. Ik ben tevreden met het resultaat.

Keizer

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos bezwaar neemt alle werk uit handen en houdt de klant regelmatig op de hoogte van de voortgang. Een betrouwbaar en servicegericht bedrijf.
Zeker een aanrader!

Jack Heurkens

Correct, Goede tegenargumenten, Goed in verdiept

Positieve ervaring

Pim Nijhof

Uitstekend bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel professioneel, resultaat gericht en zeer goede communicatie.

Aad van Driel

Geweldige geholpen door Kosteloos Bezwaar

Beschrijf hier uw ervaring

mij opgegeven om mijn ozb lager te krijgen dan opgave gemeente en dit bereikt door Kosteloos Bezwaar.super bedankt.

P. Hogers

Succesvol bezwaar ingediend! :)

Beschrijf hier uw ervaring

Het hele proces van bezwaar maken is door Kosteloosbezwaar gedaan, nadat ik de betreffende gegevens verstrekt had. Uiteraard duurt het enige tijd tot je een uitslag hebt, maar het hele traject is... Het hele proces van bezwaar maken is door Kosteloosbezwaar gedaan, nadat ik de betreffende gegevens verstrekt had. Uiteraard duurt het enige tijd tot je een uitslag hebt, maar het hele traject is -zonder verder gedoe voor mij als klant- verlopen en succesvol afgerond. Dus ik ben zeer tevreden!