Gewoon lekker

PJ van Kleef

We zijn zeer tevreden over de hapjes, smaakte goed en het zag er allemaal tip top uit.
Alles werd geleverd zo als afgesproken

BIA/Zaandelta gewijzigd in Ondernemersver. Zaanstad Zuid (OVZZ)

Afspraken perfect na gekomen

Veel en goed eten, prima service

Erg gezellig en professioneel bedrijf. De hapjes waren onwijs goed en groot waardoor je echt goed kan genieten. Ze overleggen continu super goed en houden rekening met alles. Daarnaast kon je op de... Erg gezellig en professioneel bedrijf. De hapjes waren onwijs goed en groot waardoor je echt goed kan genieten. Ze overleggen continu super goed en houden rekening met alles. Daarnaast kon je op de dag zelf ook nog van alles met ze regelen.

Wendy van der Laan

Goed, lekkere hapjes en goede service

Prima ervaring, alles klopte en goede producten

Westertil Wormer

Buffet was goed verzorgd. Voldoende eten voor het aantal personen.

Bestelde schalen met hapjes waren kwalitatief in orde, maar ik had bij de bestelling opgegeven dat ik graag de vegetarische hapjes op een aparte schaal wilde hebben. Daar is totaal geen gevolg aan... Bestelde schalen met hapjes waren kwalitatief in orde, maar ik had bij de bestelling opgegeven dat ik graag de vegetarische hapjes op een aparte schaal wilde hebben. Daar is totaal geen gevolg aan gegeven noch iets van gezegd bij de aflevering. Dat vond ik best teleurstellend. Over de kwaliteit dus niets dan lof.

Heleen Onrust.

Heel goed