Korento

Ik heb hier een dubbel gevoel over. De communicatie met medewerkers verloopt niet altijd soepel. Dit verschilt echt per persoon.

Prima AVG Toolbox!

Marcel van der Harst/Dräger Nederland BV

Hebben positieve ervaringen met Korento. Als wij AFAS aanpassingen hebben dan pakken beide Business Consultants dit voortvarend op. Houden ons goed op de hoogte van de vorderingen en we hebben...

Ik ben heel tevreden over de samenwerking met Evelien Walsh/Korento. Zij werkt nauwkeurig en accuraat

Sinds augustus 2017 is een van de medewerkers van Korento werkzaam binnen onze organisatie, op de afdeling salarisadministratie. Het is een prettige samenwerking met Korento.

Korento is voor ons een kundig adviseur en achtervang in uitvoering op het gebied van salarisadministratie

De Persgroep

Inhuur van Marion Westerbeek als interim manager Personeels-en Salarisadministratie. Zij heeft met haar grote kennis en ervaring veel structuur en rust gebracht bij met name de Salarisadministratie.

D&D Kunststofbewerking VOF

Uitstekende ervaringen!
Wij hebben 2 contactpersonen en kunnen dus altijd iemand bereiken. Er wordt snel en accuraat gereageerd op onze vragen. Contactpersonen zijn erg behulpzaam en...

Dräger Nederland B.V.

Heel positief.

Jos Luijten, Instituut Clingendael

Erg prettig, korte lijnen, snelle reacties