Kees/ Dakexpres BV.

Wij hebben de kussens van Kopu aangeschaft en zijn daar super blij mee want een kwaliteit!! super

vriendelijk geholpen

Gijs

Op www.KerstbomenWinkel.nl terecht gekomen nadat ik afgelopen zomer via www.Kopu.nl al nieuwe tuinkussens heb gekocht. De kwaliteit daarvan beviel mij uitermate goed. De Kerstboom is eveneens een...

Snelle levering en duidelijke communicatie tijdens het verdere bezorgproces met regelmatige updates

nvt

NA

Speed for expedition before Xmas, and got it in time :)

NA

An De Wilde

Ik heb bestelling geplaatst op 11 december. Op 22 december nog altijd niets ontvangen. Ik kan vanuit België het telefoonnummer niet bellen en men reageert niet op een mailtje.

Alex

Prachtige mooie tuinkussens gekocht, in 1 kussen zat een weeffout, foto gemaild en de volgende dag al een nieuwe hoes in huis. Wat een top service!!!

Kussen besteld. Was beschadigd. Op een zeer correcte manier is de klacht behandeld en opgelost.

Klantvriendelijkheid.

Zeer positieve ervaring, vriendelijke serviceverlening

Heel goede service

spijtig dat er nog verzendingskosten zijn naar België

Prima!

Geen op of aanmerkingen, alles ging perfect.

Snel, correct en vriendelijk

Via google op jullie site gekomen. Bij bestellen bleek later dat 1 van de hoezen niet beschikbaar was en kreeg hierover een keurige mail. Daarna heel goed geholpen via mailcontact en mooie hoezen...

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Voorraad niet goed bijgewerkt.