R. Voorburg

Ik had een parasol met voet gekocht in augustus 2017. De Volgende dag was deze in huis. Super snel en helemaal naar wens. Helaas toen het nu mooi weerwerd en wij de parasol open draaide ging er iets...

Telefonisch goed bereikbaar
Snel antwoord
Zeer klant vriendelijk

Ga zo door!

Martine

Fantastisch geadviseerd, supervriendelijk en goede service. Al mijn vragen beantwoord en uiteindelijk een ander product gekocht dan ik van plan was en daarmee superblij.

De video bij de Ulvik kerstboom geeft een goed beeld hoe handig deze boom in elkaar zit en ook makkelijk op te zetten is. En in het echt is deze boom nog mooier, je ziet duidelijk dat goed is nagedacht over hoe een mooie boom eruit moet zien. De Ulvik is wat mij betreft mooier en lijkt echter dan duurdere bomen, dat is toch super!

Ik zou met het filmpje nog meer tijd besteden aan een close-up van de boom en eventueel ook opgetuigde bomen laten zien. En bij andere bomenverkopers mogen trotse klanten foto's aanleveren van hun opgetuigde bomen, dat geeft ook een goed beeld van wat je in huis haalt waarbij je als aankomend klant in ieder geval de boom in meerdere settings kunt zien en ofwel ideeën op kunt doen over hoe je boom kunt optuigen ofwel kunt bedenken dat je het zelf beter kunt.

Kees/ Dakexpres BV.

Wij hebben de kussens van Kopu aangeschaft en zijn daar super blij mee want een kwaliteit!! super

vriendelijk geholpen

Gijs

Op www.KerstbomenWinkel.nl terecht gekomen nadat ik afgelopen zomer via www.Kopu.nl al nieuwe tuinkussens heb gekocht. De kwaliteit daarvan beviel mij uitermate goed. De Kerstboom is eveneens een...

Snelle levering en duidelijke communicatie tijdens het verdere bezorgproces met regelmatige updates

nvt

NA

Speed for expedition before Xmas, and got it in time :)

NA

An De Wilde

Ik heb bestelling geplaatst op 11 december. Op 22 december nog altijd niets ontvangen. Ik kan vanuit België het telefoonnummer niet bellen en men reageert niet op een mailtje.

Alex

Prachtige mooie tuinkussens gekocht, in 1 kussen zat een weeffout, foto gemaild en de volgende dag al een nieuwe hoes in huis. Wat een top service!!!

Kussen besteld. Was beschadigd. Op een zeer correcte manier is de klacht behandeld en opgelost.

Klantvriendelijkheid.

Zeer positieve ervaring, vriendelijke serviceverlening

Heel goede service

spijtig dat er nog verzendingskosten zijn naar België

Prima!

Geen op of aanmerkingen, alles ging perfect.