8.5/10

Meike

Knutselwerkjes voor het feestje van mijn zoontje besteld.

De zakjes zouden door elkaar geleverd worden. Per toeval waren 6 van de 8 echte meisjeskleuren (roze). Ik heb hierover gemaild. Zonder extra kosten kreeg ik twee niet roze zakjes nagestuurd. Superservice!

willym

In één woord:fantastisch.

Prima kwaliteit-prijs verhouding. Vlotte en goede service

Zie boven

Zeer goede service en zeer snelle levering.
Savonds bestelling gedaan en toen werden we sochtends vroeg nog gebeld of we de 4 tattoos die we besteld hadden in jongens of meisjes of jongens én...

Persoonlijk contact opnemen bij onduidelijkheid smorgens vroeg al! (Heel fijn want als je zelf alweer te werk bent zie je dat weer te laat enzo)
Gewoon bellen, niet via mail. Perfect!

kerkzicht diessen

nee

ik vind het vreemd dat de verzendkosten voor horecaklanten hoger zijn dan voor "algemene bestellingen"

Erg goed! Altijd netjes, site werkt top!

Erg snelle levering en fijn dat je kan bestellen op factuur

Top bedrijf

hele snelle service , echt top

nee

Goed, toen ik belde om extra informatie kreeg ik duidelijke en adequate antwoorden.

Ik vind de verzendkosten vrij hoog.

Levert direct en spullen zijn dus op tijd binnen. Bij retourneren moet je eerst wachten op een retourformulier dat 5 dagen kan duren. Als je dat niet wilt kun je bellen en dan wordt het...

Omschrijving is uit te komen

De dingen die je besteld zien er beter uit op de foto dan in het echt. Ze zijn in het echt kleiner en minder van waarde.

Reactie Koppen Speelgoed:

Beste,

Dat is vervelend om te horen. Wat heeft u retour willen sturen? Wij hebben namelijk niets retour ontvangen.
Het retourformulier is ook altijd via de website te downloaden. Ik weet daarom ook niet precies wat u bedoelt dat het vijf dagen kan duren.

Mocht u nog iets terug willen sturen, dan hoor ik dat graag.