Koppen Speelgoed

Koppen Speelgoed Ook benieuwd naar feedback over de webshop Koppen Speelgoed? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1434
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Koppen Speelgoed met 8.9/10. Gebaseerd op 1434 ervaringen.

Joyce van Zijm
Goed (8/10)
Joyce van Zijm

Ja wilde een 2e bestelling doen, had daarvoor net besteld ivm verzendkosten. Telefonisch goed bereikbaar en zeer vriendelijk geholpen. Bestelling werd samengevoegd

Dienstverlening is goed. Alleen de ijsbekers wat ik besteld heb zien er heel slecht uit. Verf zit er niet netjes op. Dat is jammer

Score voor Koppen Speelgoed:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijn bedrijf, goed telefonisch bereikbaar.

Snelle service

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super goede ervaring door snelle service!.

Prima (7/10)

Snelbestel migelijkheid

Geprobeerd om de naamsverandering van onze school door te geven, maar die is niet gebruikt bij de factuur en toesturing van pakket juist te adresseren.

Score voor Koppen Speelgoed:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, omzetten naam zou klantvriendelijker kunnen.

Voldoende (6/10)

Snelle levering, veel keuze, ruilen geen bezwaar. Vriendelijke telefonische service.

Haal gauw die verzendkosten eraf!!
Scholen hebben uiteindelijk weinig geld en dat speelt dus wel een grote rol.

Reactie Koppen Speelgoed:

Beste,

Bedankt voor uw feedback. Wij berekenen de verzendkosten en retourkosten niet door in de producten, dit hanteren wij apart. Daarom betaalt u bij ons altijd verzendkosten.
Dit geldt helaas dus ook voor het retour sturen. Wij bieden geen retourstickers aan, u mag altijd producten op uw eigen kosten retour sturen. Jammer dat u zoveel kosten heeft moeten maken.

Hopelijk wordt het Sinterklaasfeest wel een groot succes!

Score voor Koppen Speelgoed:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

We hebben sint-cadeautjes bij dit bedrijf gekocht. we vonden het zeer vreemd dat we, ondanks het feit dat we voor een paar honderd euro besteld hadden, toch verzendkosten moesten betalen. bij veel andere bedrijven is dit gratis boven de 100,00 euro. wel veel keuze en vlotte levering..
toen bleek dat we per ongeluk gedeeltelijk hetzelfde hadden uitgekozen als vorig jaar, kon dit zonder problemen geruild worden. wel moesten we de dozen zelf bij postnl afleveren en de verzendkosten betalen (ruim 30,00 euro!). bij postnl waren ze ook verbaasd dat er geen retoursticker was en wij voor de kosten opdraaiden..

Tinten welzijnsgroep
Tinten welzijnsgroep

Prima klantenservice

Score voor Koppen Speelgoed:4.5/5

Simpel en snel.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede site, makkelijk bestellen en een hele snelle service.

Super snelle levering

Kiezen van producten bij verschillende producten. Ik heb nu 4 precies dezelfde roze paarden, had ook een andere kleur wel leuk gevonden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top bedrijf! lijkt een beetje op speelgoed van de action. erg snelle levering. jammer dat je bij sommige artikelen niet kunt kiezen, onhandig als je 2 ponys besteld en dezelfde krijgt bijvoorbeeld.

Voldoende (6/10)

Levering is snel en goed

Als je iets in de catalogus zet, zorg er dan voor dat zo ook daadwerkelijk op voorraad zijn!!

Score voor Koppen Speelgoed:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Levering is snel, als ze de artikelen die in de catalogus staan op voorraad hebben.

SBB

I placed on order and what would have been delivered within one working day was only delivered a week later! if something is not available then it should be reflected on the website and somebody should make an effort to contact you should they then realise that they do not have things in stock!.

Goed (8/10)

Na de bestelling zochten jullie gelijk telefonisch contact. Fijn om zo alles nog even kort te sluiten. De spullen waren snel bij ons binnen!

Als je op snel bestellen klikt en daar een artikelnummer en aantal aangeeft gaat het mis als je nog een keer hetzelfde artikelnummer met een ander aantal aangeeft. Dan pakt de site alleen het hoogste aantal. Hij telt het niet bij elkaar op.

Score voor Koppen Speelgoed:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Sinterklaas cadeautjes bestellen voor een basisschool. fijn contact. gelukkig waren de meeste producten leverbaar..

Bedrijfsinformatie

De speelgoedwinkel voor Onderwijs, Vereniging, Horeca en Particulier. Koppen is meer dan een online speelgoedwinkel alleen. Bij ons bent u op het juiste adres voor een goede service en betrouwbaarheid.
Adres
Emopad 33