Eldijk van

Uitstekend, wij hadden zelf de verkeerde kleur Demidekk uitgekozen maar dat heeft de eigenaar op een meer dan perfecte wijze opgelost zoals altijd wij zijn en blijven vaste klant.

service gericht klantvriendelijk het gaat niet om snel geld verdienen maar om de klant tevreden stellen .

geen enkele

Luc Wolffgramm

Goed en makkelijk

snel en betaalbaar

Sjoerd

Goede service en snelle levering.

Henk Schalke

Zeer snelle levering!

Zeer goede bezorgservice

Maartje

Er ging iets fout met het mengen van de kleur. (Kan gebeuren). Zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon, die geweldig goed hielp met het oplossen van het probleem. Prima!

C.J. de Vos

Zie sterren

voorzichtigheid geboden bij het morsen van de meegeleverde ontvetter. Niet alle steensoorten kunnen er tegen. Misschien een kleine waarschuwing bij de levering.

Janny Hoogmoed

Zeer goed

Had ivm schade gebeld en werd keurig te woord gestaan.
Er werd een oplossing geboden op een zeer soepele wijze.
Dus zeker goed kijkend naar de oplossing.
Top.

JMA Lutgens

Zeer goede ervaring gehad,zelfs telefonisch benaderd omdat ze de bestelling niet compleet konden leveren omdat de verf die ik bestelde een uitlopend artikel was, en of ik mijn bestelling nog wilde... Zeer goede ervaring gehad,zelfs telefonisch benaderd omdat ze de bestelling niet compleet konden leveren omdat de verf die ik bestelde een uitlopend artikel was, en of ik mijn bestelling nog wilde hebben in verminderde aantallen.

het mee denken als een bestelling niet compleet geleverd kan worden, wat jullie beloven doen jullie ook