Tim Van der Eyken

Pieter Van Wijk

Top

meedenkend

Thm Tol

Goedkoop en snel geleverd houden zo

Goedkoop en merkartikelen

Marlene Roefs

Nog niets ontvangen, ondanks bellen hierover

betaalde spullen opsturen

Reactie Koopverfonline.nl:

helaas blijft in dit geval postnl in gebreke. deze review is voor ons helemaal erg jammer omdat het om een paar kleurenkaarten gaat die wij gratis beschikbaar stellen. wij doen er alles aan om de... helaas blijft in dit geval postnl in gebreke. deze review is voor ons helemaal erg jammer omdat het om een paar kleurenkaarten gaat die wij gratis beschikbaar stellen. wij doen er alles aan om de bestellingen zo snel mogelijk bij de klant te krijgen.

Marcel Z

Uitmuntend

Levering verlaat door externe factoren. Toch een snelle actie om het alsnog snel voor elkaar te krijgen

willem ploeger

1 06 2023 product besteld order nr1043642 .pakket ontvangen post nl 3 06 bericht vertraging tot heden 8-06-2023 nog geen bestelling
wegens drukte zending vertraagd.

niet meer in zee gaan met post nl

Reactie Koopverfonline.nl:

onze excuses, helaas is het op dit moment een zooitje bij postnl. wij doen er alles aan om de orders zo snel mogelijk bij de klant te krijgen. in dit geval zijn we afhankelijk van externe factoren.

Arie van Dam

Goede en snelle levering

Veel keus

Angelique Bakker

Ze bellen bij vragen, dat is nou eens service. Ik had per ongeluk op afhalen bij de bestelling gezet, terwijl Tilburg inderdaad niet dicht bij de deur is. Een lieve dame belde mij op of dit correct... Ze bellen bij vragen, dat is nou eens service. Ik had per ongeluk op afhalen bij de bestelling gezet, terwijl Tilburg inderdaad niet dicht bij de deur is. Een lieve dame belde mij op of dit correct was. Ik had dus een fout vinkje gezet en zij corrigeerde dit en de bestelling is snel thuis gestuurd.

Ga zo door.

Gijs Schutmaay