Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Marijke en Hans

Vanaf begin af aan een uitstekende ervaring. Eddy begint niet met de vraag wat je in gedachten hebt of mooi vindt, maar benadert de situatie als iets dat een oplossing nodig heeft. Hij wil je leren... Vanaf begin af aan een uitstekende ervaring. Eddy begint niet met de vraag wat je in gedachten hebt of mooi vindt, maar benadert de situatie als iets dat een oplossing nodig heeft. Hij wil je leren kennen, de ruimte, het gebruik van de keuken, wie er kookt, gezinssituatie en vraagt je dan pas wat je in gedachten hebt en wat je mooi vindt. Resultaat was een geweldig mooi plan en advies waar het vakmanschap vanaf spat - en pas daarna komen pas de materialen en kleuren aan bod.

zeer indrukwekkend en met veel inlevingsvermogen.

De aanschaf van een keuken is een gecombineerde dienst van advies, ontwerp, handel, coaching(!), vertrouwen, service en nazorg. Daarnaast wil je natuurlijk profiteren van de kennis en ervaring die... De aanschaf van een keuken is een gecombineerde dienst van advies, ontwerp, handel, coaching(!), vertrouwen, service en nazorg. Daarnaast wil je natuurlijk profiteren van de kennis en ervaring die iemand heeft opgedaan door jarenlang mensen van 'keukenoplossingen' te voorzien. Ook is er duidelijk niet bezuinigd op monteurs! Ervaren vaklui die helder communiceren en makkelijk benaderbaar zijn.

Communicatie per email (handig met foto's) kan beter, maar omdat Eddy echt een soort 'band' met je aangaat en het contact 100% open houdt, blijft de drempel laag en kun je er altijd van op aan dat... Communicatie per email (handig met foto's) kan beter, maar omdat Eddy echt een soort 'band' met je aangaat en het contact 100% open houdt, blijft de drempel laag en kun je er altijd van op aan dat wat niet goed is, zeker goed komt.

De offerte vond ik wel moeilijk te lezen, ik zou het mooi hebben gevonden als er een 'lekenlaag', desnoods met plaatjes, tussen had gezeten, ik heb stress gehad van de vele nummers en onderdelen en had even het gevoel dat de verantwoordelijkheid of het allemaal klopte bij mij lag. Bleek (natuurlijk) niet zo te zijn, maar dat vond ik wel even spannend!

J. Kuijpers

Ik ben uitstekend geholpen en begeleid bij de aankoop van een keuken. Eddy is een vakman, sterk en betrouwbaar in communicatie, komt afspraken altijd na, denkt goed mee en laat je nadenken over... Ik ben uitstekend geholpen en begeleid bij de aankoop van een keuken. Eddy is een vakman, sterk en betrouwbaar in communicatie, komt afspraken altijd na, denkt goed mee en laat je nadenken over relevante afwegingen die je moet maken.
Er is ook alle tijd om tot een keuze te maken komen. Eddy komt inmeten en zorgt dat alles er top uit komt te zien; belijning, afwerking, afstanden/verhoudingen.
Deze keukenzaak vindt het net zo belangrijk als jij als koper dat je iets koopt waar je heel blij mee gaat zijn.
Geen targets halen maar de best mogelijke keuken voor de client creëeren.

Goede koop begeleiding, klantgericht, faire prijs en geen addertjes onder het gras, open en transparant, betrouwbaar in afspraken en toezeggingen, servicegericht, biedt waar voor zijn geld,... Goede koop begeleiding, klantgericht, faire prijs en geen addertjes onder het gras, open en transparant, betrouwbaar in afspraken en toezeggingen, servicegericht, biedt waar voor zijn geld, vakkennis. ( In willekeurige volgorde).

Enige verbeterpunt is 3 dimensionale impressie kunnen tonen van wat je koopt.

We konden in alle rust ronkijken , ons laten adviseren en zo tot een goede keus komen. Er is veel tijd voor ons uitgetrokken.
Er wordt goed meegedacht en ingegaan op specifieke wensen.

Goede kwaliteit.
Veel tijd voor advies.
Geen lokkertje met gratis apparaten, maar gewoon een eerlijke prijs.
Prima geïnstalleerd.

José van der Veen

Erg goede ervaring, met adviezen en eerlijke prijs!

Communicatie en sfeer

Heel deskundig en prettig

Deskundigheid

Nee

Clemens Heerink / Ammy Staal

Prettig omgangsvormen, goede uitleg.

Super klantvriendelijk

Gewoon zo doorgaan

Deskundig en erg vriendelijk van het begin tot het eind. De afspraken worden nagekomen.

De deskundigheid en goed advies.

Geen. Het is geheel naar wens verlopen.

Prettige bedrijf met goede kwaliteit keukens.

Vriendelijk, meedenkend,

Offerte graag gespecificeerd.

Goed !

Super vriendelijk .

Geen tips

Fijne keuken bedrijf met goed gevoel voor de wensen en smaak van de klant

Alle tijd nemen om samen tot en mooi resultaat te komen. Goed gevoel voor smaak van de klant.