Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Lalkens

Wij zijn zeer tevreden over Kooistra Keukens. Persoonlijk ontvangst. Eddy luistert goed naar je wensen en hoe je het eindresultaat wilt zien. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Wij zijn er... Wij zijn zeer tevreden over Kooistra Keukens. Persoonlijk ontvangst. Eddy luistert goed naar je wensen en hoe je het eindresultaat wilt zien. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Wij zijn er heel blij mee. Tevens niet alleen een goede sfeer in de zaak ook de monteur Dustin Postma was super!

Luistert goed naar de wensen en vertaalt dit naar een praktische keuken.
Persoonlijke benadering en nadien nog even langskomen om het eindresultaat te bewonderen.

Geen, ga vooral zo door. Wij wensen jullie succes en zullen jullie zeker aanbevelen.

familie Sijtsema

Om een nieuwe keuken te kopen hebben wij veel keukenzaken bezocht. Bij Kooistra hadden we meteen een goed gevoel, niet opdringerig, vrijblijvend. Besloten om mede daarom, ook een mooie keuken... Om een nieuwe keuken te kopen hebben wij veel keukenzaken bezocht. Bij Kooistra hadden we meteen een goed gevoel, niet opdringerig, vrijblijvend. Besloten om mede daarom, ook een mooie keuken gezien, terug te gaan voor onze mogelijkheden. De keuken die wij mooi vonden bleek binnen ons budget te vallen. Waar wij problemen voorzagen met het plaatsen op de plek van de oude keuken werd ons meteen duidelijk gemaakt dat best wel mogelijk was. Ook binnen de grenzen van wat wij wilden besteden. Wij blij. Installatie van de keuken verliep ook zonder problemen en met een prettige samenwerking.

Duidelijk, meedenken, mogelijkheden zien ipv onmogelijkheden en rekening houdend met ons als koper. Het ging zoals wij dat wilden. Ook de monteur was prima en was goed mee te overleggen.
Geen...
Geen minpunt te melden terwijl het best wel een flinke investering is en een verbouwing in je huis mee brengt.

Familie Kocken

Via vrienden zijn wij bij Kooistra Keukens terecht gekomen. Zij hadden goede ervaringen en een prachtige keuken.
Er heerst een ongedwongen sfeer en we werden fijn geholpen. Ook werd er mee...
Er heerst een ongedwongen sfeer en we werden fijn geholpen. Ook werd er mee gedacht waardoor we op nieuwe ideeën werden gebracht en dingen praktischer werden ingericht.
Wij genieten nu elke dag van een prachtige keuken!

Korte lijnen en een gemoedelijke sfeer.

Fam Postma

Wat een service!
Wat een service!
We hadden een ongelukje waardoor er een flinke hoek uit de deur van de vaatwasser was. Verzekering geïnformeerd en een offerte opgevraagd en gekregen bij Eddy. Deurtje werd opgehaald en wat schetst onze verbazing bij het monteren van de deur? Meneer, mevrouw: dit is service van de zaak! De deur is niet te onderscheiden van nieuw! Hartelijk dank!

Dit is niet de eerste keer dat we een positieve ervaring hebben met Kooistra keukens. Ook in de gesprekken en tijdens montage en levering ( in 2014) is goed werk geleverd en goed meegedacht met ons als klant!

Klein bedrijf ( zelfs na ruim 4 jaar weet Eddy nog precies wat voor keuken we hebben), goede service en uitstekende kwaliteit!

Geen punten kunnen bedenken!

J. Kuijpers

Service ook als dat niet "moet" na de koop.
Ik heb 1,5 jaar geleden een mooie keuken gekocht met kookeiland met keramiek blad.
Helaas is er onlangs een stukje keramiek af gestoten (door...
Service ook als dat niet "moet" na de koop.
Helaas is er onlangs een stukje keramiek af gestoten (door eigen toedoen).
Via Kooistra keukens is er een gespecialiseerd bedrijf ingeschakeld om de schade te herstellen.
Deze week is het keukenblad, uitstekend, hersteld.
Vandaag bericht van Kooistra dat de rekening van €172,00 niet betaald hoeft te worden. "Service van de zaak."
De service van deze zaak is TOP service.
J. Kuijpers

Ida Smeets

Zeer positief, betrokken en daadkrachtig!

Inspelen op een veranderde situatie.
Meedenken en het snelle handelen.

Kranenborg

Fijn bedrijf met kwalitatief goede producten. Goede samenwerking. Alles op tijd geleverd en houdt zich aan de afspraken.

Houdt zich aan de afspraken. Snelle service

Tijdens of na de bouw ook even langskomen hoe het resultaat wordt.

Reactie Kooistra Keukens:

Bedankt voor de positieve review. De keuken wordt opgeleverd door onze service afdeling. En inderdaad willen wij als verkoper ook graag langs komen om het resultaat te bekijken. Helaas lukt dit niet... Bedankt voor de positieve review. De keuken wordt opgeleverd door onze service afdeling. En inderdaad willen wij als verkoper ook graag langs komen om het resultaat te bekijken. Helaas lukt dit niet altijd i.v.m. bezetting toonzaal. Maar wij krijgen wel de foto's van onze monteur of service afdeling. Blijft natuurlijk mooier om zelf even te kijken.

Arend de Reus

Professioneel, recht door zee, vriendelijk en duidelijke communicatie, prima eindresultaat

Zie onze ervaring

Volgens ons: zo doorgaan

Jan en Marjan Dijkema

Zeer vriendelijk mooie keukens en goede service

M.L. Terwal

Goede service, ook na de installatie, en snel geregeld.
Deskundig en ze nemen alle tijd voor je. Ik heb een keuken die helemaal bij mij past!

En hele goede service en prettige mensen die goed luisteren naar jouw wensen.