Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

liesbeth moes

Ze gaan op een prettige manier met je om,geven goed advies,
zijn niet opdringerig.

goed te bereikbaar,geven goed advies.

nee

kazemir

Fijne keukenzaak, denken met je mee, vriendelijke mensen, niet opdringerig, prettig in omgang

ze nemen tijd voor je, je mag steeds terugkomen als je iets verbeterd /veranderd wil hebben. goede nazorg. Zeer attent.

Jaap

Deskundige begeleiding, vriendelijk en niet opdringerig

Eddie nam alle tijd voor ons.. kwam ook zelf met suggesties maar drong niets op
de eind beslissing lag echt bij ons

Nienke Boerma-Wolters

Onze ervaring met Kooistra keukens is erg positief. Er werd erg goed naar onze wensen geluisterd, goede adviezen gegeven en ze zijn absoluut niet opdringerig. De kwaliteit van de keuken is geweldig.

De tekeningen waren al klaar. Degene die het kwam inmeten, zag de ruimte en kwam met een heel nieuw, beter idee. De volgende dag lag er een nieuwe tekening. Zo is het geworden. We zijn er superblij... De tekeningen waren al klaar. Degene die het kwam inmeten, zag de ruimte en kwam met een heel nieuw, beter idee. De volgende dag lag er een nieuwe tekening. Zo is het geworden. We zijn er superblij mee.

Niks.

Bert Helder

Wij zijn zeer tevreden over het hele traject, van advies tot en met plaatsing. Een aanrader voor iedereen.

Dijkstra

Vriendelijk en deskundig geholpen

Goed bereikbaar
Snelle reactie op vragen
Nazorg ook dikke prima

G.H. Buist-Boer

Prima, het is een keuken geworden zoals wij graag wilden.

De oplossing vinden voor de problemen die ontstonden toen de monteur door een beenbreuk de keuken niet kon plaatsen.
Gelukkig was er een goede vervanger.

N.v.t.

Jeroen

Kooistra Keukens heeft ons van deskundig advies voorzien, de keuken geplaatst en goede nazorg gegeven. Een bedrijf waar de klant en het eindresultaat echt centraal staan. Vriendelijk, meedenkend en... Kooistra Keukens heeft ons van deskundig advies voorzien, de keuken geplaatst en goede nazorg gegeven. Een bedrijf waar de klant en het eindresultaat echt centraal staan. Vriendelijk, meedenkend en oprecht. Een mooie zaak waar echt passie leeft om iets mooi op te leveren. We zouden zonder twijfel weer naar Kooistra gaan, maar eerst genieten van onze nieuwe keuken :)

Deskundig advies over de beste indeling van de keuken, materialen en apparatuur.
Duidelijkheid inzicht in de kosten van de keuken
Goede en snelle communicatie
Plaatsing van de...
Duidelijkheid inzicht in de kosten van de keuken
Goede en snelle communicatie
Plaatsing van de keuken volgens afspraak

Geen specifieke verbeterpunten.

Raymond&Marja

Na een paar andere keukenzaken te hebben bezocht zijn we bij Kooistra terechtgekomen, We hadden zelf al een idee hoe onze keuken eruit moest komen te zien en in samenwerking met Kooistra zijn we tot... Na een paar andere keukenzaken te hebben bezocht zijn we bij Kooistra terechtgekomen, We hadden zelf al een idee hoe onze keuken eruit moest komen te zien en in samenwerking met Kooistra zijn we tot het definitieve ontwerp gekomen en de uiteindelijke realisatie ervan, we zijn ontzettend blij met de keuken. We zijn zeer vriendelijk geholpen en hebben goede adviezen gekregen die we ook hebben opgevolgd, bijvoorbeeld om te kiezen voor een Bora, wat een fantastisch apparaat is dat. Er wordt advies gegeven op een fijne manier, de klant bepaald zelf uiteindelijk. Er wordt goed meegedacht en er worden ideeën aangedragen. Dat is erg fijn aangezien wij niet zo vaak een keuken kopen...

De service is uitstekend, gedurende de aankoop van de keuken, maar ook na plaatsing. Na plaatsing werd er ook een formele oplevering gedaan. Deskundig personeel, ontzettend vriendelijk en... De service is uitstekend, gedurende de aankoop van de keuken, maar ook na plaatsing. Na plaatsing werd er ook een formele oplevering gedaan. Deskundig personeel, ontzettend vriendelijk en klantgericht.

Onze Bora heeft een afvoer naar buiten (kan ook met een koolstoffilter). Hiervoor zijn kunststof hulpstukken (bochten ed) nodig. De kosten van deze hulpstukken worden in rekening gebracht door de... Onze Bora heeft een afvoer naar buiten (kan ook met een koolstoffilter). Hiervoor zijn kunststof hulpstukken (bochten ed) nodig. De kosten van deze hulpstukken worden in rekening gebracht door de monteur die de keuken plaatst. Echter, de kosten van deze hulpstukken zijn nogal hoog en maken geen onderdeel uit van het apparaat (aangezien dit afhangt van de keuze voor een externe afvoer of koolstoffilter). Het zou mooi zijn als je hierop wordt geattendeerd tijdens de aanschaf van de keuken zodat dit geen verrassing is. We hebben hebben dit punt ook met Kooistra besproken en hij was het hier ook mee eens.

Een leuk bedrijf met klantvriendelijke en klantgerichte medewerkers.
Een mooie showroom met verschillende voorbeelden van opstellingen en merken.
Zeer flexibel bij het veranderen van...
Een leuk bedrijf met klantvriendelijke en klantgerichte medewerkers.
Een mooie showroom met verschillende voorbeelden van opstellingen en merken.
Zeer flexibel bij het veranderen van onze wensen.
De montage is perfect en dus zeer vakkundig uitgevoerd door een meedenkende en zeer correcte monteur.

Het plaatsen en de nazorg