Offerte
Nazorg
9.8/10
Communicatie

Colina Michels

Perfecte keuze om met dit bedrijf in zee te gaan, ze hebben erg veel keuze en kennis van alle apparaten, zaken die erbij komen kijken bij een nieuwe keuken

kennis, klantvriendelijk, service, bereikbaarheid, zeer kundig.

alles was goed

van Bruggen

We overlegden over een keuken gebaseerd op een mooi showmodel in de zaak en zijn heel tevreden over het resultaat. De installatie- monteur werkte op hoog nivo en de opmerkingen die we na de... We overlegden over een keuken gebaseerd op een mooi showmodel in de zaak en zijn heel tevreden over het resultaat. De installatie- monteur werkte op hoog nivo en de opmerkingen die we na de installatie nog hadden werden goed opgelost. We kochten al eerder bij Kooistra?

We kregen een offerte met reëele prijzen. Geen hoge fantasie offerte waar dan later veel korting afgaat om dan op hetzelfde uit te komen. Een prettige sfeer zonder druk ondervonden we.

Nvt

Kooistra keukens

Uitstekend.

Helder en duidelijk. Denkt mee met de klant.

Nvt

Martha

Ik werd heel prettig ontvangen bij Kooistra Keukens. Men nam de tijd voor me en liet allerlei alternatieven zien. Toen ik na de offerte toch het keukenblad nog wilde veranderen, was dat geen enkel... Ik werd heel prettig ontvangen bij Kooistra Keukens. Men nam de tijd voor me en liet allerlei alternatieven zien. Toen ik na de offerte toch het keukenblad nog wilde veranderen, was dat geen enkel probleem. En het monstertje van het keukenblad kon ik weken houden om passende tegels erbij te zoeken. Ook het plaatsen van de keuken ging naar wens, en er werd naar oplossingen gezocht toen niet alles vanwege Corona op tijd geleverd kon worden. Kortom: een prettige zaak met fijne mensen.

- men neemt de tijd
- geeft je het gevoel welkom te zijn
- prettige mensen

De glasdeurtjes heb ik niet van tevoren gezien, dat was wel beter geweest omdat ze afweken van het model van de andere deurtjes.

Henk van Urk

Plezierige gesprekken en er wordt tijd voor je genomen. Je wordt niet gepusht. Het eindresultaat een mooi keuken naar onze wensen.
We twijfelden over een Bora maar werden toch overtuigd en we...
We twijfelden over een Bora maar werden toch overtuigd en we zijn zeer tevreden.

Deskunding en meedenkend om de beste optie te bepalen.

Iets duidelijker de details van de uiteindelijke keuze te bespreken. Dan hadden we 1 lade iets anders gedaan. Maar uiteindelijk na installatie is dit naar onze wens aangepast.

Fam. van Es

Onze "oude keuken" (merk: GERA) dateert van 1990 en die hebben we ook gekocht bij Kooistra Keukens. Het keukenblok, de bovenkastjes en een losse kastenblok met daarin de koelkast waren nog in goede... Onze "oude keuken" (merk: GERA) dateert van 1990 en die hebben we ook gekocht bij Kooistra Keukens. Het keukenblok, de bovenkastjes en een losse kastenblok met daarin de koelkast waren nog in goede staat. Alleen de achterwand (tegeltjes), het blad en de apparatuur waren aan vervanging toe. We besloten daarom een renovatie te doen van de 30-jaar oude keuken waarbij het oude keukenblok opnieuw opgesteld werd en er een nieuw blad gemonteerd werd. Door Kooistra Keukens werd prima meegedacht wat betreft de realisatie van onze wensen en er werden goede adviezen gegeven. Kortom: we zijn zeer tevreden over Kooistra Keukens.

Meedenken, niet opdringerig, voelde goed onze wensen aan, snelle levering, goede/nauwkeurige monteur!

Familie Wiarda

Geheel aan de verwachtingen voldaan

Persoonlijke aandacht

Arjan Mulder

Na vele keukenstudio's bezocht te hebben tot in Duitsland toe, uitgekomen bij kooistra keukens. Uiteindelijk de keuken bij kooistra gekocht. Ik ben een extreem kritisch persoon maar Kooistra heeft... Na vele keukenstudio's bezocht te hebben tot in Duitsland toe, uitgekomen bij kooistra keukens. Uiteindelijk de keuken bij kooistra gekocht. Ik ben een extreem kritisch persoon maar Kooistra heeft ons niet teleurgesteld. Het advies was eerlijk en oprecht en de prijs was prima. De plaatsing en afwerking was prefect, en alles volgens afspraak. Indien je op zoek bent naar een keuken zou ik zeker hier eens langs gaan.

Advies en Kooistra komt de afspraken na

Ik zou het niet weten

H. Poeder

Wij zijn zeer tevreden over de manier van zaken doen met Kooistra keukens. Zijn heel blij met onze nieuwe keuken, echt kwaliteit. Misschien niet de goedkoopste zaak, maar er wordt wel kwaliteit... Wij zijn zeer tevreden over de manier van zaken doen met Kooistra keukens. Zijn heel blij met onze nieuwe keuken, echt kwaliteit. Misschien niet de goedkoopste zaak, maar er wordt wel kwaliteit geleverd.

Nemen alle tijd voor je.

van den Bosch

In onze zoektocht naar een nieuwe keuken zijn wij na een aantal teleurstellende ervaringen toevallig bij Kooistra Keukens in Roden terecht gekomen. Heel prettig eerste gesprek met Hans Tigelaar,... In onze zoektocht naar een nieuwe keuken zijn wij na een aantal teleurstellende ervaringen toevallig bij Kooistra Keukens in Roden terecht gekomen. Heel prettig eerste gesprek met Hans Tigelaar, waarna vervolgafspraken zijn gemaakt. Omdat wij al grotendeels een plan hadden en keuzes voor apparatuur, ging het vooral om type keuken, indelingen en details. Tijdens het traject ook nog een volledig alternatief op basis van onze oude keukenopstelling laten calculeren. Alles verliep gemoedelijk, met advies waar nodig en zonder enige vorm van druk. Alternatieven in fronten, keukenbladen etc. konden in alle rust worden overdacht, waarbij de voor- en nadelen van de diverse keuzes goed werden belicht. Ook onze wens om bepaalde werkzaamheden zelf uit te voeren was geen enkele belemmering. Uiteindelijk zijn we heel tevreden met het resultaat nu de keuken geleverd en geplaatst is en we er al twee maanden gebruik van maken.

Het nemen van de rust en ruimte om zaken door te praten met elkaar. Het niet uitoefenen van enige vorm van druk om tot een overeenkomst te komen. In onze zoektocht naar een nieuwe keuken was... Het nemen van de rust en ruimte om zaken door te praten met elkaar. Het niet uitoefenen van enige vorm van druk om tot een overeenkomst te komen. In onze zoektocht naar een nieuwe keuken was Kooistra het eerste keukenbedrijf dat uit zichzelf met een open calculatie werkte. Elk onderdeel in de offerte was voorzien van een duidelijke prijs. Alle andere bedrijven kwamen met een totaalprijs en specificeerden niet op onderdelen. Zelfs niet bij uitdrukkelijk verzoek hiertoe. Kooistra specificeerde alles in detail. Dat geeft zo veel inzicht als je bijvoorbeeld zoekt hoe je zou kunnen besparen. Heel prettig. De door ons gewenste planning voor installatie was eind oktober 2019, terwijl de opdracht al in april is geplaatst. Deze wat lange termijnplanning was geen enkel probleem, nota bene hebben we in die periode nog kleinen aanpassingen door kunnen voeren. Ook de samenwerking met de installateur was in ons geval uitmuntend. Omdat de plaatsing van het keukeneiland in ons geval heel nauwkeurig moest in verband met het uitzagen van een gelijmde parketvloer en het inpassen van vloertegels, was samenwerking hier cruciaal. Kooistra keukens heeft A-montage uit Groningen ingezet voor de installatie en Paul Ansmink van A-montage heeft in goede afstemming en samenwerking met mij de keuken perfect geïnstalleerd. Een betere installateur hadden we niet kunnen wensen.

Na installatie van de keuken bleek de ATAG stoomoven nogal wat herrie te maken bij het gebruik van de stoomoven functies. Na dit te hebben gemeld bij Kooistra, is een service monteur van ATAG langs... Na installatie van de keuken bleek de ATAG stoomoven nogal wat herrie te maken bij het gebruik van de stoomoven functies. Na dit te hebben gemeld bij Kooistra, is een service monteur van ATAG langs geweest. Het betreffende gebrom van de oven blijkt afkomstig van het volpompen (en na afloop weer leegpompen) van het stoomsysteem van de oven te zijn en is voor deze ovens heel normaal. Dit had Kooistra wellicht kunnen weten, zodat het bezoek van de service monteur niet had hoeven plaatsvinden.