Offerte
Nazorg
Communicatie

Ruben

Heel goede ervaring

Goede communicatie en begeleiding van het proces. Flexibel qua wensen. Heel mooi eindresultaat!

Oostland

Heel plezierige ervaring. Geweldig resultaat.

Betrouwbaarheid, meedenken, service.

Gewoon zo doorgaan.

Horst

Goede service, deskundigheid, meedenken, goede adviezen

Alles bovengenoemde

Lineke Bennink

Prachtige keuken uitgezocht na een gedegen uitleg en advies. Top begeleiding tot en met het plaatsen van de keuken!

Kennis van de keuken markt en kwaliteit van keukens.

Kan niets bedenken.

Marianne

Je wordt op een vriendelijke en persoonlijke manier geholpen. Er wordt goed met je meegedacht en de verschillende mogelijkheden bekeken. Ze stemmen goed af op wat jij wilt. Nemen goed de tijd voor... Je wordt op een vriendelijke en persoonlijke manier geholpen. Er wordt goed met je meegedacht en de verschillende mogelijkheden bekeken. Ze stemmen goed af op wat jij wilt. Nemen goed de tijd voor al jouw vragen. Er wordt geen druk op je gezet.
Monteur beleeft plezier aan zijn werk en levert goed werk.

Tijd, aandacht. Geven jou als klant ook tijd om over offerte en andere zaken na te denken. Geen druk. Altijd vriendelijk. Je mag met je vragen komen.

Het duurde even voordat ook de laatste zaken geregeld waren [na montage]. Dat nam ook even tijd . Kan ook aan de keukenleverancier liggen.

Henk Bijma

We zijn er plezierig ontvangen en hebben goede voorlichting gehad.Toen de keuken geplaatst was hadden we moeite met de kleur en met de combinatie van kleuren van de keuken.
We zijn zeer prettig...
We zijn zeer prettig opgevangen en hebben goede tips gehad die geleid hebben tot verbetering en oplossing van de problemen. Uiteindelijk niets dan hulde.
Henk en Diny Bijma

Opvang, aandacht en meedenken.

Wilma Wassing

Bij het ontwerpen van de keuken werden we prettig geholpen . Er werd goed meegedacht en we kregen goede tips en adviezen. Ook werd er alle tijd genomen.
Ook de plaatsing van de keuken verliep...
Ook de plaatsing van de keuken verliep vlotjes en netjes.

uitstekende service

Colina Michels

Perfecte keuze om met dit bedrijf in zee te gaan, ze hebben erg veel keuze en kennis van alle apparaten, zaken die erbij komen kijken bij een nieuwe keuken

kennis, klantvriendelijk, service, bereikbaarheid, zeer kundig.

alles was goed

van Bruggen

We overlegden over een keuken gebaseerd op een mooi showmodel in de zaak en zijn heel tevreden over het resultaat. De installatie- monteur werkte op hoog nivo en de opmerkingen die we na de... We overlegden over een keuken gebaseerd op een mooi showmodel in de zaak en zijn heel tevreden over het resultaat. De installatie- monteur werkte op hoog nivo en de opmerkingen die we na de installatie nog hadden werden goed opgelost. We kochten al eerder bij Kooistra?

We kregen een offerte met reëele prijzen. Geen hoge fantasie offerte waar dan later veel korting afgaat om dan op hetzelfde uit te komen. Een prettige sfeer zonder druk ondervonden we.

Nvt

Kooistra keukens

Uitstekend.

Helder en duidelijk. Denkt mee met de klant.

Nvt