Offerte
Nazorg
9.8/10
Communicatie

S Wiersma

Deskundig advies, denkt mee met de klant.
Zeer klantvriendelijk personeel.

Betrouwbaar, klantvriendelijk, deskundig.

Gerda Visscher

Toen wij bij Kooistra keukens kwamen voelden wij ons meteen begrepen. We hadden de keuken al in ons hoofd en Kooistra heeft ons alles geboden om onze keuken tot leven te brengen. Van ontwerp tot... Toen wij bij Kooistra keukens kwamen voelden wij ons meteen begrepen. We hadden de keuken al in ons hoofd en Kooistra heeft ons alles geboden om onze keuken tot leven te brengen. Van ontwerp tot design, van goede kwaliteit materiaal en apparatuur tot op tijd leveren en professioneel plaatsen met zorg. Wij leven nu alle dagen met heel veel plezier in onze prachtige maar ook praktische keuken. Het is de derde keer dat wij een keuken bij Kooistra hebben gekocht, dat zegt natuurlijk ook iets!

Klantvriendelijk, Gedegen, Alle tijd, Kwaliteit, Design, Op tijd leveren, Professionele plaatsing. En het allerbelangrijkst we voelden ons begrepen!

Ga fijn zo door!

Rina

Goede ervaringen, nu 3x een keuken bij kooistra gekocht en nooit gedoe of problemen gehad.

Betrouwbaar, komen afspraken na, goede adviezen, denken met je mee.

Halit Gonenc

Vriendelijk personeel, fantasticie ervaring!

Goede service, goed advies voor alles.

monteur kan beter.

Plieger

Goede service, vriendelijk personeel, prima monteur!
Goed advies voor een fantastische keuken.

Klantvriendelijk.
Als er foutjes worden gemaakt, wordt het direct verholpen. Prima!

Nee

Manon

Na een prima adviesgesprek met gelijke offerte hebben wij nu een jaar geleden een keuken gekocht bij Kooistra.
Inmeten en precieze montage keurig conform afspraak, en er wordt helder...
Inmeten en precieze montage keurig conform afspraak, en er wordt helder gecommuniceerd.
Na een jaar nog altijd dik tevreden met onze keuken! Keurig

Kundig advies, duidelijke offerte en kritische montage.

Geen.

Fam. Rozema

Vriendelijk en deskundig geholpen. Zeer zorgvuldige plaatsing. Wij zijn meer dan te tevreden, helemaal top!

Deskundigheid

Niet

Jan Snijder

Uitstekend geholpen in de ontwerp fase. Deskundig nuchter en praktisch. Keuken besteld en geleverd en geplaatst op afgesproken datum. Heel mooi werk geleverd. Alles strak en netjes.
Ging alles...
Ging alles in 1 keer goed? Nee natuurlijk niet maar foutjes werden gelijk hersteld. Ook na plaatsen van keuken levert Kooistra een hele goede service.

Like

Delen

zie boven

Jaap Dijkstra

Leuk kleinschalig bedrijf waar de klant koning is.

Er wordt goed naar de klant geluisterd. Je maakt hier je eigen keuzes, je hoeft geen Quooker nemen als je dat niet wil. Niets wordt opgedrongen.

Marcel de Bruin

Deskundig advies en goede service bij plaatsing. 2003 nieuwe keuken geleverd van top kwaliteit, in 2023 nieuw keukenblad update + over na inductie

Goed in nazorg, wat problemen met inductie kookplaat, maar door Kooistra Keukens communicatie en ondersteuning perfect overgenomen en juist alternatief georganiseerd en geregeld.
Zeer tevreden...
Zeer tevreden over keuken en service