Kwaliteit van de producten

M. Blankvoort

Goede specialty coffee en erg klantvriendelijk. Prima service

Assortiment

Ja, we waren op zoek naar een specifieke koffie die we al een tijdje nergens meer konden vinden, maar deze is gelukkig (weer) te krijgen bij het Konkeltje. Wel even op tijd bestellen, maar dat is voor ons geen probleem.

Bij reclamatie geen response

Ruim voldoende de sortering

Ja response

Reactie Konkeltje:

Dag mijnheer Frank, erg jammer te horen dat de thee dit keer anders was als voorgaande keren, ik heb over deze thee nog niet eerder klachten gehad maar ga dit zeker even doorgeven bij onze leverancier. ( het blijft natuurlijk wel een natuurproduct dus de oogsten kunnen altijd verschillen van elkaar. ) dus met verse losse thee blijft dit toch lastig. Wat ik kan doen is wachten op een nieuwe levering en u daar een proefzakje van opstuur, zodat u zelf even kunt kijken of deze wel weer aan u verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Het Konkeltje

Goed informatie, prima service

smaken gemakkelijk kunnen vinden

geen verbeterpunten. Misschien kleinere verpakking zodat de verzendkosten ook minder zijn.

Ik heb vandaag twee x gebeld.
De Mocca d’or medium vind ik erg lekker, maar deze is alleen in verpakking van 4 kg. te krijgen.
Voor ons erg veel, het is nl. een jaar houdbaar.

Assortiment

Nee, daarom om hulp gevraagd

Vriendelijke medewerking van de dame ( s) aan de telefoon

Reactie Konkeltje:

Geachte mevrouw Jeanette, aangezien u geen contact met ons ( winkel 'T Konkeltje heeft gehad maar met het hoofdkantoor ( alleen horeca verkoop) zou ik u willen vragen om contact met ons op te nemen. Dan kunnen wij u verder helpen met u keuze om koffie te bestellen. de winkel voorziet particulieren van koffie vanaf 1 kilo.

Ik koop al een aantal jaren mijn koffie met veel plezier bij konkeltje. Opgegeven levertijden worden altijd nagekomen.

Ja

Geen verbeterpunten

Uitstekend. Snelle levering, prima in orde. Heerlijke koffie!

Ja.

De eerste keer bestellen en inloggen lukte niet. De dag erna wel.

Arnold

Uitstekende service, mooi assortiment en snelle levering. Wat wil een koffieliefhebber nou meer hebben?

Assortiment

Groot assortiment, goede beschrijving bij de verschillende smaken

Versimpelen van het bestellen van proefpakketten

Floris Kluivingh

Overzichtelijke site, bestelproces loopt goed. Snelle levering.

JA

Korting bij grotere afname?

Koloniekerkje

Heldere website, snelle levering, erg goede koffie

Ja genoeg keuze

Lekkere koffie, duidelijke site en snel geleverd

Ja